Lapsia hankitaan ilman rakkautta

12/32

Moni etsii itselleen vain perheleikkiin kaveria, mutta rakkautta ei ole, niinpä perheleikistä tulee kovireen vetämistä. Raskas elämänvalinta!
Kylläpä lapset ovat rakkauden hedelmiä ja rakkaus on vasta kun on ollut vähintään 10 vuotta yhdessä. Ennen tätä aikarajaa ei voida puhua kestävästä rakkaudesta, vaan ohimenevistä ihastumisesta tai jostakin mielen ja toiveiden aiheuttamasta harhaluulosta. 12/32 on siis se ainoa ja oikea! Pyrkikää siihen. Ottakaa vastuu.

26

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/32

      Tiedän tämän kokemuksesta, vaikka valitsinkin omaan perheleikkiin psyykkisesti epävakaan naisen, jota olen yrittänyt alistaa parhaani mukaan. Lapset oireilevat, mutta se ei kyllä ole minun vika, vaan muiden päiväkotilaisten, jotka eivät noudata minun antamaa 12/32 sääntöä. Pidin aiheesta kokouksen päiväkodilla ja yritin pakottaa paria äitiä aborttiin, mutta poliisi vei minut pois ennen kuin ne suostuivat. Itse otan aina tällä tavalla vastuuta ympäristöstäni ja ajattelen aina teidän parasta.

    • 12/32

      Etkö kestä totuutta?

      • monta teitä o?

        Jutteletko sä täällä itsesi kanssa? Kolme ekaa viestiä on 12/32:lta... Niinpä, joihinkin psyykkisiin häiriöihin kuuluu sivupersoonien kanssa juttelu. Montako teitä siellä samassa päässä on?


    • Tälläästä...

      Kyllä minä ainakin ihan rakkaudesta niitä lapsia hankin. Rakastan kihlattuani ja haluan hänen kanssaan perustaa perheen. Mitä tuohon lisäämään.

      Meillä on se 5v ollut rajana, kun lapsia halutaan ja meillä on omat sääntömme, miten elämämme elämme. Ei sitä ole ennenkään kenenkään muiden puheiden perusteilla eletty, koska saa lapsia saada ja kuinka kauan on seurustelua takana. Me osataan kyllä omaakin järkeä käyttää, koska lapsia halutaan ja on kyllä ollut tässä jo haaveissa jonkin aikaa, ettei sitä tiedä koska tässä ollaan lapsi sylissä.

      Niin ollaan kyllä ymmäretty alusta alkaen, että se kahdenkeskinen aika jää vähiin ja sitäkin pystyy välillä järjestämään, jos haluaa toisen kanssa mennä vaikka elokuviin/ syömään tai tehdä jotain muuta kahdestaan. Ei ainakaan minulla ole mitään paineita omista lapsista ja siitä,jos se itkee ja heräilee yöllä monta kertaa yössä. Se kuuluu siihen arkeen ihan normaalisti, kun niitå lapsia halutaan. Väsyneitä tietenkin voidaan olla, mutta sitä on vaikea tietää etukäteen onko lapsi ihan rauhallinen ja iloinen, eikä heräile yöllä oikeastaan ollenkaan. :)

      • Kuules tyttö pieni

        Äläpä höpötä kun et vielä lapsi hyvä tiedä mitään elämästä.


      • Kuules tyttö pieni
        Kuules tyttö pieni kirjoitti:

        Äläpä höpötä kun et vielä lapsi hyvä tiedä mitään elämästä.

        Minäkään en tosin tiedä mitään.


      • Tälläästä...
        Kuules tyttö pieni kirjoitti:

        Äläpä höpötä kun et vielä lapsi hyvä tiedä mitään elämästä.

        En ole tyttö pieni, enkä lapsi. Lapseksi sanotaan yleensä alle 18v ihmistä ja en ole sen ikäinen. Tiedän kyllä paljon elämästä ja sinä et voi tietää, kuinka paljon tiedän asioita.


      • Ime tyttö munaa
        Tälläästä... kirjoitti:

        En ole tyttö pieni, enkä lapsi. Lapseksi sanotaan yleensä alle 18v ihmistä ja en ole sen ikäinen. Tiedän kyllä paljon elämästä ja sinä et voi tietää, kuinka paljon tiedän asioita.

        Nuori aikuinen sinä olet ja et siksi tiedä elämästä passkaakaan, vaikka luulet tietäväsi. Tee ne lapset 35 vuotiaana ihan oman etusi ja muidenkin edun nimissä.

        Tuollanen pikkupillu on nyt muka niin rakastunut ja luulee sen olevan ikuista, mutta pari vuotta niin imet toista munaa.


      • Tuo sama....
        Ime tyttö munaa kirjoitti:

        Nuori aikuinen sinä olet ja et siksi tiedä elämästä passkaakaan, vaikka luulet tietäväsi. Tee ne lapset 35 vuotiaana ihan oman etusi ja muidenkin edun nimissä.

        Tuollanen pikkupillu on nyt muka niin rakastunut ja luulee sen olevan ikuista, mutta pari vuotta niin imet toista munaa.

        http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Nuoruus


      • Tälläästä...
        Ime tyttö munaa kirjoitti:

        Nuori aikuinen sinä olet ja et siksi tiedä elämästä passkaakaan, vaikka luulet tietäväsi. Tee ne lapset 35 vuotiaana ihan oman etusi ja muidenkin edun nimissä.

        Tuollanen pikkupillu on nyt muka niin rakastunut ja luulee sen olevan ikuista, mutta pari vuotta niin imet toista munaa.

        Tiedän, että olen nainen. Teen lapset kihlattuni kanssa, koska niitä halutaan ennen 30v ikää.

        Kyllä rakastan kihlattuani ja hän minua ja uskon sen olevan ikuista. On sitä jo 5v kestänyt ja monesta vaikeudesta ollaan selvitty, koska osataan puhua asioista ja selvittää ne yhdessä. En aio imeä parin vuoden päästä kenenkään toisen munaa vaan ihan oman rakkaani/kihlattuni munaa todella pitkään ja hartaasti...

        Mene sinä vaan imemään jonkun pillua, jos sitä koskaan tulet saamaan keneltäkään...


      • Tyttö kuuleppa nyt
        Tälläästä... kirjoitti:

        Tiedän, että olen nainen. Teen lapset kihlattuni kanssa, koska niitä halutaan ennen 30v ikää.

        Kyllä rakastan kihlattuani ja hän minua ja uskon sen olevan ikuista. On sitä jo 5v kestänyt ja monesta vaikeudesta ollaan selvitty, koska osataan puhua asioista ja selvittää ne yhdessä. En aio imeä parin vuoden päästä kenenkään toisen munaa vaan ihan oman rakkaani/kihlattuni munaa todella pitkään ja hartaasti...

        Mene sinä vaan imemään jonkun pillua, jos sitä koskaan tulet saamaan keneltäkään...

        Äläpä pikkuhoro vingu siellä. Sinä olet nuori aikuinen 35-vuotiaaksi ja sillä hyvä.
        Sitten 35 vuotiaana olet aikuinen. Ja kyllä vain, imet toista munaa muutaman vuoden päästä. Teillä on suhteessa kaksi ihmistö -sinä ja se poika- ja jompi kumpi teistä kyllästyy. Se, imeykö sitä toista munaa yh:na on sinun päätettävisaäsi ja yh:na imet lähiöräkäläs bongaamasi impo-Penan hikimunaa kovaksi, mutta lapsettomana ei tarvitse Penaan tyytyä, vaan voit naitattaa itseäsi Amarillosta bongaamallasi Jormalla, joka on vaimolta karussa.


      • Tälläästä...
        Tyttö kuuleppa nyt kirjoitti:

        Äläpä pikkuhoro vingu siellä. Sinä olet nuori aikuinen 35-vuotiaaksi ja sillä hyvä.
        Sitten 35 vuotiaana olet aikuinen. Ja kyllä vain, imet toista munaa muutaman vuoden päästä. Teillä on suhteessa kaksi ihmistö -sinä ja se poika- ja jompi kumpi teistä kyllästyy. Se, imeykö sitä toista munaa yh:na on sinun päätettävisaäsi ja yh:na imet lähiöräkäläs bongaamasi impo-Penan hikimunaa kovaksi, mutta lapsettomana ei tarvitse Penaan tyytyä, vaan voit naitattaa itseäsi Amarillosta bongaamallasi Jormalla, joka on vaimolta karussa.

        Mikä tekee minusta huoran? En ole koskaan mennyt sänkyyn ensimmäisen vastaantulijan kanssa ja seksiä olen harrastanut yhdellä kädellä laskettuna vain muutaman kanssa. No ehkä sinun mielestä olen aikuinen 35-vuotiaana, mutta omasta mielestäni olen jo aikuinen ja päätän itse omista asioistani.

        Kihlattuni ei ole poika vaan 35v mies. Ehkä sinä olet noin tehnyt, mutta minä en kuitenkaan ihan noin alas vajoa kun sinä. Kyllä ihan tämän oman kihlattuni muna on paras ja sinä et sitä tiedä vai oletko imenyt sitä kenties? Kyllä me ajateltiin ihan lapsia saada ainakin 3 ja sinä et sitä päätä, jos lapsia halutaan nyt. Me katsos eletään niin, kun halutaan ja siihen ei joku kusipää, ääliö vaikuta mitenkään. ;)


      • Muista 12/32!
        Tälläästä... kirjoitti:

        Mikä tekee minusta huoran? En ole koskaan mennyt sänkyyn ensimmäisen vastaantulijan kanssa ja seksiä olen harrastanut yhdellä kädellä laskettuna vain muutaman kanssa. No ehkä sinun mielestä olen aikuinen 35-vuotiaana, mutta omasta mielestäni olen jo aikuinen ja päätän itse omista asioistani.

        Kihlattuni ei ole poika vaan 35v mies. Ehkä sinä olet noin tehnyt, mutta minä en kuitenkaan ihan noin alas vajoa kun sinä. Kyllä ihan tämän oman kihlattuni muna on paras ja sinä et sitä tiedä vai oletko imenyt sitä kenties? Kyllä me ajateltiin ihan lapsia saada ainakin 3 ja sinä et sitä päätä, jos lapsia halutaan nyt. Me katsos eletään niin, kun halutaan ja siihen ei joku kusipää, ääliö vaikuta mitenkään. ;)

        Horo ja huora ei ole synonyymit!


      • tyttö kuuleppa nyt
        Tyttö kuuleppa nyt kirjoitti:

        Äläpä pikkuhoro vingu siellä. Sinä olet nuori aikuinen 35-vuotiaaksi ja sillä hyvä.
        Sitten 35 vuotiaana olet aikuinen. Ja kyllä vain, imet toista munaa muutaman vuoden päästä. Teillä on suhteessa kaksi ihmistö -sinä ja se poika- ja jompi kumpi teistä kyllästyy. Se, imeykö sitä toista munaa yh:na on sinun päätettävisaäsi ja yh:na imet lähiöräkäläs bongaamasi impo-Penan hikimunaa kovaksi, mutta lapsettomana ei tarvitse Penaan tyytyä, vaan voit naitattaa itseäsi Amarillosta bongaamallasi Jormalla, joka on vaimolta karussa.

        Olen psyykkisesti sairas Oululainen ukko. Pyydän anteeksi purkauksiani. Etuotsalohkoni eivät toimi kunnolla johtuen runsaasta päihteidenkäytöstä.

        Pitää alkaa valmistautumaan sossupalaveriin.

        Olen siis tuo sama 12/32, eihän täällä muut häiriköi.


      • Oulun lestako siellä
        tyttö kuuleppa nyt kirjoitti:

        Olen psyykkisesti sairas Oululainen ukko. Pyydän anteeksi purkauksiani. Etuotsalohkoni eivät toimi kunnolla johtuen runsaasta päihteidenkäytöstä.

        Pitää alkaa valmistautumaan sossupalaveriin.

        Olen siis tuo sama 12/32, eihän täällä muut häiriköi.

        Tämä yksi Oulun kähikunnan lestaämmä,varsinainen harmaavarpunen, se varhain aamulla taas tänne katkerana kirjoittelee ja sotkee 12/32 -totuuden leviämistä. Säälittävä lesta!
        Ei tätä maailmaa todellakaan pidä täyttää ja toivottavasti se pefofiililahkonne palaa alimmassa helwetin kuusessa! Lestat lisäännytte kuin rotat!


      • 12/32
        Oulun lestako siellä kirjoitti:

        Tämä yksi Oulun kähikunnan lestaämmä,varsinainen harmaavarpunen, se varhain aamulla taas tänne katkerana kirjoittelee ja sotkee 12/32 -totuuden leviämistä. Säälittävä lesta!
        Ei tätä maailmaa todellakaan pidä täyttää ja toivottavasti se pefofiililahkonne palaa alimmassa helwetin kuusessa! Lestat lisäännytte kuin rotat!

        Mulla on jatkuva pakkomielle lestoista, Vaimoni on lestaperheestä ja syytän hänen ongelmista, niitä ei 12/32 säännön noudattajia. Ei ole väliä oletteko lestoja vai ei, mutta jos olette eri mieltä mun kanssa niin sitten haukun teitä. Opettaja aina sanoikin, että olen ikäistäni kehittymättömämpi, ehkä se johtuu siitä.

        Mulla on absoluuttinen totuus ja jumalkompleksi, joten totelkaa mua nyt heti.
        Mulla on nämä hienot säännöt joita jaan ihan ilmaiseksi ja jos että tottele, niin sitten unohdan käytöstavat. Mulla on nemesis, mystinen lesta, ja olemme Oulun ainoat asukkaat ja kirjoittajat netissä.


      • Lessuuuuuuuuhuuu
        12/32 kirjoitti:

        Mulla on jatkuva pakkomielle lestoista, Vaimoni on lestaperheestä ja syytän hänen ongelmista, niitä ei 12/32 säännön noudattajia. Ei ole väliä oletteko lestoja vai ei, mutta jos olette eri mieltä mun kanssa niin sitten haukun teitä. Opettaja aina sanoikin, että olen ikäistäni kehittymättömämpi, ehkä se johtuu siitä.

        Mulla on absoluuttinen totuus ja jumalkompleksi, joten totelkaa mua nyt heti.
        Mulla on nämä hienot säännöt joita jaan ihan ilmaiseksi ja jos että tottele, niin sitten unohdan käytöstavat. Mulla on nemesis, mystinen lesta, ja olemme Oulun ainoat asukkaat ja kirjoittajat netissä.

        Joku lesta häiritsee 12/32 faktaa, koska pelkää, että maailmaa ei täytetä.


      • Valinta on Sinun !
        Tyttö kuuleppa nyt kirjoitti:

        Äläpä pikkuhoro vingu siellä. Sinä olet nuori aikuinen 35-vuotiaaksi ja sillä hyvä.
        Sitten 35 vuotiaana olet aikuinen. Ja kyllä vain, imet toista munaa muutaman vuoden päästä. Teillä on suhteessa kaksi ihmistö -sinä ja se poika- ja jompi kumpi teistä kyllästyy. Se, imeykö sitä toista munaa yh:na on sinun päätettävisaäsi ja yh:na imet lähiöräkäläs bongaamasi impo-Penan hikimunaa kovaksi, mutta lapsettomana ei tarvitse Penaan tyytyä, vaan voit naitattaa itseäsi Amarillosta bongaamallasi Jormalla, joka on vaimolta karussa.

        Otatko impo-Penan vai pettäjä-Jorman kun kotileikkisi "kihlattusi" kanssa päättyy omaan mahdottomuuteensa... Onneksi siipallasi on edes toinen osa 12/32-säännöstä hallussa, vaikka 7 vuotta suhteesta puuttuukin.


      • Tälläästä...
        Valinta on Sinun ! kirjoitti:

        Otatko impo-Penan vai pettäjä-Jorman kun kotileikkisi "kihlattusi" kanssa päättyy omaan mahdottomuuteensa... Onneksi siipallasi on edes toinen osa 12/32-säännöstä hallussa, vaikka 7 vuotta suhteesta puuttuukin.

        En ota impo-Penaa tai pettäjä-Jormaa. Sä voit ottaa, jos ne huolit?

        Siitä huolimatta me eletään meidän omaa elämää omalla tavallamme ja siihen ei joku 12/32 urpo vaikuta paskaajauhamalla mitenkään..


      • 12/32
        Lessuuuuuuuuhuuu kirjoitti:

        Joku lesta häiritsee 12/32 faktaa, koska pelkää, että maailmaa ei täytetä.

        Niinkuin jo aiemmin sanoin mulla on pakkomielle lestoista. Joten seko purkaukseni aiemmin ei tullut varmaan kenellekään yllätyksenä.

        Joo mun jutut on faktaa, vaikkei mulla mitään todisteita ole. Ne on faktaa koska mä sanon niin.

        En osaa oikein kirjoittaakaan, mutta toivottavasti ei haittaa.


      • Ompahan varoitettu
        Tälläästä... kirjoitti:

        En ota impo-Penaa tai pettäjä-Jormaa. Sä voit ottaa, jos ne huolit?

        Siitä huolimatta me eletään meidän omaa elämää omalla tavallamme ja siihen ei joku 12/32 urpo vaikuta paskaajauhamalla mitenkään..

        Kyllä 12/32vaikuttaa sinunkin kotisleikkiisi halusit tai et. Jos jätät 12/32 noudattamatta, se on oma mokasi ja olet tyttö heikoilla jäillä.
        Mutta tsempp valitsemallesi tielle, hommahan kusee sinulla.


      • Ompahan varoitettu
        Ompahan varoitettu kirjoitti:

        Kyllä 12/32vaikuttaa sinunkin kotisleikkiisi halusit tai et. Jos jätät 12/32 noudattamatta, se on oma mokasi ja olet tyttö heikoilla jäillä.
        Mutta tsempp valitsemallesi tielle, hommahan kusee sinulla.

        Mullakin se kusi.
        Eikä taatusti ole mun vika....


      • Tälläästä...
        Ompahan varoitettu kirjoitti:

        Kyllä 12/32vaikuttaa sinunkin kotisleikkiisi halusit tai et. Jos jätät 12/32 noudattamatta, se on oma mokasi ja olet tyttö heikoilla jäillä.
        Mutta tsempp valitsemallesi tielle, hommahan kusee sinulla.

        Minä katsos kun en anna noitten pienien seikkojen vaikuttaa meidän parisuhteeseen.

        Jos sinä olet oman parisuhteesi kusenut se ei tarkoita, että kaikki kusee omat parisuhteensa... Täyttä asiaa...


      • hipsuii

        Viisi vuotta on hyvä aikaraja mielestäni, josta moni saisi ottaa mallia :) Tuo kymmenen mitä ap täällä auliisti mainostaa, on vähintääkin oikeasti elämästä vieraantunut ajatus.

        Viidessä vuodessa useimmat ovat kasvaneet paljon, oppineet tuntemaan toisen, ja nähneet onko toinen luotettava. Suurin eroriski pikkulapsiaikana on varmastikin niillä pariskunnilla, joilla yhdessäoloa on kertynyt liian vähän, ja alkuhuuman loppuminen käydään läpi yhdessä pikkulapsiajan kanssa. Minun mielestäni alkuhuuma alkaa hälvetä vasta 3 vuoden päästä seurustelusta, ja senkin jälkeen ottaa aikansa, että laskee ne ruusunpunaiset lasit pois kasvoilta, ja tosissaan ymmärtää onko toisesta vielä isäksi/äidiksi.


    • 12/32

      Olen pahoillani. Juttelen mitä sattuu, eikä tarvitse olla edes toista ihmistä.

      • minä se olen eikä se

        Enkä ole! Enkä juttele, ja on täällä muitakin!

        Onpas! Enpäs! On! Ei!

        Ei ku... no muistakaa se 12/32-sääntö. Seksi aloitetaan 32-päiväisessä kuukautiskierrossa mieluiten jo kiertopäivänä nro 12, jotta ei missata ovulaatiota. Tätä minä olen hakenut täällä koko ajan, mutta jotkut pässit vääntää sen niin että väittäisin jotain iästä ja suhteen kestosta. Ei kun kuukautiskierron pituudesta! Vain 32-päiväinen kierto on riittävä ja oikea. Seksiä ei saa harrastaa kiertopäivinä 1-11. Tyttö pienet, muistakaa tämä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe