Huijjari ministeri !

Huomio kaikki suomalaiset!

Valtiovarainministerinne Jutta Urpilainen, joka taistelee valtamedian otsikoissa veroparatiiseja vastaan on työntekijänä EVM:ssä (Euroopan Vakaus Mekanismi), joka on yritys Luxemburgissa.

Jutta nauttii myös palkkaa työstään tässä yrityksessä.

Oheisesta kuvasta, joka on kaapattu alla olevsta linkistä löytyvästä dokumentista, käy ilmi, että Jutan VEROTTOMAT ansiot ovat vähintään 191.000 Euroa ja enimmillään 324.000 Euroa.

http://esm.piratenpartei-bayern.de/ESM-Beschaeftigung.pdf

Tästä dokumentista ja sen julkaisusta lankeaa ISO KIITOS Saksan piraatti-puolueelle !

Nyt kysynkin sinulta kansalainen ja veronmaksaja.

Onko valtiovarainministeri Jutta Urpilaisella mielestäsi oikeus tähän VEROTTOMAAN ansioon, kun hän samalla vaatii sinua maksamaan lisää veroja ja vähentää palvelujasi, joita varten verovaroja kerätään ?

Lisäksi haluaisin tietää onko Jutta Urpilaisen kaksinaamaisuus veroparatiisien kitkemishaluissa ja samalla itse kyseiseen kategoriaan kuuluvassa yrityksessä toimimiseen mielestäsi ristiriita ?

Tätäkö me haluamme politikoiltamme ?

9

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos vaan eu-kiimasille ja sinne halunneille !

    • Katsotaan tulevaa

      Aika rohkee lähteä nimittelemään jotakin henkilöä HUIJARIKSI!

      Vaikka henkilö on ministeri ja pitää kestää julkista arvostelua, niin jossakin se raja kulkee nimittelyissäkin!

      Jos henkilö ei ole tuomittu tai saatikka ole jostakin rikoksesta tutkinta käynnistä on todella loukkaavaa ja täyttää rikosnimikkeen julkinen herjaus kuten tässä tapauksesa on tapahtunut.

      Kommentissa annetaan suoraan ymmärtää, että valtiovarain ministeri Urpilainen olisi syyllitynyt veropetokseen toimiessaan EVM:ssä. Hän toimii siellä virkansa puolesta eikä työntekijänä kuten annetaan ymmärtää.

      Saatoin asian nettipoliisi Marko Forsille tutkinnan aloittamista varten.

      • No se on hyvä, kun olet tyytyväinen näihin eu -asioihin .
        Muukavaa kun luovat maailmaa jossa lapsesikin ovat tyytyväisiä.

        Ole onnellinen uskossasi eu-n ylivertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen.


      • kyllä se siitä
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No se on hyvä, kun olet tyytyväinen näihin eu -asioihin .
        Muukavaa kun luovat maailmaa jossa lapsesikin ovat tyytyväisiä.

        Ole onnellinen uskossasi eu-n ylivertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen.

        Lapseni on tyytyväisiä ja minä olen tyytyväinen eu-asioihin..


      • Ymmärrys hoi!
        arto.lohvansuu kirjoitti:

        No se on hyvä, kun olet tyytyväinen näihin eu -asioihin .
        Muukavaa kun luovat maailmaa jossa lapsesikin ovat tyytyväisiä.

        Ole onnellinen uskossasi eu-n ylivertaisuuteen ja oikeudenmukaisuuteen.

        Nythän ei ole kysymys siitä olenko tyytyväinen vai EU-asioihin.

        On kysymys siitä, että nimität Valtiovarain ministeri Urpilaista huijariksi, annat ymmärtää, että hän on syyllistynyt veronkiertoo lainvastaisesti, ilman minkäänlaista totuuspohjaa ja vielä julkisen median välityksellä.

        Sinun meriittis ja saavutuksesi huomioiden siitä, mitä Urpilainen ja muut Suomalaiset poliitikot puoluekannasta riippumatta ovat saaneet aikaan Suomalaisten hyväksi, ei anna aihetta minkäälaiseen nimittelyyn kenekään osalta.

        Sinun kirjoitteluillasi eikä saavutuksillasi saavuteta, minkäänlaista arvostusta eikä kunnioitusta vaikka miten nimeäsi palstoille lykkäisit.


      • Ymmärrys hoi! kirjoitti:

        Nythän ei ole kysymys siitä olenko tyytyväinen vai EU-asioihin.

        On kysymys siitä, että nimität Valtiovarain ministeri Urpilaista huijariksi, annat ymmärtää, että hän on syyllistynyt veronkiertoo lainvastaisesti, ilman minkäänlaista totuuspohjaa ja vielä julkisen median välityksellä.

        Sinun meriittis ja saavutuksesi huomioiden siitä, mitä Urpilainen ja muut Suomalaiset poliitikot puoluekannasta riippumatta ovat saaneet aikaan Suomalaisten hyväksi, ei anna aihetta minkäälaiseen nimittelyyn kenekään osalta.

        Sinun kirjoitteluillasi eikä saavutuksillasi saavuteta, minkäänlaista arvostusta eikä kunnioitusta vaikka miten nimeäsi palstoille lykkäisit.

        Jaa, niinkö on.
        Luuletko jotta olen arvostuksen tai kunnioituksen tarpeessa ?
        En kuule ole.

        Mielestäni on mukavampi kirjoittaa omalla nimelläni, sekö on jotenkin väärin ?

        Kalastele vaan ihan rauhassa itsellesi ne saavutuksesi, arvostukset sun muut asiat jotka tuntuu olevan egolles tärkeitä.

        Kyllä poliitikkojen pitää saada asiat hyvään kuntoon eikä kurjistaa kansaa itse etuja saaden.
        Ovat hommaan halunneet ja sen pitäisi velvoittaa edes jotain ammattitaitoa.
        Mut samapa se ja hyvä kun sinä ja lapsesi olette tyytyväisiä.
        Eli toivotaan jotta sama meno eu-ssa jatkuu kerta hyvää on.

        Se on Moro !


    • kylla se siitä

      Hyvä oikein tehty,kun ilmoitit nettipoliisille,olisi aika saada vastuuseen tämä kirjoittelija.

      • Elinkautinen passaa

        Kylläpä siinä Lohvansuu haukkaspaskaaa pahemman kerran. On hyvä kun löytyy ihmisiä, jotka saattaa tämmöiset turhanpäiväiset, perättömien nimittelijät vastuuseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      145
      2435
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      403
      2043
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      34
      1928
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1300
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      110
      1210
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1149
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1083
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1047
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe