Kysyinkin jo toisessa ketjussa että kuin paljon sen merryweatherin osakkeen oikein kuuluis nousta lopputekstien jälkeen kuitenkaan saamatta vastausta. Itselläni se oli lopputekstien jälkeen miinuksella vajaa 27 prosenttia kun ostin eikä se noussut kuin puoli prosenttia plussan puolelle vaikka kävin baareissa ja välillä jollakin hahmolla kotona nukkumassa. Kuuluuko se tuosta puolesta prosentista enempää noustakkaan? Tarvisin pikaista vastauta.
Tarvitsen nopeaa vastausta
12
161
Vastaukset
- 15+20
Vastatkaa nyt mielellään nopeasti kun kumminkin tiedätte.
- hai sieeko
On vähän hiljainen palsta näin arkisin. Eikö sulla ole muuta tekemistä?
Odottele rauhassa. Itellä nous aika nopeaa mukaville prosenteille. Olen lukenut että joillakin ei tunnu nousevan ollenkaan ja jotkut ovat odottaneet pitkäänkin.
- 15+20
No ei minulla noussut kuin korkeintaan puoleen prosenttiin ja sen jälkeen lähti taas laskuun.
- Petteriä
mistä ihmeen osakkeista te puhutte???
minä teen vain tehtäviä enkä ole kuullutkaan mistään osakkeista tässä pelissä!!!- 15+20
No tietenkin niistä Lcn:n ja Bawsaqin osakkeista jotka löytää netistä tai kaikkien pelihahmojen matkapuhelimesta.
Sekin on suuri ongelma että en ole koskaan saanut Bawsaqia auki vaikka olen kytkenyt xboxin nettiin. Vai olisko sieltä gta:n valikkoasetuksista vielä pitänyt valita joku juttu että saa Bawsaqin avattua? Jäi sitten varmaan rahat saamatta myös melkein kaikista assassination tehtävistä kun suurin osa niistä on sidoksissa Bawsaqiin.
Sijoitin sitten riskillä Lifeinvaderiin ja siitä sainkin voittoa noin 2-3 miljoonaa jokaiselle hahmolle. Aika vähissä on kuitenkin mahdollisuudet enää rikastua niin että sais kaikkia kiinteistöjä osatettua, ellei sitten aloita koko peliä alusta. Joka tapauksessa pitäisi saada tuo Bawsaq toimimaan tai muuten siitä uudelleen pelaamisestakaan ei ole juurikaan hyötyä. - hophoph
15+20 kirjoitti:
No tietenkin niistä Lcn:n ja Bawsaqin osakkeista jotka löytää netistä tai kaikkien pelihahmojen matkapuhelimesta.
Sekin on suuri ongelma että en ole koskaan saanut Bawsaqia auki vaikka olen kytkenyt xboxin nettiin. Vai olisko sieltä gta:n valikkoasetuksista vielä pitänyt valita joku juttu että saa Bawsaqin avattua? Jäi sitten varmaan rahat saamatta myös melkein kaikista assassination tehtävistä kun suurin osa niistä on sidoksissa Bawsaqiin.
Sijoitin sitten riskillä Lifeinvaderiin ja siitä sainkin voittoa noin 2-3 miljoonaa jokaiselle hahmolle. Aika vähissä on kuitenkin mahdollisuudet enää rikastua niin että sais kaikkia kiinteistöjä osatettua, ellei sitten aloita koko peliä alusta. Joka tapauksessa pitäisi saada tuo Bawsaq toimimaan tai muuten siitä uudelleen pelaamisestakaan ei ole juurikaan hyötyä.Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.
- hophopas
hophoph kirjoitti:
Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.
Vai oliko kahdessa... en muista.
Täällä on ne ohjeet miten Assasinationit suoritetaan:
http://www.primagames.com/games/grand-theft-auto-v/walkthrough/gta-5-how-complete-all-five-assassination-missions - hephasps
hophoph kirjoitti:
Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.
"Olen muodostamassa yhteyttä Xbox Liveen ensimmäistä kertaa"
https://support.xbox.com/fi-FI/xbox-360/networking/first-time-connection-solution - 15+20
hophopas kirjoitti:
Vai oliko kahdessa... en muista.
Täällä on ne ohjeet miten Assasinationit suoritetaan:
http://www.primagames.com/games/grand-theft-auto-v/walkthrough/gta-5-how-complete-all-five-assassination-missionsTietääkseni ainakin kolmessa assassinationissa tarvitaan Bawsaqia, kun niitä assassination-tehtväviä on yhteensä 5 kappaletta. Ensimmäisessä, kolmannessa ja neljännessä tarvitaan Bawsaqia mutta se nyt ei enää ole kovin ajankohtaista minulle kun pelasin ne jo läpi.
Myös tuosta alla olevasta sivusta olisi ollut huomattavan paljon enemmän apua jos olisin löytänyt sen ajoissa. Vaikka ainahan sitä voi palata johonkin vanhempaan tallennukseen jossa en niitä ratkaisevia tehtäviä ole ehtinyt tehdä.
http://knightmaregolem.hubpages.com/hub/Use-the-Stock-Market-to-Multiply-Your-Money-A-Money-Guide-for-Grand-Theft-Auto-5-GTA-V
Onneksi sentään sijoitin ennen sitä yhtä Michaelin tehtävää Fly ussiin kaikilla hahmoilla ja ennen viimeistä assassinationia Goldcoastiin niin nyt on sentään edes 36-37 miltsiä kaikilla hahmoilla.
Harmi vain kun en huomannut sijoittaa Air Emuun ennen sitä Michaelin toista tehtävää, niin siinä meni varmaan taas muutama miltsi sivusuun. Sain jokaiselle hahmolle siitä vielä 2-3 miljoonaa kun otin riskin ja sijoitin Lifeinvaderiin.
- 15+20
Trevorilla sain joltain rikkaalta tyypiltä Animal Arkin osakkeita kun palautin sille moottoripyörän. Tarkoittaako se nyt mahdollisesti sitä että kannattaa sijoittaa lisää Animal Arkiin?
- 15+20
Mitähän tuon Animal Arkin suhteen kannattaa tehdä että sais maksimoitua voitot vai saako siitä vain sen 100 000?
- epulisjea
15+20 kirjoitti:
Mitähän tuon Animal Arkin suhteen kannattaa tehdä että sais maksimoitua voitot vai saako siitä vain sen 100 000?
Mä munin kans niitä osakkeita aika pitkään eikä se liikkunu loppu pelin aikana oikeastaan mihinkään vaikka sain ne pelin alku puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999