Jättäkää hyvät ihmiset jo rauhaan toisten asiat, jotka eivät todellakaan teille kuulu. Jos jonkun elämäntilanne on jostain syystä muuttunut ja sen syitä ei ole koko kylälle kerrottu, niin älkää hyvänen aika keksikö itse teiltä puuttuvaa tärkeääkin tärkeämpää tietoa. Vaikka teillä ei tunteita olisikaan, niin asianoimaisilla on. Antakaa jo ihmisten olla rauhassa ja hankkikaa oma elämä!!!!
Juorukellot Sulkavalla kilkattaa
3
478
Vastaukset
- It my life
Olen aivan samaa mieltä! Sulkavalla on ihme tapa pyöritellä ja paisutella toisten ihmisten asioita. Täällä ei ole asialla vain naiset, vaan joutavat ukot kokoontuvat jo aamusta setvimään ihmisten asioita! Pitäkää omat rappusenne puhtaana ja antakaa ihmisten elää rauhassa, iloineen ja suruineen. Eriasia sitten jos tullaan neuvoja ja apua pyytämään......!.
- Oman elämän sankarit
Joo,samaa mieltä. Ei IKINÄ SULKAVALLE. Kyllä siellä jaksetaan vatkata ihmisten asioita niin ettei aina kerkee omia ees huomaamaan.
- Miksu
En usko että Sulkava on poikkeus Suomen paikkakunnissa.
Samaa paskanjauhantaa sitä lienee joka kunnassa.
Itte en paljoa mitään tiedä mitä omalla paikkakunnalla turistaan, eikä kyllä kiinnostakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224