Paavo Järvinen

kysyn vaan

Mitä mieltä olette? Kannattaako käydä kuuntelemassa?

55

6897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profetta

Tyhjää saa pyytämättäkin.

• eti itte

nyt löyty sulle ketju kun kyselit

• Säästetäänkö?

Jaa, Järvinenkö puuttui eksyttäjä ketjuista, Pitäisikö yksi Jumalan palvelija säästää sananjulistajaksi. Niin; jos se Kansan sana sallii ko. toiminnan.

• profetta

Youtubessa, katsokaa paavo järvisen julistusta. En kokenut muuta kuin lihallista julistusta.

• SubjektiivistaNasaalia
        profetta kirjoitti:

Youtubessa, katsokaa paavo järvisen julistusta. En kokenut muuta kuin lihallista julistusta.

Paavon saarnanuotti on perin vastenmielinen - osaa puhua tavallisestikin, olen kuullut.

Miksi siis käyttää turhaan kummallista nasaalia nuottiaan?

Vaikka väliäkö tuolla, Paavo puhuu lähinnä kyseenalaisista omista näyistään ja unistaan, asettaen ne peräti Raamatun rinnalle, jos olen oikein käsittänyt.

• Paavo Järvinen näkee uskovia ihmisiä vain "upotuskastetuissa". Joka haluaa kuulla tuossa hengessä pidettyä puhetta, menköön kuuntelemaan. Olen kyllä sitä mieltä, että Paavo Järvinen voisi vähitellen vetäytyä eläkkeelle julistajantehtävistään.

• DoctorT

EI KANNATA!!!

Järvisen puheet perustuvat ILMESTYSTIEDOLLE!

Kamalaa kuultavaa ja toimintaa yleensäkin. Osoittelee ihmisiä kokouksen lopussa, eli asiatonta, ihmismielen vallankäyttöä.

Ja pontimena RAHA!

Ihmettelen, että hän edelleen on toiminnassa!! Ihmiset eivät rohkene ajatella aivoillaan. Eivät näe petosta!

• KTS (Ei kirj.)

Eikö Järvinen Tohtor Toopen mielestä nuoleksi tarpeeksi IiCeeEeeJiin persettä?

• Henttu

Paavo Järvinen ei ole eksyttäjä, vaan painii ihan eri sarjassa kuin nämä kaiken maailman Herzogit! Asiallisuutta hyvät ystävät näihin keskusteluihin!

• etsi Jeesusta

Paavo julistaa synnin synniksi ja armon armoksi, kaikki ei sitä kestä. Mutta mene ja totea itse.
      Eikä Paavo tai kukaan muukaan ole se kehen meidän tulee kiinittyä vaan Jeesus ja Jumalan sana.

• Asiaa asiaa
    • Varoituksen sana

Ja jos paavoa menee kuuntelemaan niin kannattaa yrittää keskittyä puheeseen ja yrittää olla menemättä tunteella mukaan Paavon "voiteleuun".

Vaikeaa se varmasti on mutta voihan rukoilla varjelusta Jumalalta että jos on vilpitön ja haluaa käydä katsomassa kaatajapappia livenä. Mutta käytännössä Paavo edustaa ihan samaa hurmahenkisyyttä kun ns nokiamissiolaisuus tai torontolaisuus oli tämä on vain parantajaevankelistojen kuhlman ylivainiolaisuutta.

Pyhä Henki ei kaada ketään se on ihan ihmisestä lähtöisin oleva voima joka kaataa.

• >>>Pyhä Henki ei kaada ketään se on ihan ihmisestä lähtöisin oleva voima joka kaataa.<<<

... tai Saatanasta! Kundaliini henki tulee Saatanan tyköä ja se yrittää matkia Pyhää Henkeä. Tosin, Pyhä Henki ei kaatanut ketään ellei sitten nyt Saulus Tarsolaista siihen mukaan lasketa joka Jeesuksen kirkkauden ilmestymisen johdosta putosi hevosen selästä.

Pyhä Henki on Jumalan voima ja kirkkaus joka lähtee Jumalasta tai hänen luotaan, menee Kristukseen ja Kristuksesta meihin. Siksi Jeesuksesta sanotaan että hän kastaa Pyhällä Hengellä ja tulella.

Voi toki ajatella asiaa niinkin, että demonit Saulus Tarsolaisessa hermostuivat Jeesuksen kirkkauden edessä, ja siksi Saul putosi hevosen selästä. Ei epäilystäkään että Sauluksessa olisi ollut jotain demoneja, sillä hänhän vainosi kristittyjä jopa kuolemaan asti.

• Että silleen

Nyt puhuu näköjään ihmiset, joilla ei Pyhä Henki vaikuta.
      Se ketä kuuntelee, johtuu siitä, missä vaiheessa uskontiellä on itsekukin.

• henkien vaikutus?

Että silleen, vaikuttaako Pyhä Henki todellakin ihmisten kaatuilemisen? Joissain seurakunnissa tämä kyseinen henki saattaa ihmisen myös kouristelemaan ja tärisemään siinä lattialla. Naisilla on joskus hameet niskassa ja pikku-pikku (tai valtavat!) alushousut loistavat alttarilta takapenkkiin asti! En todellakaan näe siinä mitään pyhää, koska siinä EI OLE mitään pyhää! Paremminkin moinen kaataminen ja kaatuilu on Jumalan pilkkaa! Joskus seurakunnan työntekijät käyvät peittelemään emäntien hameenalusia vilteillä, - se siis on mielestäsi Pyhän Hengen työn parantelua ja korjaamista - että silleen!!!!!

• Turhaa arvostelua
        henkien vaikutus? kirjoitti:

Että silleen, vaikuttaako Pyhä Henki todellakin ihmisten kaatuilemisen? Joissain seurakunnissa tämä kyseinen henki saattaa ihmisen myös kouristelemaan ja tärisemään siinä lattialla. Naisilla on joskus hameet niskassa ja pikku-pikku (tai valtavat!) alushousut loistavat alttarilta takapenkkiin asti! En todellakaan näe siinä mitään pyhää, koska siinä EI OLE mitään pyhää! Paremminkin moinen kaataminen ja kaatuilu on Jumalan pilkkaa! Joskus seurakunnan työntekijät käyvät peittelemään emäntien hameenalusia vilteillä, - se siis on mielestäsi Pyhän Hengen työn parantelua ja korjaamista - että silleen!!!!!

Vain sellainen ihminen kaatuu Pyhän Hengen vaikutuksesta, joka on synnin saastuttama.
        Pyhä Henki ei asu saastaisessa ihmisessä synneistä paranuksen teko alkaa tästä hetkestä.
        Raamatun Sana on ainoa, josta saa Hengen ravintoa.
        Kun tuntee Sanan tietää myös sen milloin ihminen puhuu ja milloin Henki.
        Henkien erottamisen lahja on tärkein laja mitä kannattaa pyytää itselle ettei eksyisi.

• Valvokaa!

Jos Raamatussa lukee, että Pyhä Henki antaa VATSAN PARANTAMISEN ARMOLAHJAN jollekin, niin menkääpä ihmeessä kuuntelemaan! Paavo Järvistä!

• Valvokaa!

Youtubessa oli Paavo Järvisen puhe, jossa hän kehotti ihmisiä puhumaan työpaikoillaan siansaksakieliä ja kun pomo yllättää, niin "ota käteesi äkkiä puhelin, ja valehtele pomolle, että soitat ulkomaan puhelua". Minusta ihmisten rohkaiseminen käyttämään työaikaansa väärin ja valehtelemaan pomolle on syntiä ja syntiin kehottamista! Onko se muidenkin uskovaisten mielestä syntiä?

• anneli9

kyllä ,on totta ,en pysty kuuntelemaan saarnoja. ne tulee tuomion,rakkaudettoman hengessä. niinkuin olisi ,itse järvinen kaikessa,päässyt niin ettei ole mitään,ongelmia,missä kiusaukset vaivaa. ARMON EVANKELUIMIA ON IHANA KUULLA,SIINÄ KULKEE ,ARMO JA TOTUUS ,KÄSI KÄDESSÄ. ja totuus ilman rakkautta,on tosi kylmää kuultavaa.

• tule jeesus

Lopunaikana tulee harhaoppi,joka julistaa liidun laadun armoa.Korvasyyhy oppia,koska monella on huono tunto ja kovettavat sydämensä ja sallivat salaisille synnin harjoittamiselle luvan tehdä ja elää miten sattuu.Kääntävän armon irstaudeksi jne.Älkää pilkatko julistajia,jotka antavat selkeän pasunan äänen ja kehoittavat parannuksen tekoon.Pyhä pyhittyy ja saastainen saastuu,on hienoa jos tuntee pistoksen sydämessä,kun totiset julistajat julistavat tälle somoda gomoda haureeliselle kansalle Jumalan tuomioita,sillä ei Herra jätä rankaisematta.Ihmelineen on kyllä Herran armo,kun näinkin kauan on sietänyt pilkkaamista,jota jokaisessa Suomalaisessa sketsi ohjelmissa ja radio kanavilla pilkataan.Näissäkin uskovissa tapahtuu kahtia jako ja Herra seuloo jyvät akanoista.Herra on pyhä ja uskovissa on niitä,jotka unohtavat rakastavan Jumalan luonteen toisen puolen,nimittäin tuomion,mutta olkaa lohdutetut,ne jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat,niillä ei ole kadotus tuomiota!

• DoctorT

PAAVO JÄRVINEN on harhaopettaja. Puhuu usein ilmestystietoa.Hän kuuluu samaan kastiin Selkomaan, Jalovaaran, Juntusen, Tuppuraisen jne kanssa!!

Ennustelija ja sormella osoittelija kokouksissaan!!

Eksyttäjä!

• talven ihmemaa

Ei ole eksyttäjä,muutakuin Doctor T.n mielestä. nuo muut jota mainitset palvovat kylläkin itseään ja rahaa!

• DoctorT

Järvinen on eksyttäjä!

Julistaa toista evankeliumia. Kerskailee näyillään. Olen hänet tutkinut ja mainitsemakseni harhaopettajaksi havainnut!

Teitä on paljon, jotka ette siedä totuutta kuulla. Teitä on paljon, joiden uskonkohde on Järvisen - tyyppiset melskaajat.

• tosiuskova

Ehdottomasti kannattaa.
      Joh ev 3:16

• kierrä kaukaa

Paavo Järvinen on niitä jätkiä, jotka kannattaa kiertää kaukaa. Perusteluita en jaksa sen enempää kirjittaa.

• Kannattaa kuunella mitä doctor T sanoo paavosta. Etkö muista että täällä foorumissa yx itki vähän ajan sitten että miten hän saa pois tuo inhottava uuskarismaattista henkeä sisältä joka häntä ravistelee. Siis vähän itsesuojeluvaisto saa uskovainenkin ihan oma mieleentilanteen vuoxi pitää..

• Komppaan Savista

Kerran olen kuullut muistaakseni Hyrynsalmen hellareissa, joissa niiden käsien alla kaatui nainen kuin leppäkeihäs pitkin permantoa kuin Nokia tonttu- vai oliko se pukkimissiossa. Sitten Järvinen oli yhteistyössä Gayviston Maken kanssa mm. Kainuussa ja kehui tyyliin että, hyvä Make!. Hinnin Bennyä kehui samainen Paavo the great eräälle evankelistalle, joka teki katuevankeliointia. Näistä voi jo vähän tutkia missä mennään.

• DoctorT

Järvinen on juuri sellainen, millaiseksi yllä kuvataan!!

Veljeillyt kaikkien SAASTOJEN kanssa ilman kritiikkiä.

Kuten aiemmin totean, olen hänet tutkinuy aikavälillä 1999-2011 ja siihen riitti VAIN kaksi kokousta! Henki sama valheen henki molemmissa ja täysin hengetön show. Ihmisten osoittelua sormella ja ennusteluja tai muita loruja.

Eräs ystäväni, nyt jo edesmennyt, sairauksiensa kanssa hakeutui useasti PJ:n käsien alle. Varoitin häntä ja kerroin oman näkemykseni PJstä.

Hän puolusteli, koska tunsi miehen paremmin ja oli Siionin jäsen silloin kun Järvinen siellä päätoimessa.

Tästä on nyt 3½ vuotta kun tämän hlön kanssa viimeisen kerran keskustelin. Hän putosi aivan käsittämättömään hengelliseen pimeyteen! Aivan kertakaikkiaan ja siinä pimeydessä hän alkoi epäillä tehneensä virheen PJ:n käsien alle mennessään. Hän alkoi ymmärtää, että jotain merkillistä sieltä jäi häneen.

Viimeinen syöpä vei hänet. Kuulin vain,että hirvittävän raskas oli lähestyä kuolemaa. Käsitykseni mukaan sai kuitenkin rauhan,

Hän tuskin on ainoa saastutettu ja paranemisvalheilla sekoitettu.

• sellaista on

Vastaavan tapauksen jouduin läheltä näkemään vain reipas vuosi taapäin.

kammottavaan pimeyteen ja kaikenlaiseen sekavuuteen upposi ennen järkevä ihminen, kuka voi käsitää moisen prosessin.

ei ollut järvisen asia vaan eräät toiset tapaukset.

• Näin on kyllä että

Paavo anoo kyllä synnin synniksi, mutta tuomitsee niiden tekijät helvettiin. Jeesus rakastaa syntisiä, mutta Paavolla ei ole rakkautta vaan teeskentelyä ja mitä raamattu sanookaan niistä joilla ei ole rakkautta. Ne ovat vain kuin helisevä vaski ja kilisevä kulkunen. Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

• KaadaBileaminEksytys

Kaatajapappien valta kaatuu kerran kunnolla persiilleen, kun kansaa kaatava voima paljastetaan. Muistan kun kerran eräs vanha uskova sanoi, että hänelle tarjottiin myös erityistä voimaa kaataa. Veli koetteli hengen ja se paljastuikin itse perkeleeksi.

• Tervettäon

Kyllä kannattaa, vaikka ei olisi vielä halua tehdä parannusta eli etsiä Jeesusta ja Hänen tahtoaan sekä luopua synneistään.. Jumalan Sana on väkevä ja voimallinen ja voi muuttaa elämäsi ja antaa sinulle toivon. -Maailmassa vaikuttaa kaksi toisilleen vastakkaista voimaa; toinen on valheen isä joka sumuttaa ihmisten mielet, toinen voima on itse Elämä, Totuus ja Tie. Ihminen valitsee ketä Isäntää haluaa totella ja on vastuussa valinnastaan. Elämme vielä Armon ajassa, vielä on mahdollista pelastua.

• sanaelää

Ehdottomasti kannattaa mennä kuuntelemaan Jumalan Sanaa jota Paavo julistaa. Ei Paavoo kattomaan, vaan nähdä Jeesus Paavossa. Paavo julistaa Jumalan Sanaa totuudessa ei vääryydessä. Joka ei voi kuunnella totuutta, ei myöskään hyväksy Paavon julistamaa sanaa. Jumala käyttää Paavoo voimallisesti, joten ehdottomasti suosittelen tervettä oppii kuuntelemaan. Paavo puhuu synnin syntinä, kadotuksen kadotuksena, joista ei enää pahemmin puhuta, vaan kaunistellaan asioita mielensä mukaisesti. Paavo ei julista armoo armon päälle, koska sellasta ei voi ees Jumalan käyttämä puhuja puhuu.

• TV7:lla on parhaillaan menossa Paavon rukousilta.

• jaikaliii

>>>Paavo ei julista armoo armon päälle, koska sellasta ei voi ees Jumalan käyttämä puhuja puhuu.<<<

Johanneksen evankeliumi:
        1:16 Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

• Anonyymi

itse parannuin Paavon rukouksen kautta lähes 40 vuotisesta sairaudestani, reilu 20 v. sitten.

• AnnukkaP

Olin kerran ja samalla viimeisen kerran kuuntelemassa Järvistä. Täysi eksyttäjä ja valheenpuhuja. Intopinkeän saarnansa lopussa alkoi 'tiedon sanat' . Hän käveli luokseni ja alkoi puhumaan että " olet ppettymysten lapsi ja liirumlaarun siitä, miten kurjaa elämäni on. Sanoin kovalla äänellä, niin että muutkin sen kuulivat, että " tuo ei pidä kyllä yhtään paikkansa!!"Olin elänyt erittäin onnellisen ja ihanan elämän. Seuraavana viikonloppuna oli tulossa esikoisemme häät ja olin todella onnellinen siitäkin. Paavo meni hämilleen ja lopetti kokouksen siihen. Eteisessä moni tuli sanomaan minulle, miten hyvä oli, että sanoin sille "suorat sanat" . Valitettavasti Järvinen näkyy olevan melkoisen paljon esillä edelleen.

• DoctorT

AnnukkaP; PUHUT ASIAA!

Olen miehen pari kertaa testaten kuunnellut ja on juuri sitä mitä Annukka hänestä sanot.

Se minua on järkyttänyt,etteivät seurakunnat tätä ole älynneet. Syy tietysti RAHA ja välinpitämättömyys.

Kukaan todellinen Herran Palvelija ei sanoisi noin kuin hän sinulle. Ei kukaan Pyhässä Hengessä toimiva mutta ILMESTYSTIEDON julistaja ja HARHAOPETTAJA pitää kuulijat VALLASSAAN tuolla ennustelevalla ja sairaalla otteella.

Pitkään hän on saanut ihmisiä huijata.

• ehkäpäjeesuskuitenkin

Kahdesti olen kuunnellut...enkäpä kait paljoa rakentunut...mutta ehkäpä Jeesus sitten kuitenkin armahtaa...Järviseltä kun sitä armoa ei tahtonu sanojen seasta löytää millään...

• Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Huvittavaa, mutta samalla kovin surullista lukea tätä kinastelua, kuka milloinkin on oikea julistaja ja palavan uskon sytyttäjä, kuka taas kauhea eksyttäjä. Olisiko kuitenkin niin, ettei Kristuksen kirkko seiso eikä kaadu kenenkään yksittäisen puhujan varassa, olkoonpa miten karismaattinen tai "voideltu" tahansa. Kyseessä ei ole ihmisen voima, vaan Jumalan. Kristuksen kirkko pysyy, koska Herra itse on luvannut olla sen kanssa maailman loppuun asti. Itse en kylläkään usko, ja tätä riitelyä lukiessani uskon entistäkin vähemmän, että tämä kirkko olisi helluntailainen. On liian paljon ihmisoppia, suoranaista henkilökulttia, riiteleviä ja toinen toisistaan voimakkaiden johtohahmojen mukana yhä pienemmiksi lahkoutuvia seurakuntia, joiden oikeasta opista ei ole mitään takeita. Väitetään, että ainoa opin perustus on Raamattu, mutta tosiasiassa on kaikenlaista Sanan ulkopuolista kehitelmää. Miten maailmanlaajuista Kristuksen kirkkoa rakentaa aina vain jatkuva lahkoutuminen ja lohkoutuminen, erottautuminen muista ja juokseminen toiseen suuntaan, kauemmaksi?

• usly

Paavo Järvisen puheen ansioksi on laskettava ainakin osittain se että lopetin tupakoinnin marraskuussa 2015 tulee 2v täyteen ilman tupakointia.

Jos Jeesus tulisi nyt niin voisin kohdata kauankin aikaa hänet ilman että hermoilisin siinä Jeesuksen edessä että tupakalle pitää päästä. Ei, nyt voin ottaa rennosti kun ei riippuvuusoireet pidä minua kahleissaan. Ilman Paavoa saattaisin edelleenkin poltella tupakkaa.

• DoctorT

UT varoittaa eksytyksistä, eivätkä ne tule ilman ihmistä!

20 vuotta srkt Suomessa ovat särkyneet juuri henkilöiden tuoman eksytyksen kautta ja vuoksi. Jos koska, niin tänään,on katsottava opetus alusta loppuun.

Joka Järvisen tilaisuuksissa on ollut, tietää temput ja ne ovat VASTENMIELISET sellaiselle, joka Jumalan Raittiin Hengen vaikutuksen päälle ymmärtää ja siitä elää.

Lukekaa Sanaa ja kuunnelkaa heitä, joilla armolahjoista jotain tietoa on.

Tupakoinnin lopettamiseen riittää oma ymmärrys ja Jumalan apu ja armo.

• Tervettatarvitaan

Terve kristin usko ei ole mielipide kysymys. Tervettä evankeliumia kannattaa kuunnella ja ojentautua sen mukaan.

Ei temppuja ,vaan tervettä evankeliumia , jonka kuulemisesta syntyy usko : Room. 10:17. "Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta..." ( Terve usko ei synny temppuja katsomlla, vaan kuulemalla evankeliumi.

Uskoa ei synnyttänyt tyhjä hauta, vaan ylösnousseen kohtaaminen. Usko siihen( siis julistettuun evankeliumiin) että Jeesus Kristus on kuollut syntiemme tähden, ja kuolleista herätetty meidän vanhurskauttamisemme tähden. )

Room. 10: 9. "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; 10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan..." (uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt,...sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi..)

(apostoli Paavalin puheesta kuningas Agrippan edessä) Apt.26:22. "..Mutta Jumalan avulla, jota olen saanut tähän päivään asti, minä seison ja todistan sekä pienille että suurille, enkä puhu mitään muuta, kuin minkä profeetat ja Mooses ovat sanoneet tulevan tapahtumaan, 23. että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille..."

(apostoli Paavalin kirjeestä Korintolaisille ) 1.Kor.2:1."Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan. 2. Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna... " ( Siis evankeliumin julistus pääasiana )

Apt.14:1."Ikonionissa he samoin menivät juutalaisten synagoogaan ja puhuivat niin, että suuri joukko sekä juutalaisia että kreikkalaisia uskoi. 2. Mutta ne juutalaiset, jotka eivät uskoneet, yllyttivät ja kiihdyttivät pakanain mieltä veljiä vastaan. 3. Niin he oleskelivat siellä kauan aikaa ja puhuivat rohkeasti, luottaen Herraan, joka armonsa sanan todistukseksi antoi tapahtua tunnustekoja ja ihmeitä heidän kättensä kautta.." ( Siis apostolit julistivat evankeliumia ja luottivat Herraan joka vahvisti evankeliumin sanoman )

Terve profetian lahjalla palvelu rakentaa (paikallista ) seurakuntaa. Paikallis srk:n jäsen rakentaa lahjallaan "koti srk:aansa", eikä kierrä "kokous kalenterinsa" kanssa ympäri maailmaa "ennustelemassa"."..Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.." 1.Kor.14:3,4.

• niin_eilistä_kun_

Paavo Järvinen on julistaja aikakaudelta jolloin hattunaulat. asbestisukat,radioaktiivinen hammastahna, sähköinen pöytäliina...ja kattolampun kantapistorasiat olivat muotia. Joten ei kannata se on kuin hitleri käheällä sepelkyyhky äänellä puhuisi.

• Tervettatarvitaan

Mikähän on ko. "kiertävän" "koti" eli paikallis srk. yhteys?
      Jokaisen "kiertävän" takana on UT:n ilmoituksen mukaan "lähettävä" paikallis srk. UT ei tunne "yksityis yrittäjiä".

Apt.13:2. "Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut". 3. Silloin he paastosivat ja rukoilivat ja panivat kätensä heidän päällensä ja laskivat heidät menemään..."

Ne (paikallis srk:n vanhimmat )jotka laittavat kätensä lähetettävän päälle ,tunnustavat teollaan että sitoituvat lähtijän tausta tueksi, mutta ovat myös osa vastuussa lähetettävän tekemisistä.'
      1.Tim.5:22. "..Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana..."

Apt.15: 22. "Silloin apostolit ja vanhimmat ja koko seurakunta näkivät hyväksi valita keskuudestaan muutamia miehiä ja lähettää heidät Antiokiaan Paavalin ja Barnabaan mukana, nimittäin Juudaan, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, ja Silaan, jotka olivat johtavia miehiä veljien joukossa; 23. ja kirjoittivat heidän mukaansa näin kuuluvan kirjeen: "Me apostolit ja vanhimmat, teidän veljenne, lähetämme teille, pakanuudesta kääntyneille veljille Antiokiassa ja Syyriassa ja Kilikiassa, tervehdyksen.

24. Koska olemme kuulleet, että muutamat meistä lähteneet, joille emme ole mitään käskyä antaneet, ovat puheillaan tehneet teidät levottomiksi ja saattaneet teidän sielunne hämmennyksiin,

25. niin me olemme yksimielisesti nähneet hyväksi valita miehiä ja lähettää heidät teidän tykönne rakkaiden veljiemme Barnabaan ja Paavalin kanssa, 26. jotka ovat panneet henkensä alttiiksi meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimen tähden..."

• Liivais

Erittäin ikävää, että hyvän asian puolesta ihmisiä pelotellaan ja raamattua käytetään aseena! Usein puhuja pyrkii peittelemään omia ongelmiaan ja samalla valitettavasti syyllistää muita muuttumaan! Jeesuksella oli Rohkeus mennä vastavirtaan ihmisen ja inhimmillisyyden puolesta..

• Anonyymi

Voi.

• Anonyymi

Tulee mieleen helppo - heikki Rukkas - Antti Lahden torilta 60 - luvulta. Mies mies kristityn ihmisen irvikuva.

• Anonyymi

Tulee mieleen helppoheikki Rukkas - Antti Lahden torilta 60 - luvulta. Jos saarnaajan manaama Manala on olemassa niin tämä kristityn irvikuva ja muut vasyaavat helppoheikit löytävät itsensä sieltä.

• Anonyymi

Olen itse henk.koht uudistunut uskossani Paavon palvelustyön kautta, Jumala armahti minut ja sain syntini anteeksi ja täytyin Jumalan Pyhällä Hengellä ja tulella.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Käy veikkonen käy.

• Anonyymi

Enpä mene, enää. Aiemmin profetoi tietyn asian suhteen, ei toteutunut. Väärä profeetta.

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Täytyy käydä jos mies täällä idässä pyörii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      281
      3307
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      2367
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      251
      2130
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2019
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      71
      1694
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      341
      1311
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      24
      1088
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      1040
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1026
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      973
    Aihe