Minkä ikäinen lapsesi? Onko hän koskaan kapinoinut?
Vastaukset 2
- Izyyz?
-2v
-kuuntelee Led Zeppeliniä ja polttaa kannabista
-kääntyi hipiksi lestadiolaisesta
-tyttöystävä epämääräinen
-lintsaa tarhasta
-valvoo pitkään
-huone sekaisin
Olemme yrittäneet keskustella asiasta tuloksetta. Kotiarestikaan ei ole auttanut. - meillä...
Hyvää käytöstä vaaditaan kaiken ikäisenä, ei saa häiritä eikä loukata muita, pitää olla rehellinen ja huomioida toisia. Lapsen tahtoa ja mielipidettä kunnioitetaan, jos hän pystyy perustelemaan oman näkemyksensä. Ei tarvitse olla kaikessa samaa mieltä tai tehdä kaikessa vanhempien toiveiden mukaan, kun vaan ei tee pahaa kellekään. Jokainen saa tehdä virheitä ja lapsi hyväksytään puutteineen kaikkineen.
Riittää jos osallistuu kotitöihin välillä, jos hoitaa läksynsä kutakuinkin, jos tulee kotiin kohtuuajassa ja kertoo poikkeuksellisen myöhäiset menot. Käsittääkseni liiallinen ankaruus aiheuttaa uhmaa ja kapinointia, joten yritetään luovia kompromisseja tehden, niin samalla säilyy mahdollisuus myös ohjata ja kasvattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558