Se tuli sitten talvi ja viimeisetkin Ladat seisovat kunnan kerrostaloalueiden parkkipaikoilla. Yhtään Ladaa ei näkynyt enää tänään liikenteessä. Viime viikolla oli vielä yksi liikkeellä mutta silloin olikin plussalla.
Talvi tuli, Ladat seisoo
5
125
Vastaukset
- Ladafever
Meillä täällä omistusasunto alueella kaikki Ladat ovat olleet vilkkaasti liikenteessä. Pakkanen ei ole vaikuttanut millään lailla. Teillä siellä kunnan asunnoissa taitaa muutenkin se elämänmeno olla hiukan erilaista ... työttömyyttä .... alkoholismia .... syrjäytyneisyyttä jne ...
- ladanever
Teillä suellä vuokraslummissa Ladat seisovat umpijäässä. Omistusasunto alueilla (huomaa yhteenkirjoitus) ei ole Ladoja ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen.
- ladanever
ladanever kirjoitti:
Teillä suellä vuokraslummissa Ladat seisovat umpijäässä. Omistusasunto alueilla (huomaa yhteenkirjoitus) ei ole Ladoja ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen.
siellä
- Rovasti
ladanever kirjoitti:
siellä
Hyvä veli olisit korjannu kaikki kirjoitusvirheet niin lause tarkoittaisi kokonaan muuta kuin mitä se nyt on.
- ladanever
Rovasti kirjoitti:
Hyvä veli olisit korjannu kaikki kirjoitusvirheet niin lause tarkoittaisi kokonaan muuta kuin mitä se nyt on.
Kaikki tuli jo korjattua. Jos hallitsisit oikeinkirjoituksen, olisit huomannut sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739