Moi,
Minulla on yksi kolmivuotias kääpiörihmakalanaaras. Ennen seurana oli uroskin, mutta, no...
Luin myöhemmin netistä, että kun naaras on kutenut, se on poistettava akvaariosta tai koiras tappaa sen. Minulla ei poikasia tullut, mutta vaahtopesä tehtiin moneen otteeseen ja koiras kiertyikin usein vaahtopesän alla naaraan ympärille.
En siis haluaisi urosta, sillä se jahtaisi naarasta akvaariossa ja minua nyt kammottaa tuokin.. Sopivatko 2 kääpiörihmakalanaarasta keskenään samaan akvaarioon?
Jos ei, olisko muita ehdotuksia? Minulla on tetroja ja monneja kääpiörihmakalan lisäksi akvaariossa, nykyään kalojen mennessä tosin aika vähän, kun kaloja on enää vain 18.
Ai niin, akvaario on 120l ja kasveja voisin hankkia suojaksi vielä lisää jos tarvis on.
2 x kääpiörihmakalanaaras?
Kääpiö
2
94
Vastaukset
- ugoogy
Kääpiörihma... MIKÄ?
- fghj89
Kääpiörihmakala.
http://www.faunatar.fi/sites/default/files/pdf/Kääpiörihmakala-12_0.pdf
Kyllä kaksi naarasta voi laittaa samaan akvaarioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258