Moi. Oon 14vuotias tyttö, nostelin 3pv sitten vähän n. 1kg painavia painoja käsin, huomasin vissiin illalla että mulla on vasemman nännin kohalla aika iso möykky joka liikkuu.. Oon itkeny jo pari iltaa tån takii.. En uskalla mennä puhumaa kenellekkää.. Se on kipee ja pelkään et se on rintasyöpä:( auttakaa! Mitä teen? En haluu kertoo kenellekkää:(
Auttakaa.. Ehkä rintasyöpä?:(
esssssi
1
792
Vastaukset
- tri holonen
Nimenomaan täältä saat apua syöpääsi. Suosittelen, että menet ensin tarot-ennustajalle. Hän tulkitsee syöpäsi koon ja levinneisyyden. Sen jälkeen käyt lähikaupan pakastealtaalla ja ostat pakasterapuja. Muut merenelävät eivät käy.
Kotona laitat rapupaketin paljaalle rinnallesi ja pidät sitä siiinä niin kauan, että kaikki ravut ovat sulaneet.
Tuon jälkeen keität ravut yrttivedessä ja syöt ne ja juot yrttiveden siihen päälle. Menet heti vuoteeseen nukkumaan. Kun aamulla heräät, rintasi ovat kutistuneet terveiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781