Siperianhuskylle sopivan kokoista matkustus häkkiä?

sopivahäkki

Moi! Eli rupesin tässä miettimään että matkustelen junalla suht paljon ja koiran joutuisin ottaa mukaan onko siis semmoista sopivaa kuljetushäkkiä mitä voisi olla helppo kantaa tai sitten onko sellaisia häkkejä missä on pyörät ? Kertokaa kaikkia tietoja tälläisistä häkeistä ! Vähän epäselvä viesti, mutta toivottavasti joku ymmärsi.

6

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos onkin

niin eiköhän se ole vähän liian kömpelö ja verottaa kykyäsi ottaa muita matkatavaroita mukaan. Sijassasi miettisin oman auton hankintaa. Niitä nyt saa muutamalla satasellakin ja todennäköisesti palvelee pidempään kuin vastaava määrä junalippuja.

• kokemus puhuu

Me ollaan samankokoisen koiran kanssa reissattu junalla tosi paljon. Ja siis ilman mitään häkkiä. Nykyäänhän on ne omat koiravaunutkin. Helpommalla pääset, kun koira on sulla hihnassa.

Kannattaa tosiaan se koira sosiaalistaa ensin kulkemaan ihmisten ilmoilla ja muutenkin tottelemaan sun käskyjä, niin eläminen ja matkustaminenkin on paaaljon mukavampaa.

• vilkutin

Koska joudut kantelemaan sitä häkkiä niin jokin kokoontaitettava nylonhäkki vois olla paras koska se on kevyt kantaa. Tietenkään sitä ei voi liikutella silleen että koira on sisällä. Niitä on isoillekin koirille. Kysy paikkakuntas eläintarvikeliikkeistä tai googleta.

Sellasen häkin idea on että koira tuntee olonsa turvalliseks matkalla kun on oma kolo missä voi maata. Joillekin koirille se on tärkeää ja toisille ei.

• aloittaja3

Vilkutin ja muut, koirani on otettu turvakodista, on pahoinpidelty pienempänä. todella arka tuntee olonsa turvalliseksi minun lähelläni ja häkissä. ollaan yritetty opettaa ammattilaisen kanssa tätä kulkemaan pelkäämättä ihmisten ilmoilla yms. mutta ei on jäänyt todella pahat traumat koko ajan yritetetään tietenkin totuttaa, mutta sellaisen häkin melkein tarvitsen missä voisi koiraa kanneskella koira ei ole kovin painava. kun olen ennenkin kantanut tätä häkissä. mutta parhain olisi sellainen missä olisi pyörät. mutta vaikea sanoa onko tälläisiä joskus jossakin olen nähnyt, näyttelyissä. "jos onkin" jos olisi ikää ajaa autolla niin miksei :)

• .....

Sopivia saattaa löytyä Tori. fi sivustolta. Maksaa aika paljon uutena.

http://www.tori.fi/uusimaa/lemmikkielaimet?ca=18&st=s&st=k&st=g&w=1&cg=4040&c=4047

Voi myös sinne oman ilmoituksen.

• ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2291
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2231
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2177
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      230
      1498
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1416
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1116
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe