Zlatan vs Ronaldo vs Messi

Ibrakadabra!

Ronaldo ja Messi eivät edes pysty tekemään yhtä upeita ja hienoja maaleja kuin vuoden 2013 maali tunnustuksen saanut Ibrahimovic

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmentajaV

      Ibra on pelaajana paljon kristiinaa parempi. Cristiina treenaa paljon ja on melko taitava, mutta asenne valovuosia Zlatanin takana. Messistä nyt puhumattakaan.

      Messi on saavuttanut paljon todelliseen tasoonsa nähden. Hänen saavutukset perustuvat pelkästään häntä palvelevaan peliin. Messi itse jaksaa nostaa metelin jopa harjoituksissa, jos hänelle ei syötetä. Säälittävä jätkä.

      Kaiken huippu Lilolta oli Ibran menestyksen pysäyttäminen Barcassa. Jos Ibra olisi saanut pelata omalla paikallaan, kukaan ei edes muistaisi Messiä.

    • 1Messi0

      On se Zlatan loistava pelaaja todellakin. Mutta ei se ole paras kuka tekee eniten hienoja maaleja. Ronaldo on kova tekemään maaleja mutta pidän Messiä pelillisesti parempana.

      • kohtupora1

        Kyllähön se on niin että andrea pirlo on tällä hetkellä paras kaikista!!!!jos ettet sitä ymmärrä niin suosittelen vaihtamaan keskustelun aihetta!


      • no joopa joo
        kohtupora1 kirjoitti:

        Kyllähön se on niin että andrea pirlo on tällä hetkellä paras kaikista!!!!jos ettet sitä ymmärrä niin suosittelen vaihtamaan keskustelun aihetta!

        asiasta voi olla monta eriä mieltä. pirlo on todella hyvä ja taitava pelaaja, mutta kyllä se ronaldo silti vie. ärsyttää ku ihmiset luulee että tytöt kuolaa cristiano ronaldon perään vain sen takia että hänellä on upea vartalo ja ihana hymy. kyllä, olen 17vuotias tyttö mutta voin sano että hän ON tällä hetkellä maailman TAITAVIN pelaaja, joka todistettiin vuoden 2013 kultaisella pallolla. en pysty hyväksymään sitä, kun kaikki sanoo että hänellä on noussu hattuun yms... ku ajattelis omalle kohdalle kaikki jutut mitä hän joutuu tekemään niin eipä ois helppoa. huolehtia yksinhuoltajana oma poika julkisuuden kynsistä, pelata jalkapalloa ja elättää koko perhe sillä rahalla. sitte ärsyttää seki ku puhutaan hänen ulkonäöstä niiiin paljon pahaa. herrajumala jos mies haluaa huolehtia ulkonäöstä ja näyttää hyvältä, antakaa hänen niin tehdä. sama pätee sergio ramoksen kohdalla! kateelliset miehet ne vaan ulisee ku naiset kattelee mielummin hyväkroppaista ja tyylitajun omaksuvaa miestä, kun taas kotona sohvalla makaavaa kaljamahan omistavaa penkkiurheilijaa. näin madridistana en kiellä sitä etteikö mm. messi ole hyvä pelaaja. hänellä oli loukkaantumisia jonka vuoksi ei sitä kultaista palloa saanut. en olisi pitänyt mahdottomana jos hän semmosia voittanut ilman niitä loukkaantumisia. zlatania arvostan suuresti hänen kokemuksen ja asenteen perusteella. jos et vielä zlatanista tiedä tai tiedä taustoja, suosittelen lukemaan minä zlatan -kirjan. hän jos joku tietää että unelmien eteen kannattaa tehdä töitä. todella mahtava pelaaja hänkin kaikin puolin. olen puhunut :D


    • joku vaan

      Olen Ruotsalaisia vastaan kaikisa urheiluun liittyen, mutta täytyy sanoa että on Zlatan parempi ku Ronaldo ja Messi. Tekee maalitkin tyylillä ja erilailla, Messi tekee kopioita aikaisemmista maaleistaan eikä Ronaldokaan mikään erilaismaali kone ole.

    • futisfani90

      ´´Messi tekee kopioita aikaisemmista maaleistaan´´

      näin on! ja Ilta-Sanomat uutisoikin tänään 6.05.2014 näin ´´ Manchester City suunnittelee brittilehti Expressin mukaan ennennäkemättömän suurta euron tarjousta FC Barcelonan supertähdestä Lionel Messistä.´´

      ei siis mikään ihme, että eivät meinaa maksaa Messistä yhtä euroa enempää :D

      • Celtic

        Zlatan on paras näistä, mutta kaikkein paras on ehdottomasti Teemu Pukki!;)


    • Hyviä kaikki

      Kaikki kolme ovat hyviä, mutta en pidä siitä että heitä vertaillaan. Aivan erilaisia pelaajia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe