Tässä faktaa kun täällä ei uskota,että Fiatin maahantuonti jatkuu:
http://www.aro.fi/uutisia/20140113_fiatin_maahantuoja_vaihtuu/
Fiatin maahantuoja vaihtuu
7
409
Vastaukset
- Fiat Punto Evo
Mitä väliä kuka maahantuo kunhan saa ostettua laatuauto jatkossakin?
- Ei tuojaa
Ainut varma asia on että Fennika lopettaa tuonnin, tehdas neuvottelee mutta ei ole tietoa rupeaakoo kukaan kyseisiä himmeleitä enää ihmisten riesaksi tänne tuomaan.
Mädät omenat putoavat tiukkoina aikoina ensimmäisenä, näin se vaan on. - mbman
Ei tuojaa kirjoitti:
Ainut varma asia on että Fennika lopettaa tuonnin, tehdas neuvottelee mutta ei ole tietoa rupeaakoo kukaan kyseisiä himmeleitä enää ihmisten riesaksi tänne tuomaan.
Mädät omenat putoavat tiukkoina aikoina ensimmäisenä, näin se vaan on.Fiattihan on tippunut jo monesti.
- virallinen valvoja
Tuon tiedotteen mukaan mahdollisesta uudesta maahantuojasta ei ole mitään tietoa.
- Arvuuttaja
Katsotaan sitten kun se tapahtuu mutta villi valistunut veikkaukseni on että Suomessa käy kuten Ruotsissa.Ruotsissahan Fiatit tuo maahan Fiat itse; FGA Sweden AB.Eli Suomessa sitten varmaan jotain Fiat Group Automobiles Finland Oy tms.Ketjussa tehtaalta asiakkaalle on silloin yksi välikäsi vähemmän,kyse on kustannuksista.
Fiattien mallivalikoima on Ruotsissa selvästi parempi kuin Suomessa.Uuden Pandankin saa vaikka nelivetomallina.- oikein meni
Mitäs se "arvuuttaja" sanoi tammikuussa
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/fiat-aloittaa-puhtaalta-poydalta
- Jeeppi
Sais vielä Tampereelle Autokeskukselle kilpailijan, niin kyllä myynti paranisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1174326- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah903450Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140