iPadin näytön korjaus

BrunhildeVonShaft

Eli siis ipadimme tippui lattialle niin että näyttö meni rikki ja siinä ku on ne mustat reunat, niihin joihinkin kohtiin tuli läpireikä. Nyt näkyy et ne reunat ovat onttoja :D. Mutta siis oon kuullu et Helsinki olisi ainoa kaupunki missä niitä näyttöjä korjattais mutta sitten eräs kaverini sanoi et tilaa netistä vaa uuden näytön ja vaihtaa sen rikkinäisen tilalle. Onko se "tee-se-itse" vaihaminen kannattavampaa?? Vai kannattaako antaa laite ammattilaisen käsiin?

4

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalakkuna

      Jos osaa vaihtaa ja tilata halvalla varaosat niin tottakait se on halvempaa.

    • marja7

      http://youtu.be/0xXPg7uonuY
      Varokaa Mytrendyphone korjauspalvelua, rikkoivat meidän Ipad, eivätkä ottaneet vastuutta omasta mokasta. Beware of Mytrendyphone repair service. They ybroke my Ipad and didn´t offer any solution after that.

    • ihelp.fi

      Hei!

      Vaihtaahan nuo lasit meidänkin huollossa ihmiset, eli on mahdollista vaihtaa itse :)

      iPadi on siitä eroava moneen muuhun laitteeseen, että lasi tulee "repiä" vaikka pala palalta irti. Ei ole mikään miellyttävä irrottaa :)

      Irroattessa lasia tulee varoa useita kaapeleita, joiden rikkoutuessa vaihtaminen onkin jopa meillekkin hieman työläs ja haastava.

      Suosittelen, että mietit tarkoin omia kykyjäsi tällaisessa työssä, varmistat varaosien luotettavuuden ja olet erittäin varovainen! :) Kiinnittäessä lasia käytä vahvoja teippejä ja anna olla painossa useampi tunti!

      Meillä voi tilata netistä ipad huoltotyön (www.ihelp.fi), jolloin toimitus on sinulle ilmainen. Lasin vaihto osineen ja töineen tehdään meillä ammattilaisten toimesta - takuulla :)

      Voit tutustua iPad huoltoomme http://ihelp.fi/huolto/ipad-huolto/

      Ystävällisin terveisin
      iHelp.fi - Asiakaspalvelu

      www.ihelp.fi
      iPhone huolto
      iPad huolto
      Samsung huolto
      Nokia Lumia huolto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe