Hei!
Elikkä ruotsinkielisiä Muumi kirjoja olen etsimässä (tai siis olen etsinyt jo aika kauan..). Osaisiko joku sanoa, mistä voisin sellaisen ostaa? Olen jo katsonut mm bookplus nettikaupasta ja kysellyt suomalaisesta kirjakaupasta, mutta en ole vielä törmännyt niihin. Suomalaisessa oli kyllä englanniksi joitakin, mutta ei ruotsiksi.
(Sen lisäksi olen kyllä löytänyt ne kirjat myös saksaksi..)
Aloitin etsintäni, koska ajattelin, että olisi kiva lukea muumit alkuperäiskielellä ja siinä samalla voisin harjoitella/pitää yllä tuota ruotsinkielen taitoa (koska sitä ei tule käytettyä missään).
Kiitos kaikille avusta!
p.s. Niin, siis tarkoitan mm "vaarallinen juhannus" ja "taikatalvi" kirjoja. :)
Muumi kirjat ruotsiksi, mistä?
...
2
538
Vastaukset
- persu. . . .
Hei, oliskohan niitä saatavilla esim. ruotsissa? En tiedä... googleta :)
- Velma
Adlibriksen nettikaupassa näyttäisi olevan molempia tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422732Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432474- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471906- 241685
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251589- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176