Arkkienkelin ennustus

uteliasko?

Kaikkien on varmaan hyvä olla tietoisia että nyt 14.1.2014 toteutuu arkkienkelin ennustus Danielin kirjan mukaan. Jotain suurta tulee tapahtumaan..

21

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin, sähkönkulutus nousee tämän vuoden huippulukemaan.

    • uteliasoon

      kerro jo!

    • ratiritititityy

      Poju pääsee pyllymäkeen, maa on saanut lumivaipan, ennustus on käynyt toteen.

      • erehtyi

        Arkkienkeli erehtyi päivällä. Huomenna tapahtuu.


    • Sitä ei tarvitse minkä arkkienkelin ilmoittaa, mitä tulee tapahtumaan, sen voi lukea suoraan Danielista.

      Nämä on niitä omiin suunnitelmiin haettuja sopivuuksia oman lahkon tarpeeseen.
      Kes

      • Kes x 2

        Kerrankin on Kes. kanssasi samaa mieltä!


    • Jytisee kunnolla

      Ei se muuten erehtynytkään. Minä erehdyin. Huomenna on tosiaan 14. päivä. Huomenna jytisee kunnolla, tai sitten ei.

    • 1+19

      Jytky tulee.

      Vanahsesta kertovassa Susanna Ruususen kirjasta euroopan Ihmisoikeuskomissio antaa lausuntonsa.

      Arkkienkeli oli siis oikeassa.

      Kuka tämä arkkienekeli oikein on: Siitä on palstalla sillon tällöin jotakin mainittu.

      • Arkienke-li

        Diagnoosi on F-luokasta. Luulisin, että F44.3 Hurmos ja haltiotilat.


    • utmurti

      Arkkienkeli on yksi k*u*r*d

    • 9+16

      No mitä 14.1 tapahtui ?

      Oliko höpö höpö ennustus ?

      • Kerro totuus

        Oliko se tämä Guggenheim?


      • Kyllä se sieltä tule

        Kyllä se sieltä tulee. Sattui vaan vähän esteitä taipaleella. Odota rauhassa.


      • Oi kuu
        Kyllä se sieltä tule kirjoitti:

        Kyllä se sieltä tulee. Sattui vaan vähän esteitä taipaleella. Odota rauhassa.

        Nyt tiedän! Täysikuu. SE oli 14.1.2014.


      • ENNUSTUS
        Kyllä se sieltä tule kirjoitti:

        Kyllä se sieltä tulee. Sattui vaan vähän esteitä taipaleella. Odota rauhassa.

        Ei se enää voi tulla. Se meni jo. Siis 14.1. Tänään oli 15.1. ja sekin on kohta mennyt. Huomenna on 16.1. ja sitten 17.1. jne. Vai olisiko sittenkin 15.1.2015. Se on tietenkin tulossa. Ennustankin, että silloin tapahtuu jotain....


      • Näitä kyselen
        Oi kuu kirjoitti:

        Nyt tiedän! Täysikuu. SE oli 14.1.2014.

        Nyt kuu on ihan vajaa. Ja on pilvistä. Mitäs arkkienkeli ensi viikolle ennustaa? Tuleeko hyvät hiihtokelit?


    • 3333332

      O.O
      O

    • enkeliuskon kieltäny

      Arkkienkeli ja hänen seuraajansa joutuivat pettymään. Toivottavasti on ammattiterapeuttien palvelut lähelle ettei vaan maallikot menis huseeraamaan näiden petettyjen kanssa. Seuratkaa ihmiset Kristusta niin ette pety! Lukekaa sanaa ja eläkää rukouksessa!

    • soturi tai ritari

      Sellanen korjaus tuohon juttuun, tuo 14.1.2014 on päivämäärä josta vasta alkaa ajanjakso. Eli tuon jälkeen se joka jaksaa sinnitellä 45 päivää on kestävä ja se palkitaan.

      • Kiitti vaan

        No jo selkis. Se on Kalevalan päivä! Kiitos!


    • Rahhoo tarvihtoo

      Tapahtui, voitin Paffilta fyffee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe