Tarvitsen nopeaa vastausta

15+20

Kysyinkin jo toisessa ketjussa että kuin paljon sen merryweatherin osakkeen oikein kuuluis nousta lopputekstien jälkeen kuitenkaan saamatta vastausta. Itselläni se oli lopputekstien jälkeen miinuksella vajaa 27 prosenttia kun ostin eikä se noussut kuin puoli prosenttia plussan puolelle vaikka kävin baareissa ja välillä jollakin hahmolla kotona nukkumassa. Kuuluuko se tuosta puolesta prosentista enempää noustakkaan? Tarvisin pikaista vastauta.

12

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+20

      Vastatkaa nyt mielellään nopeasti kun kumminkin tiedätte.

      • hai sieeko

        On vähän hiljainen palsta näin arkisin. Eikö sulla ole muuta tekemistä?
        Odottele rauhassa. Itellä nous aika nopeaa mukaville prosenteille. Olen lukenut että joillakin ei tunnu nousevan ollenkaan ja jotkut ovat odottaneet pitkäänkin.


    • 15+20

      No ei minulla noussut kuin korkeintaan puoleen prosenttiin ja sen jälkeen lähti taas laskuun.

    • Petteriä

      mistä ihmeen osakkeista te puhutte???

      minä teen vain tehtäviä enkä ole kuullutkaan mistään osakkeista tässä pelissä!!!

      • 15+20

        No tietenkin niistä Lcn:n ja Bawsaqin osakkeista jotka löytää netistä tai kaikkien pelihahmojen matkapuhelimesta.

        Sekin on suuri ongelma että en ole koskaan saanut Bawsaqia auki vaikka olen kytkenyt xboxin nettiin. Vai olisko sieltä gta:n valikkoasetuksista vielä pitänyt valita joku juttu että saa Bawsaqin avattua? Jäi sitten varmaan rahat saamatta myös melkein kaikista assassination tehtävistä kun suurin osa niistä on sidoksissa Bawsaqiin.

        Sijoitin sitten riskillä Lifeinvaderiin ja siitä sainkin voittoa noin 2-3 miljoonaa jokaiselle hahmolle. Aika vähissä on kuitenkin mahdollisuudet enää rikastua niin että sais kaikkia kiinteistöjä osatettua, ellei sitten aloita koko peliä alusta. Joka tapauksessa pitäisi saada tuo Bawsaq toimimaan tai muuten siitä uudelleen pelaamisestakaan ei ole juurikaan hyötyä.


      • hophoph
        15+20 kirjoitti:

        No tietenkin niistä Lcn:n ja Bawsaqin osakkeista jotka löytää netistä tai kaikkien pelihahmojen matkapuhelimesta.

        Sekin on suuri ongelma että en ole koskaan saanut Bawsaqia auki vaikka olen kytkenyt xboxin nettiin. Vai olisko sieltä gta:n valikkoasetuksista vielä pitänyt valita joku juttu että saa Bawsaqin avattua? Jäi sitten varmaan rahat saamatta myös melkein kaikista assassination tehtävistä kun suurin osa niistä on sidoksissa Bawsaqiin.

        Sijoitin sitten riskillä Lifeinvaderiin ja siitä sainkin voittoa noin 2-3 miljoonaa jokaiselle hahmolle. Aika vähissä on kuitenkin mahdollisuudet enää rikastua niin että sais kaikkia kiinteistöjä osatettua, ellei sitten aloita koko peliä alusta. Joka tapauksessa pitäisi saada tuo Bawsaq toimimaan tai muuten siitä uudelleen pelaamisestakaan ei ole juurikaan hyötyä.

        Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.


      • hophopas
        hophoph kirjoitti:

        Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.

        Vai oliko kahdessa... en muista.

        Täällä on ne ohjeet miten Assasinationit suoritetaan:
        http://www.primagames.com/games/grand-theft-auto-v/walkthrough/gta-5-how-complete-all-five-assassination-missions


      • hephasps
        hophoph kirjoitti:

        Bawsaqia ei tartte ku yhdessä assasinationissa. Luulisin että xboxin asetuksista pitää luoda yhteys. Ainakaan ps3 ei sitä löydä automaattisesti ekalla kerralla. Ja sitten en tiedä xbox livessä on kuukausimaksu? Että koskeeko nettipelaamisa vai kaikkea internet-toimintaa.

        "Olen muodostamassa yhteyttä Xbox Liveen ensimmäistä kertaa"
        https://support.xbox.com/fi-FI/xbox-360/networking/first-time-connection-solution


      • 15+20
        hophopas kirjoitti:

        Vai oliko kahdessa... en muista.

        Täällä on ne ohjeet miten Assasinationit suoritetaan:
        http://www.primagames.com/games/grand-theft-auto-v/walkthrough/gta-5-how-complete-all-five-assassination-missions

        Tietääkseni ainakin kolmessa assassinationissa tarvitaan Bawsaqia, kun niitä assassination-tehtväviä on yhteensä 5 kappaletta. Ensimmäisessä, kolmannessa ja neljännessä tarvitaan Bawsaqia mutta se nyt ei enää ole kovin ajankohtaista minulle kun pelasin ne jo läpi.

        Myös tuosta alla olevasta sivusta olisi ollut huomattavan paljon enemmän apua jos olisin löytänyt sen ajoissa. Vaikka ainahan sitä voi palata johonkin vanhempaan tallennukseen jossa en niitä ratkaisevia tehtäviä ole ehtinyt tehdä.

        http://knightmaregolem.hubpages.com/hub/Use-the-Stock-Market-to-Multiply-Your-Money-A-Money-Guide-for-Grand-Theft-Auto-5-GTA-V

        Onneksi sentään sijoitin ennen sitä yhtä Michaelin tehtävää Fly ussiin kaikilla hahmoilla ja ennen viimeistä assassinationia Goldcoastiin niin nyt on sentään edes 36-37 miltsiä kaikilla hahmoilla.

        Harmi vain kun en huomannut sijoittaa Air Emuun ennen sitä Michaelin toista tehtävää, niin siinä meni varmaan taas muutama miltsi sivusuun. Sain jokaiselle hahmolle siitä vielä 2-3 miljoonaa kun otin riskin ja sijoitin Lifeinvaderiin.


    • 15+20

      Trevorilla sain joltain rikkaalta tyypiltä Animal Arkin osakkeita kun palautin sille moottoripyörän. Tarkoittaako se nyt mahdollisesti sitä että kannattaa sijoittaa lisää Animal Arkiin?

      • 15+20

        Mitähän tuon Animal Arkin suhteen kannattaa tehdä että sais maksimoitua voitot vai saako siitä vain sen 100 000?


      • epulisjea
        15+20 kirjoitti:

        Mitähän tuon Animal Arkin suhteen kannattaa tehdä että sais maksimoitua voitot vai saako siitä vain sen 100 000?

        Mä munin kans niitä osakkeita aika pitkään eikä se liikkunu loppu pelin aikana oikeastaan mihinkään vaikka sain ne pelin alku puolella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2431
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1615
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1414
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1212
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      988
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      972
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      932
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      825
    Aihe