Eli otsikko, millanen se oli?
Mie ainaski olin tosi hämmentynyt, kaikki "ties" kelle juttelee ja näin. Se oli outoa. Hyvin hämärä muistikuva.
Ensimmäinen tuntemuksenne pulinoista
22
79
Vastaukset
Saavuin tänne suunnilleen pisteen perustamisen aikoihin. Sen takia en ehtiyt ensin huomata, että kaikki tunsivat toisensa ja sitten se olikin ihan loogista: tunsin lähes kaikki senhetkiset vakkarit pisteestä. Siirtymä paikkaan, jossa keskustelijat tuntevat toisensa tapahtui siis luonnollisesti, eikä alkutuntemus siksi ollut mitenkään erikoinen.
- Eräs trotskilainen
Mie lähetin ensimmäiset viestini viime vuoden kesäkuussa, ja mie kanssa huomasin silloin, että kaikki tuntevat toisensa. Kun oli vielä piece ja ErNu ja muut senaikaiset vakkarit...
Se tavallaan ärsytti minua, mutta sitten miulle tuli semmoinen yhteenkuuluvuudentunne, kun mie aloin päästä mukaan porukkaan. Mie tavallaan hain sitä omaa kirjoitustyyliäni aika pitkään. Aluksi kävin täällä monillakin palstoilla. Sitten eräs päivä mietin että mihin palstalle menen viettämään aikaa kun oli tylsää. Se vierailu vähän venähti ja tulin monesti uudestaankin. Se oli joskus vuoden 2012 syksyllä.
En minä muista. Taisin olla väsynyt/tylsistynyt/itku kurkussa tai vastaavaa, koska ei ole mitään jäänyt mieleen... Sitten jossain vaiheessa huomasin, että täällä on on vakkareilla (ja muillakin) oma porukka, jossa sitten "tunnetaan" toiset aika hyvin...
Netti on ihmeellinen asia. Jos tämä porukka olisi tavannut jossain koulussa niin ei välttämättä olisi näin paljoa tullut keskusteltua... (Tuo lause näyttää minunkin mielestä jotenkin oudolta... anteeksi, en osaa suomea)- waaaaaaaaaaaaaaaat
wtf
Joko syksyllä 2012 tai talvella 2012. Ensimmäinen kommenttini Siiliönä oli RoPeen ja sitten aloin aikani kuluksi pyöriä muuallakin pulinoissa. Ei ollut mitään outouden tunnetta. Tai siis. Minulla on aina outouden tunne. Jotain outoa tapahtuu aina kuitenkin. Oikeastaan useasti salaliittoteorioita. Kivaa oli alusta asti ja mielestäni tällainen vakkarijuttu edesauttaa muiden tuntemista, että kun on muutama sellainen tyyppi, jotka kommentoivat suunnilleen kaikkeen, niin väkisinhän siinä tulee juteltua ja tutustuttua.
Tulin koko paikkaan vasta äskettäin, ja siirryinkin suurinpiirtein heti pulinoiden puolelle, koska täällä oli RoPe. En oikeastaan tunne vielä kunnolla muita kuin RoPessa olleet, oikeastaan vain korpin, kurpizzan, Siiliön ja jokutyyppi19:tan. Muille ei ole tultu paljoa juteltua. Ikävä kyllä. Minuahan ei voi vakkariksi vielä sanoa, ehkä sitten joskus.
- HeKeKee
Hei heiiii! Etkö sä muista mua? D:
Mun eka esiintyminen oli tossa 2013 syksyllä. Muakin ihmetytti ku kaikki tunsi toisensa.... nyt oon itekki pääsemässä porukkaan, tosin oon vielä vähän sopeutumisvaiheessa.
- Thlr
Käyn täällä melko usein, mutta lähetän viestejä vain harvoin. Tämä on vasta 31. lähettämäni viesti. Aloin lähettää viestejä viime vuonna syksyllä tai talvella. Ensimmäinen viestini taisi olla lähetetty Keho-palstalle, mutta vietän aikaa Pulinat-palstalla enemmän.
- kurpizza_
Ja sitten kaikki jankkas jostakin Miia Kuutamoisesta kokoajan... "Malli joutuu itse laittamaan ruokansa!"
Tarkoitat tyttö98:a. Ei saisi puhua ihmisistä niiden oikeilla nimillä varsinkaam jos ei olla varmoja.
- kurpizza_
uusi-atrytone kirjoitti:
Tarkoitat tyttö98:a. Ei saisi puhua ihmisistä niiden oikeilla nimillä varsinkaam jos ei olla varmoja.
Sori... Miiasta ihan täällä puhuttiin...
Ainiin se olikin 2013. Helvetin vuodenvaihde. Ei enää tiedä missä mennään vaan pitää vaan mennä.
- entinen korppi™
Eräs Trotskilainen miksi se ärsytti sinua(:
T:korppi™ suomi24:jän tirehtööri jonka nikki varastettiin): - Eräs trotskilainen
entinen korppi™ kirjoitti:
Eräs Trotskilainen miksi se ärsytti sinua(:
T:korppi™ suomi24:jän tirehtööri jonka nikki varastettiin):No kun tällä oli kaiken maailman ninjailujutut sun muut käynnissä. Ja silloin kaikki ihailivat Tomeglea ja Lifemockeria, vaikka miun mielestäni Tomegle oli vain elämäänsä kyllästynyt fascisti ja Mokkeri vaikutti täysmulkulta.
Ensimmäinen viestini koko suolistoon tuli 7.8.2013. En vielä tiennyt pulinoista mitään, mutta joskus sitten lokakuussa perehdyin enemmän. Vasta joulukuussa olen alkanut kirjoitta veh-nimimerkillä (rekisteröidyllä). Sitä ennen kirjoitin usein anonyymillä. Ja korppi oli silloin varmaan aktiivisin, joten...
- anonyme asker
mutta miksi rupesit korppi™ faniksi.
Korppi™ nyt oli silloin niin aktiivinen. Oikeastaan varastelin korpin nimimerkin useasti, mutta lähes aina viestissä kuitenkin luki: -VeH. Se on lyhennys, jonka merkityksen kerroin korpille, kun hän kyseli spiderin nimimerkkiä. Toivottavasti korppi™ ehti nähdä sen. Korpin nimimerkki oli kaikkialla, joten päätin varastaa sen, koska se oli useasti pulinoissa nähtävissä. En nyt tarkasti muista, miksi, mutta tuossa oli jotain siihen liittyvää. Niin ja pidän linnuista, joten korppi oli hyvä uhri varkaudelleni.
- anonyme asker
onko toi korppi sun mielestä hyvä tyyppi.
anonyme asker kirjoitti:
onko toi korppi sun mielestä hyvä tyyppi.
On hän hyvä tyyppi. ♥
P.S. anonyme asker™ ;D
- fnfnfn
Mun eka viesti Nuoret- osioon oli 24.4.2013 Keho-palstalle, mut seuraava oli sitten vasta 18.7 Keho-palstalle myös ja siitä lähtien aloin sitten olempaan vähän aktiivisempi.
Pulinoihin ekan viestin tyrkkäsin 29.7 ja ensimmäinen ajatukseni oli ettei tästä ota mitään tolkkua, ihme sekalainen seurakunta.
En muista milloin aloin käyttää nimimerkkiä fnfn, luultavasti joskus tammikuussa 2013. Ennen olin käyttänyt nimimerkkejä kuin kjnasia ja qokoamd, eli siis vaan hakkasin sormia näppäimistöllä ja fnfn ei ollut poikkeus, mutta koska se oli helppo muistaa, aloin käyttämään sitä.
En ole ollut mikään aktiivinen suomi24 käyttäjä, mutta halusin silti varmistaa että löydän kaiken mitä olen kirjoittanut, eli siis
"Mulla on nyt kuumetta 37,4 ja päähän koskee. Onkohan mulla aivokasvain?"
- fnfn joka ei jaksa kirjautua- fnfnfn
Ei, tarkistin, eka viesti fnfn:nä oli tammikuussa 2012.
Epäolennaisen kivaa.
-fnfn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396