Ubuntu turvallisin!

Oli jo tiedossakin!

http://www.mbnet.fi/artikkeli/ajankohtaiset/paivan_linkit/britanniasta_tylyja_terveisia_applelle_ja_microsoftille_ubuntu_12_04_on_turvallisin

Nyt sen on todennut eriittäin vaikutusvaltainen tahokin!

77

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212w

      En ihmettele yhtään ;)

      • Miksi ei....

        Minä vähän ihmettelen sitä, koska siinä ei toimi MTV-3 katsomo!


      • Laita linkki
        Miksi ei.... kirjoitti:

        Minä vähän ihmettelen sitä, koska siinä ei toimi MTV-3 katsomo!

        Mikä video ei toimi?


      • joopa3

      • 348456

      • rwewerwr
        348456 kirjoitti:

        Eihän ubuntussa pitänyt koskaan tarvia komentokehotetta. :D

        Kyllä ylläpitäjä sitä tarvitsee, kun pitää tehdä isompia muutoksia. Sama juttu on windowsissa, kun aletaan poistamaan esim. viruksia.
        Tuon ohjeen pakettilähteen/paketit voit asentaa Ubuntuun myös hiirellä kliksuttelemalla.


      • Anonyymi

        Ubuntu on paras.


    • Niimpä, niin

      Marginaalikäyttis marginaalipalveluihin.

      • mitä tarkoitat?

        Marginaalipalveluihin? Mitä ihmettä oikein tarkoitat?


      • Niimpä, niin
        mitä tarkoitat? kirjoitti:

        Marginaalipalveluihin? Mitä ihmettä oikein tarkoitat?

        Tarkoitan marginaaliohjelmia ja palveluita.
        Windows on tuettu 100% kaikissa palveluissa.


      • haista home
        Niimpä, niin kirjoitti:

        Tarkoitan marginaaliohjelmia ja palveluita.
        Windows on tuettu 100% kaikissa palveluissa.

        Ja höpöä! Taas jotain Wintoy-trollin paskanjauhantaa! Kyllä Ubuntu toimii lähes kaikissa palveluissa!!!! Etkä edes nimeä mitä palveluita ei muka voisi käyttää.


      • Haista juusto
        haista home kirjoitti:

        Ja höpöä! Taas jotain Wintoy-trollin paskanjauhantaa! Kyllä Ubuntu toimii lähes kaikissa palveluissa!!!! Etkä edes nimeä mitä palveluita ei muka voisi käyttää.

        Nimeäppä itse Ubuntu trolli palveluita joita voi käyttää.

        Esimerkiksi Danske Bank ei toiminut vähän aikaq sitten, Katsomo ei pelaa, tuettuja ohjelmia ei löydy...

        Onhan niitä.


      • Sinä se trolli oot!
        Haista juusto kirjoitti:

        Nimeäppä itse Ubuntu trolli palveluita joita voi käyttää.

        Esimerkiksi Danske Bank ei toiminut vähän aikaq sitten, Katsomo ei pelaa, tuettuja ohjelmia ei löydy...

        Onhan niitä.

        MINÄ en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!

        Minä en ala nimeämään palveluita joita voi käyttää Ubuntulla koska niitä on miljoonia erilaisia, helpompi on nimetä ne palvelut joita EI voi käyttää! Eli ilman kikkailua ei toimi Netflix ja MTV Katsomo, Netflix alkaa tosin toimia kunhan luopuvat Silverlightista joka on koko netin syöpä!!!!

        Danske Bank kyllä toimii Ubuntullakin, jos et muka saanut toimimaan tuskin edes kokeilit. Siksi toisekseen miksi käyttää tanskalaisten omistamaa roskapankkia kun parempiakin olisi!

        Ja mitä tuettuja ohjelmia tarkoitat? Ubuntu on Linux-pohjainen käyttis, ei ole tarkoituskaan että ajat Windows-softaa siinä suoraan! Winellä tosin toimii osa windows-softasta mutta yleensä ottaen linuxeja ei ole tarkoitettu pyörittämään windows-ohjelmia!!!! Ei Mac OS:kaan pyöritä sellaisenaan windows-ohjelmia. Etkä muuten tasan saa linux-ohjelmia pyörimään Windowsissa joten voinee olla asiallista tuolla perusteella sitten väittää että Windows on surkea käyttis kun linux-ohjelmat ei pyöri siinä!


      • Witun WHinttari
        Haista juusto kirjoitti:

        Nimeäppä itse Ubuntu trolli palveluita joita voi käyttää.

        Esimerkiksi Danske Bank ei toiminut vähän aikaq sitten, Katsomo ei pelaa, tuettuja ohjelmia ei löydy...

        Onhan niitä.

        Danse Bank on toiminut aina ja myös Katsomo mobiilipuolella aina, nyt Katsomokin toimii täysin, jos niin haluat.


      • Sinäpäs trolli oot
        Sinä se trolli oot! kirjoitti:

        MINÄ en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!

        Minä en ala nimeämään palveluita joita voi käyttää Ubuntulla koska niitä on miljoonia erilaisia, helpompi on nimetä ne palvelut joita EI voi käyttää! Eli ilman kikkailua ei toimi Netflix ja MTV Katsomo, Netflix alkaa tosin toimia kunhan luopuvat Silverlightista joka on koko netin syöpä!!!!

        Danske Bank kyllä toimii Ubuntullakin, jos et muka saanut toimimaan tuskin edes kokeilit. Siksi toisekseen miksi käyttää tanskalaisten omistamaa roskapankkia kun parempiakin olisi!

        Ja mitä tuettuja ohjelmia tarkoitat? Ubuntu on Linux-pohjainen käyttis, ei ole tarkoituskaan että ajat Windows-softaa siinä suoraan! Winellä tosin toimii osa windows-softasta mutta yleensä ottaen linuxeja ei ole tarkoitettu pyörittämään windows-ohjelmia!!!! Ei Mac OS:kaan pyöritä sellaisenaan windows-ohjelmia. Etkä muuten tasan saa linux-ohjelmia pyörimään Windowsissa joten voinee olla asiallista tuolla perusteella sitten väittää että Windows on surkea käyttis kun linux-ohjelmat ei pyöri siinä!

        Minäkään en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!

        Toimiihan se Danske, olenko jossakin väittänyt ettei toimisi, kannattaa tarkemmin lukea ennen vastaamista.
        Ohjelmilla tarkoitan että yhtään korvaava / vastaavaa sovellusta ei saa kuin Windowsiin ja Maciin.
        Lisälaitteitakaan ei saa toimimaan, ne kun on yleensä sellaisia mitkä ei pitäisi olla käyttisriippuvaisia, Macissä ja Windowsissa pelaa niin miksi ei Ubuntussa.

        Windowsissa sitäpaitsi pyörii suurin osa Ubuntun ohjelmista, Ubuntussa ei pyöri Windowsin ohjelmat eikä vastaavia saa.


      • Witun UHinttari
        Witun WHinttari kirjoitti:

        Danse Bank on toiminut aina ja myös Katsomo mobiilipuolella aina, nyt Katsomokin toimii täysin, jos niin haluat.

        Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut.


      • Sinä OLET trolli
        Sinäpäs trolli oot kirjoitti:

        Minäkään en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!

        Toimiihan se Danske, olenko jossakin väittänyt ettei toimisi, kannattaa tarkemmin lukea ennen vastaamista.
        Ohjelmilla tarkoitan että yhtään korvaava / vastaavaa sovellusta ei saa kuin Windowsiin ja Maciin.
        Lisälaitteitakaan ei saa toimimaan, ne kun on yleensä sellaisia mitkä ei pitäisi olla käyttisriippuvaisia, Macissä ja Windowsissa pelaa niin miksi ei Ubuntussa.

        Windowsissa sitäpaitsi pyörii suurin osa Ubuntun ohjelmista, Ubuntussa ei pyöri Windowsin ohjelmat eikä vastaavia saa.

        "Lisälaitteitakaan ei saa toimimaan, ne kun on yleensä sellaisia mitkä ei pitäisi olla käyttisriippuvaisia, Macissä ja Windowsissa pelaa niin miksi ei Ubuntussa."

        Älä viitsi jauhaa paskaa siitä ettei muka lisälaitteet toimis Ubuntussa, 99% toimii! Vain se 1% on sellaisia jotka tosiaan on Win/Mac-laitteita!

        "Toimiihan se Danske, olenko jossakin väittänyt ettei toimisi, kannattaa tarkemmin lukea ennen vastaamista."

        Väitit nimenomaan ettei Danske toimi! Nyt sitten väitätkin jotain muuta??

        "Windowsissa sitäpaitsi pyörii suurin osa Ubuntun ohjelmista, Ubuntussa ei pyöri Windowsin ohjelmat eikä vastaavia saa. "

        Ei muuten tasan toimi Ubuntun ohjelmat Windowsissa, älä siis jauha paskaa!
        Ja Windowsin ohjelmat saa toimimaan Winen kautta.

        "Ohjelmilla tarkoitan että yhtään korvaava / vastaavaa sovellusta ei saa kuin Windowsiin ja Maciin."

        Kyllä saa! Photarin tilalle vaikka Gimp, noin yhtenä esimerkkinä vaan.

        "Minäkään en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!"

        Sinä nimenomaan OLET trolli ja pelkkä paskanjauhaja, älä syyttele muita trolleiksi kun itse olet sellainen! Sussa on näköjään patologisen valehtelijan vikaakin.


      • saa Javan
        Witun UHinttari kirjoitti:

        Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut.

        Väärin!!! Ubuntuun SAA Javan! Lopeta siis toi valehtelu ja paskanjauhaminen! Ja sitäpaits, Danske ei enää vaadi Javaa kuin vaan tiettyihin toimintoihin jotka koskee sijoittamista.


      • Wirusimurille:
        Witun UHinttari kirjoitti:

        Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut.

        Danse Bank on kyllä aina toiminut Ubuntussa Oraclen Javalla, jonka on aina saanut Ubuntuun. Ubuntulla toimii myös muut verkkopankit ilman pankkitroijalaisia, jotka ovat windowsin käyttäjille aina riesana.


      • Olet TROLLI!
        Sinä OLET trolli kirjoitti:

        "Lisälaitteitakaan ei saa toimimaan, ne kun on yleensä sellaisia mitkä ei pitäisi olla käyttisriippuvaisia, Macissä ja Windowsissa pelaa niin miksi ei Ubuntussa."

        Älä viitsi jauhaa paskaa siitä ettei muka lisälaitteet toimis Ubuntussa, 99% toimii! Vain se 1% on sellaisia jotka tosiaan on Win/Mac-laitteita!

        "Toimiihan se Danske, olenko jossakin väittänyt ettei toimisi, kannattaa tarkemmin lukea ennen vastaamista."

        Väitit nimenomaan ettei Danske toimi! Nyt sitten väitätkin jotain muuta??

        "Windowsissa sitäpaitsi pyörii suurin osa Ubuntun ohjelmista, Ubuntussa ei pyöri Windowsin ohjelmat eikä vastaavia saa. "

        Ei muuten tasan toimi Ubuntun ohjelmat Windowsissa, älä siis jauha paskaa!
        Ja Windowsin ohjelmat saa toimimaan Winen kautta.

        "Ohjelmilla tarkoitan että yhtään korvaava / vastaavaa sovellusta ei saa kuin Windowsiin ja Maciin."

        Kyllä saa! Photarin tilalle vaikka Gimp, noin yhtenä esimerkkinä vaan.

        "Minäkään en ole mikään trolli vaan tavallinen ihminen, sinä sen sijaan olet pelkkä paskanjauhaja!"

        Sinä nimenomaan OLET trolli ja pelkkä paskanjauhaja, älä syyttele muita trolleiksi kun itse olet sellainen! Sussa on näköjään patologisen valehtelijan vikaakin.

        Älä jauha roskaa, jos et voi olla puolueeton ja myöntää puutteita niin lopeta jo tuo trollaus.


      • Ei toiminut
        saa Javan kirjoitti:

        Väärin!!! Ubuntuun SAA Javan! Lopeta siis toi valehtelu ja paskanjauhaminen! Ja sitäpaits, Danske ei enää vaadi Javaa kuin vaan tiettyihin toimintoihin jotka koskee sijoittamista.

        Onko joku sellaistakaan väittänyt?

        Joudun taas toistamaan itseäni, LUE TARKEMMIN!

        Ja lue vaikka niin monta sataa kertaa että sisäistät kirjoitukset ennen vastaamista.


      • Sinä OLET trolli
        Olet TROLLI! kirjoitti:

        Älä jauha roskaa, jos et voi olla puolueeton ja myöntää puutteita niin lopeta jo tuo trollaus.

        En MINÄ ole jauhanutkaan roskaa vaan SINÄ täällä roskaa jauhat! Etkä sinä ole itse puolueeton vaan sinä olet windows-trolli! Voisit poistua täältä vaikka Sodat-palstalle!!!!!!!!!

        PS. MINÄ EN ole mikään trolli vaan SINÄ täällä trollaat!


      • LUE ITE, TROLLI!
        Ei toiminut kirjoitti:

        Onko joku sellaistakaan väittänyt?

        Joudun taas toistamaan itseäni, LUE TARKEMMIN!

        Ja lue vaikka niin monta sataa kertaa että sisäistät kirjoitukset ennen vastaamista.

        Lue PELLE ITSE OMAT JUTTUS! Sinä nimenomaan väitit aiemmassa ettei Danske muka toimisi ja ettei Ubuntuun saisi Javaa! Nyt väität ettet ole sellasta väittänyt. Vittu sä oot todellakin patologinen valehtlija eikä siinä vielä kaikki, olet täys psykopaatti! Kaikki tuo mitä väität, viittaa molempiin!


      • muutkaan ei toiminu
        Witun UHinttari kirjoitti:

        Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut.

        Danske Bank ei vain toiminut jos koneeseen ei ollut asentanu Javaa, aivan riippumatta oliko koneessa Linux vai mikä, vaikka Windows.


      • Sinappikoneet
        Sinä OLET trolli kirjoitti:

        En MINÄ ole jauhanutkaan roskaa vaan SINÄ täällä roskaa jauhat! Etkä sinä ole itse puolueeton vaan sinä olet windows-trolli! Voisit poistua täältä vaikka Sodat-palstalle!!!!!!!!!

        PS. MINÄ EN ole mikään trolli vaan SINÄ täällä trollaat!

        Sinähän se kokoajan jauhat sontaa etkä yhtään asiallista vastausta osaa antaa, etkä edes keskustella palstalaisten kanssa haukkumatta, voisit painella sinne sodat palstalle trollaamaan kun tuntuu olevan hauskaa.

        Olet myös puoluellinen Ubuntun suuntaan, haukut Windowsia.

        Ps. SINÄ OLET TROLLI!

        Ihan kuin pikkulapset leikkisi, tai no empä ihmettele.


      • Lue itte lolli, nii
        LUE ITE, TROLLI! kirjoitti:

        Lue PELLE ITSE OMAT JUTTUS! Sinä nimenomaan väitit aiemmassa ettei Danske muka toimisi ja ettei Ubuntuun saisi Javaa! Nyt väität ettet ole sellasta väittänyt. Vittu sä oot todellakin patologinen valehtlija eikä siinä vielä kaikki, olet täys psykopaatti! Kaikki tuo mitä väität, viittaa molempiin!

        Voisitko lainata tähän sanomani kopioi/liitä toiminnolla niin saadaan nauraa taas, nimittäin en ole sanonut nuin kuten väität.

        Olet muuten harvinaisen... ilmeisesti teksistäsi päätellen.


      • häviä täältä!
        Sinappikoneet kirjoitti:

        Sinähän se kokoajan jauhat sontaa etkä yhtään asiallista vastausta osaa antaa, etkä edes keskustella palstalaisten kanssa haukkumatta, voisit painella sinne sodat palstalle trollaamaan kun tuntuu olevan hauskaa.

        Olet myös puoluellinen Ubuntun suuntaan, haukut Windowsia.

        Ps. SINÄ OLET TROLLI!

        Ihan kuin pikkulapset leikkisi, tai no empä ihmettele.

        Ei kun se oot sä joka täällä jauhat paskaa yötä myöden, et edes tajua olevas trolli ja syyttelet muita trollauksesta. Vittu mikä idiootti olet, ei mikään ihme et tolla palaa päreet sun kanssas vaikka se kai sun tarkoitukses onkin!

        Mitä tulee puolueellisuuteen niin siihen SÄ et kyl kykene, sä olet windowsmies henkeen ja vereen!

        Mene ite sinne Sodat-palstalle, kyllä täällä osataan keskustella asiallisesti mut windowstrollit ite pilaa tänkin palstan!


      • psykopaatille.
        Lue itte lolli, nii kirjoitti:

        Voisitko lainata tähän sanomani kopioi/liitä toiminnolla niin saadaan nauraa taas, nimittäin en ole sanonut nuin kuten väität.

        Olet muuten harvinaisen... ilmeisesti teksistäsi päätellen.

        Et osaa lukea itse? No ei se copy/pastaamalla sit mitään auta kun et osaa kerran kelata viestiketjua ylöspäin ja lukea ja miettiä mitä tulit sanoneeksi tuossa aiemmin.

        Siis, lyhyesti, väitit ensin että Danske ei toimisi linuxeissa ja väitit ettei Javaa saisi linuxeille, sitten kiellät sanoneesi sellaista. Olet tosiaan psykopaatti kuten tuo toinen sano!


      • naulan kantaan.
        muutkaan ei toiminu kirjoitti:

        Danske Bank ei vain toiminut jos koneeseen ei ollut asentanu Javaa, aivan riippumatta oliko koneessa Linux vai mikä, vaikka Windows.

        Näin se on ;D


      • Painu pois täältä
        häviä täältä! kirjoitti:

        Ei kun se oot sä joka täällä jauhat paskaa yötä myöden, et edes tajua olevas trolli ja syyttelet muita trollauksesta. Vittu mikä idiootti olet, ei mikään ihme et tolla palaa päreet sun kanssas vaikka se kai sun tarkoitukses onkin!

        Mitä tulee puolueellisuuteen niin siihen SÄ et kyl kykene, sä olet windowsmies henkeen ja vereen!

        Mene ite sinne Sodat-palstalle, kyllä täällä osataan keskustella asiallisesti mut windowstrollit ite pilaa tänkin palstan!

        kyllä minä en ensimmäisenä ole syytellyt yhtään ketään millään nimellä, kyllä se olit sinä tai joku muu multinikki.


      • psykopaatille...
        psykopaatille. kirjoitti:

        Et osaa lukea itse? No ei se copy/pastaamalla sit mitään auta kun et osaa kerran kelata viestiketjua ylöspäin ja lukea ja miettiä mitä tulit sanoneeksi tuossa aiemmin.

        Siis, lyhyesti, väitit ensin että Danske ei toimisi linuxeissa ja väitit ettei Javaa saisi linuxeille, sitten kiellät sanoneesi sellaista. Olet tosiaan psykopaatti kuten tuo toinen sano!

        Eli et kehtaa nyt copy / pastellakaan laittaa kun hävettää?

        Osaatko lukea, lainaan tässä kirjoituksiani.
        "Esimerkiksi Danske Bank ei toiminut vähän aikaa sitten"

        Huomaa, EI TOIMINUT, alaasteela on jo opetettu äidinkieltä.
        Tarkoittaa että ei toiminut, nykyään toimii koska ei ole java pakkoa.

        No hävettäis se muakin.


      • psykopaatille
        psykopaatille... kirjoitti:

        Eli et kehtaa nyt copy / pastellakaan laittaa kun hävettää?

        Osaatko lukea, lainaan tässä kirjoituksiani.
        "Esimerkiksi Danske Bank ei toiminut vähän aikaa sitten"

        Huomaa, EI TOIMINUT, alaasteela on jo opetettu äidinkieltä.
        Tarkoittaa että ei toiminut, nykyään toimii koska ei ole java pakkoa.

        No hävettäis se muakin.

        "Eli et kehtaa nyt copy / pastellakaan laittaa kun hävettää?"

        Ei hävetä yhtään, olen vaan sen verran laiska etten viitsi alkaa postaamaan sitä minkä varmasti osaisit itsekin lukea!

        Siksi toisekseen väitit ettei Danske ole toiminut kun vaatii Javan, no mut kuule hei, Ubuntuun SAA JAVAN!!! ON AINA SAANUT! Ja Danske on toiminut sillä! Se Java vaan ei tule oletuksena vaan pitää itse viitsiä asentaa se eli Ubuntu Restricted Extras paketissa tulee Java! Joten älä jauha potaskaa ettei olis aiemminkin toiminut!

        Äläkä viitsi varastella toisten käyttämiä nikkejä, sinä täällä olet psykopaatti kun valehtelet ja vääntelet sekä toisten että omia sanomisiasi ja sit kumoat kaiken väittäen ettet ole sellasta sanonut. Älä pidä minua tyhmänä tai lukutaidottomana!


      • Mielipuoliselle.
        psykopaatille kirjoitti:

        "Eli et kehtaa nyt copy / pastellakaan laittaa kun hävettää?"

        Ei hävetä yhtään, olen vaan sen verran laiska etten viitsi alkaa postaamaan sitä minkä varmasti osaisit itsekin lukea!

        Siksi toisekseen väitit ettei Danske ole toiminut kun vaatii Javan, no mut kuule hei, Ubuntuun SAA JAVAN!!! ON AINA SAANUT! Ja Danske on toiminut sillä! Se Java vaan ei tule oletuksena vaan pitää itse viitsiä asentaa se eli Ubuntu Restricted Extras paketissa tulee Java! Joten älä jauha potaskaa ettei olis aiemminkin toiminut!

        Äläkä viitsi varastella toisten käyttämiä nikkejä, sinä täällä olet psykopaatti kun valehtelet ja vääntelet sekä toisten että omia sanomisiasi ja sit kumoat kaiken väittäen ettet ole sellasta sanonut. Älä pidä minua tyhmänä tai lukutaidottomana!

        Johan minä sen sulle näytin, etkö oikeasti osaa lukea, ilmeisesti et tai sitten et vaan ymmärrä mitä tarkoittaa mennyt aikamuoto.

        Mitä nää kitiset vielä siinä, trollaustahan tuo on, ole hyvä ja ole hiljaa jo.


      • psykopaatille...
        psykopaatille kirjoitti:

        "Eli et kehtaa nyt copy / pastellakaan laittaa kun hävettää?"

        Ei hävetä yhtään, olen vaan sen verran laiska etten viitsi alkaa postaamaan sitä minkä varmasti osaisit itsekin lukea!

        Siksi toisekseen väitit ettei Danske ole toiminut kun vaatii Javan, no mut kuule hei, Ubuntuun SAA JAVAN!!! ON AINA SAANUT! Ja Danske on toiminut sillä! Se Java vaan ei tule oletuksena vaan pitää itse viitsiä asentaa se eli Ubuntu Restricted Extras paketissa tulee Java! Joten älä jauha potaskaa ettei olis aiemminkin toiminut!

        Äläkä viitsi varastella toisten käyttämiä nikkejä, sinä täällä olet psykopaatti kun valehtelet ja vääntelet sekä toisten että omia sanomisiasi ja sit kumoat kaiken väittäen ettet ole sellasta sanonut. Älä pidä minua tyhmänä tai lukutaidottomana!

        Ja näet näköjään jo muiden käyttävän sun nikkejä, lue TARKEMMIN!


      • psykopaatille
        psykopaatille... kirjoitti:

        Ja näet näköjään jo muiden käyttävän sun nikkejä, lue TARKEMMIN!

        Sinä wintoy-trolli tässä se psykopaatti olet eikä muut! Tosin psykopaatille on tyypillistä syyllistää muut vaikka itse oliskin sellainen. Samoin kuin se että kieltää itse valehtelevansa ja väittää että muut valehtelee vaikka psykopaatti itse kyllä valehtelee minkä ehtii!


      • häivy!
        psykopaatille... kirjoitti:

        Ja näet näköjään jo muiden käyttävän sun nikkejä, lue TARKEMMIN!

        HÄIVY NYT V*TTUUN TÄÄLTÄ Windows-trolli! Vai etkö osaa lukea sitäkiään???


      • Seonneelle!
        psykopaatille kirjoitti:

        Sinä wintoy-trolli tässä se psykopaatti olet eikä muut! Tosin psykopaatille on tyypillistä syyllistää muut vaikka itse oliskin sellainen. Samoin kuin se että kieltää itse valehtelevansa ja väittää että muut valehtelee vaikka psykopaatti itse kyllä valehtelee minkä ehtii!

        Ei, sinä ubuntu trolli olet psykopaatti, ei kukaan muu.

        Näinhän sinä juuri teet kuten itse sanoit, syyllistät muita.
        Teet siis juuri kuten itse sanoit, olet siis psykopaatti.


      • Pysykin poissa!
        häivy! kirjoitti:

        HÄIVY NYT V*TTUUN TÄÄLTÄ Windows-trolli! Vai etkö osaa lukea sitäkiään???

        Sinähän tuossa et osannut lukea, johan teit itsesi naurunalaiseksi.


      • psykopaatille
        Seonneelle! kirjoitti:

        Ei, sinä ubuntu trolli olet psykopaatti, ei kukaan muu.

        Näinhän sinä juuri teet kuten itse sanoit, syyllistät muita.
        Teet siis juuri kuten itse sanoit, olet siis psykopaatti.

        Ei, kyllä SINÄ olet se psykopaatti! Sinä täällä syyllistät muita ja valehtelet minkä ehdit!


      • Psykopaatille...
        psykopaatille kirjoitti:

        Ei, kyllä SINÄ olet se psykopaatti! Sinä täällä syyllistät muita ja valehtelet minkä ehdit!

        Katsohan psykopaatti uudelleen kuka on aloittanut sen mollaamisen, etköhän koko ajan hauku psykopaatiksi, ja kuten sanoit niin sinua lainaten.

        "Tosin psykopaatille on tyypillistä syyllistää muut vaikka itse oliskin sellainen. Samoin kuin se että kieltää itse valehtelevansa ja väittää että muut valehtelee vaikka psykopaatti itse kyllä valehtelee minkä ehtii!"


      • Heh heh..
        Witun UHinttari kirjoitti:

        Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut.

        "Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut."

        Voi ristus sentään mitä sontaa witun WHinttari jauhaa!
        Olen ollut saman pankin asiakas Posti Pankin ajoista nykyiseen Danske Bankkiin, ja Ubuntuun kuten muihinkin Linuxin jakeluihin Java on ollut saatavilla ja asennettavissa AINA!


      • Hah hah..
        Heh heh.. kirjoitti:

        "Valetta, Danske Bank ei toiminut jonkin aikaa sitten kun se käytti Javaa jota ei Ubuntuun saanut."

        Voi ristus sentään mitä sontaa witun WHinttari jauhaa!
        Olen ollut saman pankin asiakas Posti Pankin ajoista nykyiseen Danske Bankkiin, ja Ubuntuun kuten muihinkin Linuxin jakeluihin Java on ollut saatavilla ja asennettavissa AINA!

        Eikö se UHinttari osaa jo lopettaa, vielä piti tulla trollaamaan!

        Yritin kyllä kysyä aikanaan asiasta ja väitettiin että pelaa, kuitenkaan yksikään Ubuntun käyttäjä ei kirjautunut pankkiinsa vaan väitti sen toimivan kun tuli salasana kyselyruutu esiin, se ei riitä.
        Pankkiin ei päässyt aikanaan kirjautumaan, eli puhut taas täyttä sontaa.


    • kraffi1

      Vähän perusteluja jos laitat.

    • v6uZ6d

      Ubuntun turvallisuus on aivan kelvollista Linux tasoa kunhan poistaa ensin vakoilukomponentit.

      • Turvallisin on!

        Ei ole yhtään vakoilukomponenttejä poistettavaksi...?


      • v6uZ6d
        Turvallisin on! kirjoitti:

        Ei ole yhtään vakoilukomponenttejä poistettavaksi...?

        Kun loitsuat konsolissa
        sudo apt-get remove unity-shopping-lens
        voit olla turvallisin mielin.


      • Turvallisin on!
        v6uZ6d kirjoitti:

        Kun loitsuat konsolissa
        sudo apt-get remove unity-shopping-lens
        voit olla turvallisin mielin.

        Ei ole kyllä vakoilukomponentti, mutta:

        $ sudo apt-get remove unity-shopping-lens
        [sudo] password for xxx:
        Luetaan pakettiluetteloita... Valmis
        Muodostetaan riippuvuussuhteiden puu
        Luetaan tilatiedot... Valmis
        E: Pakettia unity-shopping-lens ei löydy


      • Winröllit purnaa
        Turvallisin on! kirjoitti:

        Ei ole kyllä vakoilukomponentti, mutta:

        $ sudo apt-get remove unity-shopping-lens
        [sudo] password for xxx:
        Luetaan pakettiluetteloita... Valmis
        Muodostetaan riippuvuussuhteiden puu
        Luetaan tilatiedot... Valmis
        E: Pakettia unity-shopping-lens ei löydy

        Joo, nämä WinRöllit ei ole aina samalla aaltopituudella meidän Ubuntu-käyttäjien kanssa.


      • v6uZ6d

        Pyörrän pyhät sanani. Vakooja tuli mukaan vasta seuraavassa versiossa.


      • hiukan väärin
        Turvallisin on! kirjoitti:

        Ei ole kyllä vakoilukomponentti, mutta:

        $ sudo apt-get remove unity-shopping-lens
        [sudo] password for xxx:
        Luetaan pakettiluetteloita... Valmis
        Muodostetaan riippuvuussuhteiden puu
        Luetaan tilatiedot... Valmis
        E: Pakettia unity-shopping-lens ei löydy

        Eikös toi mee näin:

        sudo apt-get remove unity-lens-shopping

        eikä näin:

        sudo apt-get remove unity-shopping-lens

        Siis lens-sana ennen shopping-sanaa....


      • On turvallinen...
        hiukan väärin kirjoitti:

        Eikös toi mee näin:

        sudo apt-get remove unity-lens-shopping

        eikä näin:

        sudo apt-get remove unity-shopping-lens

        Siis lens-sana ennen shopping-sanaa....

        Ei tuotakaan löydy. 12.04 LTS ei sisällä hakutoimintoja internetistä.


      • kusipäälle:
        v6uZ6d kirjoitti:

        Pyörrän pyhät sanani. Vakooja tuli mukaan vasta seuraavassa versiossa.

        Voisit ensin tutkia asiaa ja sitten yrittää trollata. Tai no parempi kun vain pidät turpasi kiinni.


    • z i k e

      Ubuntu 12.04Lts:ä noita ei tarvitse poistaa, niitä kun ei siinä ole alunperinkään.

    • Ei harmita ;-)

      Jos vielä käyttäisin Windowsia, niin asia harmittaisi ;-)

    • Kuit van Hunttelaar

      Kävisitte vilkaisemassa niitä testituloksia tarkemmin. Huomaisitte että Ubuntu oli tasapisteissä Windows 8:n kanssa mutta voitti Windows 7:n ja Mac OS X 10.8:n.

      Ubuntu: 3 huomautusta
      Windows 8: 3 huomatutusta (koska Secury Boot siinä OK)
      Windows 7: 4 huomautusta
      Mac OS X: 4 huomatusta
      Chrome OS: 1 varoitus ja 3 huomautusta.

      http://insights.ubuntu.com/wp-content/uploads/UK-Gov-Report-Summary.pdf

      Ubuntun huomatukset:

      -VPN
      -Levyn kirjoitussuojaus
      -Secury Boot

      Windows 8:lla:
      -VPN
      -Levyn kirjoitussuojaus
      -Laitteiston päivitykset (saisivat olla säännöllisemmät)

      • Ubuntu oli paras!

        Olet sokea ja tyhmä!

        Green 9 Ubuntulle, Windowsille 8.
        Orange 3 Ubuntulle, Windowsille 4

        Eli Ubuntu voitti kahdella pisteellä.


      • dxxssx
        Ubuntu oli paras! kirjoitti:

        Olet sokea ja tyhmä!

        Green 9 Ubuntulle, Windowsille 8.
        Orange 3 Ubuntulle, Windowsille 4

        Eli Ubuntu voitti kahdella pisteellä.

        "Green 9 Ubuntulle, Windowsille 8.
        Orange 3 Ubuntulle, Windowsille 4"
        Eikös tuosta tule molemmille 12 vai kuinka Ubuntu voitti kahdella pisteellä?


      • Sylvi Pyhä
        dxxssx kirjoitti:

        "Green 9 Ubuntulle, Windowsille 8.
        Orange 3 Ubuntulle, Windowsille 4"
        Eikös tuosta tule molemmille 12 vai kuinka Ubuntu voitti kahdella pisteellä?

        Tietenkin oranssit ja punaiset miinustetaan... noknok...
        Vihree on hyvä
        Oranssi on aika paha
        Punainen on todella huono.
        Meinaatko että punaisetkin lasketaan plussaksi? ei kyllä ne miinuksia ovat.


      • Trolli sontaa!
        Sylvi Pyhä kirjoitti:

        Tietenkin oranssit ja punaiset miinustetaan... noknok...
        Vihree on hyvä
        Oranssi on aika paha
        Punainen on todella huono.
        Meinaatko että punaisetkin lasketaan plussaksi? ei kyllä ne miinuksia ovat.

        Toi PDF ei ole aito!
        Trollausta!

        Valitan! Näis sen aidon raportin! ei se ollut mikään MBnet tyylinen vertailu pisteillä/huomautuksilla!

        Raportissa oli ihan kongreetinen tilasto tehdysitä testeistä. Windows 8 oli surkea! Myös OSX, IOS, sekä moni muu!
        Ubuntu pärjäsi hyvin! Ubuntu nostettiin esiin koska se on helppoasenteinen jakelu debianista, Alkuperäinen Debina oli paras! se vain ei tule kyseeseen julkishallinnon käyttöjärjestelmänä!

        Meillä länsimaissa on totuttu luottaan eri toimijoihin, debian osalta Ubuntuun!
        Kiinassa on koodattu oma Punaisen lipun linux, Debian pohjalta!


      • win!tyhmille!
        Trolli sontaa! kirjoitti:

        Toi PDF ei ole aito!
        Trollausta!

        Valitan! Näis sen aidon raportin! ei se ollut mikään MBnet tyylinen vertailu pisteillä/huomautuksilla!

        Raportissa oli ihan kongreetinen tilasto tehdysitä testeistä. Windows 8 oli surkea! Myös OSX, IOS, sekä moni muu!
        Ubuntu pärjäsi hyvin! Ubuntu nostettiin esiin koska se on helppoasenteinen jakelu debianista, Alkuperäinen Debina oli paras! se vain ei tule kyseeseen julkishallinnon käyttöjärjestelmänä!

        Meillä länsimaissa on totuttu luottaan eri toimijoihin, debian osalta Ubuntuun!
        Kiinassa on koodattu oma Punaisen lipun linux, Debian pohjalta!

        Hullu olet! Ubuntu! voitti rehellisesti! kaikki! Seuraava LTS voittaa! vielä isommin!
        Ei Ubuntua! ole ! koodattu kiinassa!


      • Aaarrgggg

        Uutisia Anonymous-käyttöjärjestelmä, Ubuntu-pohjainen jakelu muka vapauttaa Anonymous liikkeen, alkoivat kiertää ympäri Internetiä viime viikon alussa. Tomin Hardware oli yksi monista sivustot raportointiin uuden hakkerin distro : " Anonymous on julkaissut käyttöjärjestelmä perustuu Ubuntu 11.10 nimeltä Anonymous-OS. " Lähemmin tutkimuksessa kävi ilmi, että vapaasti käytettävissä live-DVD ei rakentaa Nimetön, ja mikä pahinta, se oli kuulemma täynnä haittaohjelmia : " Anonymous tällä viikolla varoitti lataamalla uuden Anonymous OS, viittaa se oli täynnä haittaohjelmia, jotka voivat vahingoittaa järjestelmään ja varastaa henkilökohtaisia ​​tietoja. " SourceForge, suosittu avoimen lähdekoodin ohjelmistoja arkistoon, jossa DVD-kuvat oli alunperin isännöi reagoi sulkemalla projektin sivulle ja poistamalla tiedostoja sen palvelimet : " Ottamalla tarkoituksella harhaanjohtava nimi, tämä hanke on pyrkinyt hyödyntämään paina ympäröivään tunnettu liikettä, jotta voidaan edetä lataukset projekti, joka on alle viikon vanha. Siksi olemme päättäneet ottaa tämän ladata offline ja keskeyttää tätä projektia ennen kuin olemme saaneet tietoa. " Projekti on itse kiistänyt tehneensä mitään väärää : " Jos käyttäjä uskoo, että Anonymous-käyttöjärjestelmä "on kääritty troijalaisia" tai "backdoored tahansa lainvalvontaviranomaisten yritys tai hakkeri" älä lataa sitä! Mutta älä harhaan maailmalle, että Linux on vaarallista ja on troijalaisia! " Vaikka SourceForge ei enää tarjoa DVD-kuvia, se on edelleen saatavilla muista lähteistä, mukaan lukien Linux Tracker .


      • Juupa juu!
        Aaarrgggg kirjoitti:

        Uutisia Anonymous-käyttöjärjestelmä, Ubuntu-pohjainen jakelu muka vapauttaa Anonymous liikkeen, alkoivat kiertää ympäri Internetiä viime viikon alussa. Tomin Hardware oli yksi monista sivustot raportointiin uuden hakkerin distro : " Anonymous on julkaissut käyttöjärjestelmä perustuu Ubuntu 11.10 nimeltä Anonymous-OS. " Lähemmin tutkimuksessa kävi ilmi, että vapaasti käytettävissä live-DVD ei rakentaa Nimetön, ja mikä pahinta, se oli kuulemma täynnä haittaohjelmia : " Anonymous tällä viikolla varoitti lataamalla uuden Anonymous OS, viittaa se oli täynnä haittaohjelmia, jotka voivat vahingoittaa järjestelmään ja varastaa henkilökohtaisia ​​tietoja. " SourceForge, suosittu avoimen lähdekoodin ohjelmistoja arkistoon, jossa DVD-kuvat oli alunperin isännöi reagoi sulkemalla projektin sivulle ja poistamalla tiedostoja sen palvelimet : " Ottamalla tarkoituksella harhaanjohtava nimi, tämä hanke on pyrkinyt hyödyntämään paina ympäröivään tunnettu liikettä, jotta voidaan edetä lataukset projekti, joka on alle viikon vanha. Siksi olemme päättäneet ottaa tämän ladata offline ja keskeyttää tätä projektia ennen kuin olemme saaneet tietoa. " Projekti on itse kiistänyt tehneensä mitään väärää : " Jos käyttäjä uskoo, että Anonymous-käyttöjärjestelmä "on kääritty troijalaisia" tai "backdoored tahansa lainvalvontaviranomaisten yritys tai hakkeri" älä lataa sitä! Mutta älä harhaan maailmalle, että Linux on vaarallista ja on troijalaisia! " Vaikka SourceForge ei enää tarjoa DVD-kuvia, se on edelleen saatavilla muista lähteistä, mukaan lukien Linux Tracker .

        Riippuu mistä lataa ;)


    • kaizora

      HIrvee ydinsota täällä.

      (!Olen puolueeton tässä asiassa!)

      Ubuntu on turvallisempi. se fakta on tiedetty jo kauan aikaa.
      Windowsilla ja ubuntulla on toki omat vahvuutensa.

      Onhan Windows itselläkin käytössä ja Ubuntun (live cd) työkalut ovat erittäin käteviä , esim jos joku vahingossa heittelee osioinnit kovalevyltä päin persausta.

      Ubuntu on turvallinen ja kätevä. Onhan Windowsissakin toki samantyyppisiä softia ja toimivat nekin yhtä hyvin. Itselle Ubuntu on käytössä enemmänkin työkaluna.

    • +++++++Ubuntu+++++++

      Windows imee haittaohjelmia ---------------------------------------------miinus

      • Marketista... $oo$ia

        Missä Windows, siellä vaarallinen käyttis.


    • jep...

      Ubuntu on toki turvallisempi mitä Windows tai Mac. Linux-jakeluista Ubuntu ei kuitenkaan ole turvallisimmasta päästä.

      • sadasdff

        Ei toiminut Hand Of Thief -troijalainen Ubuntu 12.04 LTS ja Unity yhdistelmässä. Useassa muussa Linuxissa toimii, joten Ubuntu on turvallisimmasta päästä.


    • DaDaaaa.... joo

      Kyllä! Tälläkin saitilla on windows trolleja että oikeen haisee!
      Unity ei takaa turvallisuutta ydinpohjalta, sensijaan monella muulla tavalla kyllä!
      Unity ei myskään estä ajamasta haitallista koodia! oikea käyttäjätaso kyllä!

      Se oikea Brittien lista ei pääse julki! Koska siisnä oli yksilöity tiettyjä virustestejä, Jotka vileä pimennossa suurelta yleisöltä..
      Testejä tehtiin jokaisen alustan vaarallismmilla määrä x ja yleisimmillä määrä x haitakkeilla!
      Windows 8 haittakkeista ei ole julkisuudessa kuin muutama vasta! oikeesti niitä on paljon!
      Ubuntu läpäisi nämä testit lähes kokonaan puhtaasti!
      Muut ei! vaan mm Microsoftin ja Applen tuoteet saastui pysyvästi!

      Muistuta vielä että kyseessä oli 64bit versio ubuntusta!

      En myöskään tykkää siittä, että nää Suomi24 jutut ohjautuu joskus Jenkkilän kautta! eli NSA valvoo Suomi24:jääkin

      • vakoilun orjat

        "Jenkkilän kautta! eli NSA valvoo Suomi24:jääkin"
        Miten muistelen että viestit analysoidaan ainakin ruotsissa? Sielläkin oli sellainen joku nuuskahuulien vakoilutaho. Tosin ruotsikin jäi jo kiinni yhteistyöstä NSA:n kanssa, joten kyllä nsa:lle menee dataa. Mistä löytyisi suomalainen vastaava saitti, jossa ei ole vakoilua? Pitääkö se itse pystyttää? ;D


      • Win8, ei se parempi.

        "Windows 8 haittakkeista ei ole julkisuudessa kuin muutama vasta! oikeesti niitä on paljon!"
        Riippuu virustutkan tunnisteista, niitä voi olla 300 tuhatta ja kerro se ainakin kolmella. Windowseissa pyörii samat haittaohjelmat, jotka ovat tuttuja 98 ajoilta. Windows 8 imee samanlailla haittaohjelmia, kuin muutkin. On tullut kaseja putsailtua ja nauru on päässyt valtavasta määrästä :D Ei se hirveä metro-liittymä haittaohjelmia aja pois, vaan ajaa käyttäjät pois Windowsista.


    • nsa:n ystävät :(

      Sinne jäi kalli$ windows rannalle ruikuttamaan :)

    • GCHQ

      sudo apt-get remove spyware
      sudo apt-get remove adware
      sudo apt-get remove unity
      sudo apt-get remove canonical
      sudo apt-get install another distro

    • Anonyymi

      Ubuntu on turvallisin

    • Anonyymi

      Linkkisi ei toimi! Oletko niitä windowsuupeloit?

    • Anonyymi

      Ja edeleen parasta turvaa. UBUNTULLA.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe