Naismallia Tampereelta tai lähistöltä?

opus10

Löytyykö nättiä naista joka olisi valmis eroottisiin alusvaate-/alastonkuviin? Kuvat eivät mene levitykseen ellei niin sovita, amatöörikuvaaja haluaisi vaihteeksi kuvata tällaistakin. Mahdollisesta portfoliokäytöstä sovitaan kuvakohtaisesti.

Korvaus sopimuksen mukaan, halutessasi myös kuvista kopiot itsellesi. Kerro vähän itsestäsi ja toiveistasi...

t. Jani
[email protected]

5

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JennaT

      Vieläkö etsit mallia?

    • Kata_88

      Lue meilit, jos kiinnostaa ottaa lisää kuvia ;)

      • n21

        Ei tuota hemmoa oikean tosipaikan tullen kiinnosta kuvata.
        Olimme jo sopineet hänen kanssaan paikan jossa kuvattaisiin ja kaiken muunkin olimme lyöneet lukkoon, mutta miestä ei kiinnostanutkaan saapua paikan päälle, ei enää sen jälkeen, kun olin asiallisesti ilmoittanut hänelle, että en ole valmis mihinkään muuhun kuin eroottisiin (kuviin.)

        Tästä voinemme päätellä jotain...


    • tarkkailija tietää

      Ilmeisesti käy itse nostattamassa esille parin kuukauden välein kun sekä "JennaT":n että "Kata_88":n kommentit laitettu samasta koneesta.. Melkoisen epäilyttävää toimintaa todellakin että kannattaakin varmaan välttää sekaantumasta kyseiseen luuseripelleen.. Tuskin omistaa edes kameraa..

    • guihuihjuiiu

      Mää olen JennaT enkä oo tota toista kommenttia kirjottanu. Ja samat sanat tuohon n21:n kommenttiin että ei taida aloittajaa mikään kuvaaminen kiinnostaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe