Se tuli sitten talvi ja viimeisetkin Ladat seisovat kunnan kerrostaloalueiden parkkipaikoilla. Yhtään Ladaa ei näkynyt enää tänään liikenteessä. Viime viikolla oli vielä yksi liikkeellä mutta silloin olikin plussalla.
Vastaukset 5
- Ladafever
Meillä täällä omistusasunto alueella kaikki Ladat ovat olleet vilkkaasti liikenteessä. Pakkanen ei ole vaikuttanut millään lailla. Teillä siellä kunnan asunnoissa taitaa muutenkin se elämänmeno olla hiukan erilaista ... työttömyyttä .... alkoholismia .... syrjäytyneisyyttä jne ...
- ladanever
Teillä suellä vuokraslummissa Ladat seisovat umpijäässä. Omistusasunto alueilla (huomaa yhteenkirjoitus) ei ole Ladoja ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen.
- ladanever
ladanever kirjoitti:
Teillä suellä vuokraslummissa Ladat seisovat umpijäässä. Omistusasunto alueilla (huomaa yhteenkirjoitus) ei ole Ladoja ole ollut kolmeenkymmeneen vuoteen.
siellä
- Rovasti
ladanever kirjoitti:
siellä
Hyvä veli olisit korjannu kaikki kirjoitusvirheet niin lause tarkoittaisi kokonaan muuta kuin mitä se nyt on.
- ladanever
Rovasti kirjoitti:
Hyvä veli olisit korjannu kaikki kirjoitusvirheet niin lause tarkoittaisi kokonaan muuta kuin mitä se nyt on.
Kaikki tuli jo korjattua. Jos hallitsisit oikeinkirjoituksen, olisit huomannut sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568