Lääkäreitä kuopiossa?

ollikolaolli

Leo Niskanen ei ota vieläkään uusia potilaita, joten onko tiedossa hyvää kilpparilääkäriä kuopiossa, joka ei tuijota pelkkiä viiterajoja?

Minulla on T4V 12 ja TSH melkein 4. Menevät siis vielä toistaiseksi viiterajojen sisälle. Tarvitsen lääkärin, joka antaisi lääkityksen tästä huolimatta.

21

7497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei onnistu

      Jos kerran sinulla on katsottu olevan normaaliarvot ja kerrottu, että sinulla ei kilpirauhassairautta ole, niin mitä sinä enää menet lääkärien aikaa tuhlaamaan? Älä ole ääliö! Lääkitystä et saa etkä tarvitse.

      • avun saanut

        Lääkärikeskus lupaus ja ville pöntynen


      • höpöhöpölupaus
        avun saanut kirjoitti:

        Lääkärikeskus lupaus ja ville pöntynen

        Moi Ville.


      • potilas_vaiko_veriarvot

        Prof Välimäki käyttää paljonkin koelääkityksiä "viitearvojen" ollessa rajojen tuntumassa, jos oireet ovat selvät. Hän kertoo myös ulkoisesta olemuksesta tunnistavansa vajaatoimintapotilaan. Iho. Ulommat kulmakarvat. Turvotukset.
        Verikokeet eivät useinkaan näytä vajista: http://bit.ly/1mKHqvP


      • toinenkin_yksityinen
        avun saanut kirjoitti:

        Lääkärikeskus lupaus ja ville pöntynen

        Jossain oli viite Puijonlaakson lääkäriasemalta löytyvään vajisosaamiseen


      • kuopioon

        Kiitos tiedosta, googlettelen :)


      • kunnon-kuopio
        kuopioon kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, googlettelen :)

        Useammin keskusteluissa kuitenkin mainitaan se Pöntynen. Sielläpäin asuen tsekkaisin ensin David Laaksosen ja seuraavana sen lääkärikeskus Lupauksen. Maanlaajuisesti tilannetta seuraten todettava Kuopion tilanne erinomaiseksi, Tampereen ja Porin umpisurkeaksi


    • oireiden_mukaan_mentävä

      > T4V 12 ja TSH melkein 4.
      Terveillä TSH on keskimäärin 1,5 mutta oireethan ratkaisevat:
      http://bit.ly/1LSErpf ja http://bit.ly/1Q5aJVI (prof Matti Välimäki)
      (Mainitun Villen mainitsi minulle eräs terveysbloggari privaattimeilissä)

    • Raija_59

      Kävin Lääkärikeskus Lupauksessa lääkärinä Ville Pöntynen. Ei ollut kilpirauhasongelma, mutta käynti kyllä ylitti kaikki odotukset. Lääkäri, jolla on aikaa, joka perehtyy asiakkaaseen. Itse olisin ollut valmis laajempiinkiin labratesteihin, mutta otti järkevästi tarvittavat. Jo ensimmäisellä käynnillä monta hyvää asiaa. Labratulosten jälkeen varmasti taas uusia asioita.

      On funktionaalinen lääkäri, jollaisia löytyy Antioksidanttiklinikalta. Sinne on vain kamalan pitkät jonot, jos on uusi asiakas.

      • semer1232210

        Onko oikein, että Myyrmäen Terveyskeskukseen soittaessa saa odottaa 40 min.
        ennenkun puhelimeen vastataan. Onko muuallakin samat ongelmat kun Vantaalla.


    • heikot_vihjeet

      On viitteitä että yliopistosairaalassa on myös hyvä naispuolinen sisätautilääkäri. Periaatteessa endokrinologin alaisuudessa mutta osaa asiat itsenäisestikin.

    • 6785kuu

      Leo Niskanen on vähä älyinen mulkku! Hän ei osaa kilpirauhashoitoa niin kuin tossa asemassa olevan pitäisi.

    • kilppis

      Onkohan yleislääkäreillä lupaa kirjoittaa T3 Liothyronin valmistetta. Oletteko ketään saaneet tuolta lääkärikeskus Lupauksesta.

      • ei-endot.parhaita

    • Shitflowsdownhill

      Taitaa Valviralta loppua tieto taito kilpirauhashomman kanssa.
      Pitäs antaa homma Lääkäriliiton valitsemien endokrinologien arvioitavaksi.
      Varmaan muutama kilpirauhasesta Lääkärilehteen kirjoittavista professoreistakin tulisi saattaa Valviran suudennuslasin alle....koehoitoja ja T3 käytössä....
      Aika outoa kollegat valittaa eikä potilaat....onko Valvira lykännyt kätensä p..kaan..

      • ihan_umpikuja

        >... homma Lääkäriliiton valitsemien endokrinologien arvioitavaksi.

        VÄÄRIN. Eivät ehdi tai halua seurata uusien tutkimustulosten vyöryä.
        Ylisuuri ego ja kasvojen menettämispelko estävät tosiasioiden myöntämisen.
        Tosiasioina myös kiistattomat kliiniset tulokset.

        Parempi on se uudempi Kilpirauhaspotilaat ry. Hyvää biokemian osaamista.
        "Henkensä hädässä" seuraavat uutisia maailmalta, josta T3-tukea tulee paljon.

        Lääkärilehteen kirjoitteluja en seuraa mutta Duodecim-lehti on aivan onneton.
        Samaa nollatasoa kuin naistenlehtien pelletohtori kiminkinen ja muut.
        Kahdesta Suomen osaavasta endosta vain Ilvesmäki on myös rehellinen.


    • VaatikaaOivaltakaa

      "Taitaa Valviralta loppua tieto taito kilpirauhashomman kanssa.
      Pitäs antaa homma Lääkäriliiton valitsemien endokrinologien arvioitavaksi.
      Varmaan muutama kilpirauhasesta Lääkärilehteen kirjoittavista professoreistakin tulisi saattaa Valviran suudennuslasin alle....koehoitoja ja T3 käytössä....
      Aika outoa kollegat valittaa eikä potilaat....onko Valvira lykännyt kätensä p..kaan.."

      Valvira ottaa lääkäri oikeuksia pois lääkäreiltä jotka kuuntelevat potilasta, ottavat potilaan kokonaisuutena huomioon, ovat oikeasti kiinnostuneita auttamaan. Valvira pitäisi ottaa oikeudet pois lääkäreiltä jotka käyttävät yhteiskunnan varoja ottamalla potilailta kaiken maailman kokeita ja kun peruskokeet on kunnossa todetaan vaan, että kaikkea ei tiedetä ja jättävät potilaan omilleen. Itselläni kaikki muut on ok. mutta autoimmuuni arvot, reuma, maksa ja kilpirauhasen osalta tähtitieteelliset. Itse pyysin useilta lääkäreiltä että tutkittaisiin vitamiinien imeytyminen. Lähes vuosi meni ja vihdoinkin pyynnöstäni otettiin D vitamiini. Se oli kesän jäljiltä kun erittäin alhainen. Itse tutkin mitä pitäisi syödä ja mistä saan maksaa ja kilpirauhastulehduksen tukevia vitamiineja, hivenaineita ja kivennäisaineita. Gluteeniton oli valinta koska oloni huononi aina kun söin ruisleipää, vehnän jätin jo aikoja sitten koska heti sitä syötyäni lihaksiani pakotti. Maito tuotteet jätin myös. Vuosi sitten sairastuin todella, huimaus, päänpuristus, olo oli kuin olisin kännissä, en kestänyt tuoksuja, kieltäpisteli, verenpaine nousi yhtäkkiä 220/179 kroppa tärisi, lihakset nyki olin todella sairas. D vitamiinia olen ottanut nyt kohta 3 kk:tta, seleeniä saan parapähkinöistä, glutatonia(maksan tueksi) avokaadosta ym. luontaisia tuotteita. Lisäksi käyn akupunktiossa. Viikko sitten loppui huimaus, siedän tuoksuja paremmin, pystyn käymään lenkillä. Vielä on joitain oireita, mutta päiväpäivältä parempi. Lääkäreiltä en apua saanut, itse selvittiin ja nyt on tämänhetkinen työterveyslääkärikin tajunnut tilanteen. Kysyy vaan että mistä olen tiedon saanut. Tutkimalla netistä, lukemalla kohtalotovereita tarinoita, kuulostelemalla itseäni. Suomi on täynnä näitä rahastavia lääkäreitä joilla ei ole mitään käsitystä sairauksien hoidosta, määrätään mielialalääkkeitä, verenpaine lääkkeitä, kolesteroli lääkkeitä ja buranaa eikä tutkita mistä oireet johtuu. Minä en suostunut mihinkään noista vaan sanoin että yhtään pilleriä en syö ennen kuin kerrottu mikä minua vaivaa.

      • tee-se-itse-hoito

        > ... ottamalla potilailta kaiken maailman kokeita

        ?? Tärkeintä kilpparikoetta T3v ei usein uskalleta ottaa. Näkyisi että se on liian alhaalla verrattuna T4v-arvoon. Oliko kunnossa?
        TPOab sinulta on otettu, mutta entä ferritiini ja B12? Folaatti? Kortisoli?

        Jollain vastaanotolla kaksi kolmasosaa oireilijoista oli ferritiinipuutoksessa.
        Tuo gluteenittomuus on hyvä, tuleekohan parapähkinöistä seleeniä 200ug?
        Maksasta saa rautaa mutta tuo feriitiini eli varastorauta toisilla vaatii pitkän kuurin suurella annoksella

        Kiva kuulla että on ollut voimia selvittää asioita netistä. "Aivosumu" nääs erittäin yleisesti on oireena. TSEMPPIÄ ETEENKINPÄIN !


    • LT.N

      Vältä lääkäri Leo Niskasta. Kyseessä ammattitaidoton ja suoraan sanottuna vittumainen ihminen. Jättää hoitamatta. Vastaanoton päätteeksi jää ainoastaan paha mieli.

    • Anonyymi

      Eli lääkitys pitäisi saada että ei tarvisi muuttaa epäterveellisiä elämän tapoja, ottakaa tästäkin vanhasta langasta oppia että ei yhtään näin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe