Kaipaisin hyviä vinkkejä vaahtera-aulion leikkaamiseen. Ikkunalla rötköttää kolmisen (?) vuotta vanha vaahtera-aulio mikä on useimpien leikkaamisien jälkeen päässyt kasvamaan melko eriskummalliseksi... paksusta tyvestä lähtee kolme vahvaa oksaa, mitkä taas sitten on leikattu ja haaranhaaranhaaroja puskee vähän joka suuntaan, ei kuitenkaan millään lailla tasaisesti. Eli tuo on nyt ehken vähän pensasmainen puska (missä muuten edelleen näyttää sinnittelevät kesän jäljiltä muutama kirva!). Toivoisin siitä ehken vähän enemmän yksivartisen mallista, enemmänkin pystysuunnassa kasvavaa, kuin tuollaista leveää, kohta koko kukkalaudan valtaavaa puskaa. Kuinka rankkaa leikkaamista kerralla vaahtera-aulio kestää? Vielä lienet vähän aikaista leikkaamiselle, vaikka kovastihan tuo jo lykkää vartta ja lehteä
Vaahtera-aulion leikkaaminen?
Que?
2
1216
Vastaukset
- kivakukka
Keväämmällä voinee leikata honteloimmat versot pois. Luontaisesti vaahtera-aulio on "puska" ja kaunis juuri silleen.
- sdfdfsfsf
Sepäs on tykännyt sinusta monta vuotta, joten aiheeseen liittymättä haluaisin tietää tuleeko sille kukkamulta bvai kestomulta ?
Kertokaa joku mielipiteenne tai kokemuksenne.
Kannattaako minunkin ostaa jo kestomultasäkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749