Tässä sellanen lista asioista, jotka kivalla ja puolensa vetävällä pojalla on.
1. Täytyy olla lyhyet hiukset koska pitkätukkaset pojat on rumia ja niiden hiukset on aina rasvaset
2. Täytyy syödä kunnon lihaa ja meetvurstia! Ei pojan kuulu olla joku vegaani nössö!
3. Ei saa ikinä syödä roskaruokaa. Kiinnostus lähtis heti jos näkisi poikaystävän vetämässä jotain ranskiksia.
4. Ei saa olla laseja koska jos pojalla on lasit niin se tarkottaa että on nörtti ja juo es
5. Ja lopuksi tärkein: ei missään nimessä saa olla mikään helvetin brony koska ne on noloja ja säälittäviä ja nörttejä jotka ei tee mitää muuta ku istuu sohvalla katsellen pikkutyttöjen ohjelmaa ja vetää naamaan jatkuvasti popparia ja sipsejä ja siks ne on AINA ylipainoisia lyllertäjiä!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joten jos et täytä näitä kriteereitä ni sun on turha kuvitellakaan saavas tyttöystävää
(Tämä viesti on VITSI joten älkää ottako tosissanne mitään noista aiemmista :D ite oon siis pegasister joten no worries bronyt love ya!)
Poikaystävän kriteerit
17
295
Vastaukset
Sä tuhoat mun aivosoluja. Meinasin suuttua aluksi. Sitten näin, että tämä on vitsi ja minulta tuhoutui ties kuinka monta aivosolua. AIVORAISKAUS!!! Vähän niin kuin Cabin fever oli aivoraiskaus.
- aah muistot
"Cabin fever"
Ai se tehtävä RuneScapessa?
- Pescovege
Oijeesus :D Itse en ainakaan ota miestä, joka ei syösty syömään kanssani edes pescovegetearista (hitsi mikä sanahirviö enkä edes kirjoittanut oikein :D) ruokaa. Mutta siis saa lihaa syödä vaikka ravintolassa, mutta minun rahoillani tai minun asuntooni sitä ei tuoda. Piste. :) Olen joo hullu kettutyttö! ;D Haukkukaa pois. Mutta haukkuvat koirat eivät pure!
Ja siis vaikka toi erittäin surkeaa "läppää" niin kyllä ton hauska juttu on pelkästään toi aloittaja! :D Oikeesti!- Läskit on noloja
Juu ite oon siis vegaani :D ja muutenkin aina tilaisuuden tullen teen kaikkea mahdollista eläinten puolesta :)
- Ei liity alotukseen
Sanot olevasi kettutyttö vai? Eli olet turkistarhausta vastaan eikö?
Ymmärrät kai että maailmanlaajuisesti sitä ei ainakaan saa loppumaan ja että tarhoissa asuvat ketut ja minkit jouduttaisin lopettamaan tai myymään ulkomaille toisiin tarhoihin jos turkistarhoille tulisi kielto.
Ketut jouduttaisiin lopettamaan koska tarhakettu ei selviä luonnossa, se kuolisi nälkään tai ne tulisivat tonkimaan ihmisten roskiksia ja pihoja ruoantähteiden toivossa.
Minkit jouduttaisiin lopettamaan koska ne ovat niin pahansisuisia ja vailla luonnollisia vihollisia, alueen luonnollinen tasapaino järkkyisi. (Vähän sama ku antasit jokaselle metsästäjälle luvan metsästää ympäri vuoden mitä tahansa ilman rajotuksia).
Ja ne jotka tuleavat vetoomaan siihen kuinka jokaisella tarhalla eläimet voivat niin huonosti... Luuletko että lehti tai joku turkistarhavastainen julkaisisi kuvia/jutun siitä kuinka on hyvännäköisiä ja -voivia eläimiä tarhalla on. Lehti ei myy, eikä se lisäisi turkistarhausten vastustusta. Ja ne turkistarhaajat ei ole ainoa ammatti mihin turkistarhauksen loppuminen vaikuttaisi.
Jos ollaan epätyytyväisiä tilanteeseen, tehostetaan valvontaa sen sijaan että sysätään koko bisnes muuhun maahan ja sovelletaan ajatusmaailmaa: "Poissa silmistä, poissa mielestä"
Ainiin, olen eläinystävällinen, inhimillinen ja kiltti ihminen, ainakin tuttujeni mukaan. - Läskit on noloja
Ei liity alotukseen kirjoitti:
Sanot olevasi kettutyttö vai? Eli olet turkistarhausta vastaan eikö?
Ymmärrät kai että maailmanlaajuisesti sitä ei ainakaan saa loppumaan ja että tarhoissa asuvat ketut ja minkit jouduttaisin lopettamaan tai myymään ulkomaille toisiin tarhoihin jos turkistarhoille tulisi kielto.
Ketut jouduttaisiin lopettamaan koska tarhakettu ei selviä luonnossa, se kuolisi nälkään tai ne tulisivat tonkimaan ihmisten roskiksia ja pihoja ruoantähteiden toivossa.
Minkit jouduttaisiin lopettamaan koska ne ovat niin pahansisuisia ja vailla luonnollisia vihollisia, alueen luonnollinen tasapaino järkkyisi. (Vähän sama ku antasit jokaselle metsästäjälle luvan metsästää ympäri vuoden mitä tahansa ilman rajotuksia).
Ja ne jotka tuleavat vetoomaan siihen kuinka jokaisella tarhalla eläimet voivat niin huonosti... Luuletko että lehti tai joku turkistarhavastainen julkaisisi kuvia/jutun siitä kuinka on hyvännäköisiä ja -voivia eläimiä tarhalla on. Lehti ei myy, eikä se lisäisi turkistarhausten vastustusta. Ja ne turkistarhaajat ei ole ainoa ammatti mihin turkistarhauksen loppuminen vaikuttaisi.
Jos ollaan epätyytyväisiä tilanteeseen, tehostetaan valvontaa sen sijaan että sysätään koko bisnes muuhun maahan ja sovelletaan ajatusmaailmaa: "Poissa silmistä, poissa mielestä"
Ainiin, olen eläinystävällinen, inhimillinen ja kiltti ihminen, ainakin tuttujeni mukaan.On aika tyhmää sanoa itseään kettutytöksi jos ei edes tiedä mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Paitsi siis jos oikeasti käyt tarhoilla vapauttamassa näitä eläimiä luontoon. Itse olen vain erittäin paljon turkistarhausta vastaan, mutta en missään nimessä vapauttaisi luontoon eläintä, joka ei ole kasvanut luonnossa.
Ja nimimerkille ei liity aloitukseen: ymmärräthän, että jos tarhaus lopetettaisiin, niin silti annettaisiin muutaman vuoden siirtymä aika, jolloin tarhalla olevat eläimet ehditään tappaa ja nylkeä? En halua loukata mitenkään, mutta paljonko tiedät tarhauksesta?
(Itse tein esitelmän kyseisestä aiheesta joten luotan siihen että tiedän edes vähän mistä puhun)
Tarhaeläimiä ei päästettäisi luontoon vaikka tarhaus lopetettaisiin.
Ja valvonnan tehostaminen ei auta. Eläimet silti joutuvat elämään liian pienissä häkeissä ja vähillä virikkeillä. Joillain tarhoilla virikkeitä ei ole lainkaan ja joskus ne on suunniteltu niin huonosti, että ne voivat vahingoittaa eläintä. Eläinten kynnet kasvavat liian pitkiksi ja raajat saattavat epämuodostua, koska ne seisovat päivästä toiseen verkkopohjilla, jotta turkki pysyisi tahrattomana. Tarhaeläinten sairaudet leviävät nopeasti. Mielenterveys ongelmat ovat yleisiä. Nuoret eläimet tappelevat reviiristä. Näitä asioita ei voi korjata valvonnalla. Ne ovat olemassa kunnes tarhaus loppuu. - Ihmiskauppa?
Läskit on noloja kirjoitti:
On aika tyhmää sanoa itseään kettutytöksi jos ei edes tiedä mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa. Paitsi siis jos oikeasti käyt tarhoilla vapauttamassa näitä eläimiä luontoon. Itse olen vain erittäin paljon turkistarhausta vastaan, mutta en missään nimessä vapauttaisi luontoon eläintä, joka ei ole kasvanut luonnossa.
Ja nimimerkille ei liity aloitukseen: ymmärräthän, että jos tarhaus lopetettaisiin, niin silti annettaisiin muutaman vuoden siirtymä aika, jolloin tarhalla olevat eläimet ehditään tappaa ja nylkeä? En halua loukata mitenkään, mutta paljonko tiedät tarhauksesta?
(Itse tein esitelmän kyseisestä aiheesta joten luotan siihen että tiedän edes vähän mistä puhun)
Tarhaeläimiä ei päästettäisi luontoon vaikka tarhaus lopetettaisiin.
Ja valvonnan tehostaminen ei auta. Eläimet silti joutuvat elämään liian pienissä häkeissä ja vähillä virikkeillä. Joillain tarhoilla virikkeitä ei ole lainkaan ja joskus ne on suunniteltu niin huonosti, että ne voivat vahingoittaa eläintä. Eläinten kynnet kasvavat liian pitkiksi ja raajat saattavat epämuodostua, koska ne seisovat päivästä toiseen verkkopohjilla, jotta turkki pysyisi tahrattomana. Tarhaeläinten sairaudet leviävät nopeasti. Mielenterveys ongelmat ovat yleisiä. Nuoret eläimet tappelevat reviiristä. Näitä asioita ei voi korjata valvonnalla. Ne ovat olemassa kunnes tarhaus loppuu.Ite en tiiä tarhauksesta paljookaan, pienempänä olin vaan sitä mieltä että pois kokonaan ja eläimet vapaaks tonne luontoon (jonne ne sit kuolis)... Nykyisin oon edelleen osittain tarhausta vastaan, mutta nimenomaan vaan sen elinolojen tason vuoks. Mun mielestä noilla eläimillä pitäis olla riittävästi tilaa ja maata jalkojensa alla. Siis vaikka vaan isompi aitaus ja sinne jotain mikä viittais siihen eläimen oikeeseen elinympäristöön.
Jos tarhakasvatuksessa eläimillä olis oikeesti hyvät elinolot, hyvä ravinto ja virikkeitä, niin ymmärtäisin turkistarhauksen elinkeinona. Nyt en, koska mitään elävää ei sais kohdella kun tavaraa. Vai oisko se niin väärin jos mä alkaisin tekeen ihmiskauppaa ja ne sais asua elämänsä pienissä ja pimeissä huoneissa yksinään?
- waiting here alone
Mun omii ois vaa et poika haluais olla munkaa ja nauttii siitä ajasta mun kans, hyvä suu hygienia koska itelläki on enkä tykkää olla ihmisen seuras jolla haisee hengitys tai et on keltaset hampaat, antais mun laittaa joskus sen hiukset,haluu lähtee munkaa shoppailee tai suihkuu:D, hyväksyis mut tälläsen ku olen ja urheilis ja kävis salil munkaa :) ei ajattele seksiä ainoastaa ja suojelis mua mut en taida koskaa löytää
Mutta, jos tämä poika pitää pilolinssejä, onko se lasikriteerin alle menevä asia, koska ne ovat lasit, koska ilman niitä ei näe, joten niitä vähän niinkuin pitää käyttää, mutta niitä ei näy ulkomaailmaan? Vaikutat sen verran pinnalliselta, joten tämä voi mennäkkin?
(juuh ja hieno provo)- Jutunalottajaonrasisti
Kuules sinä tyhmä et sä rillien perusteella voi poikaystävääs päättää munki luokal on oikeesti cool rillipäinen poika joka näyttää ilman rillei aasilta ja mistä lähtien sä oot nörtti jos sulla on lasit? Ton voi laskee jo rasismiks että haista iso paska
- minä7598
1. Täytyy olla lyhyet hiukset koska pitkätukkaset pojat on rumia ja niiden hiukset on aina rasvaset
etpä sitten tunne paljoa niitä poikia (?) jotka pitävät oikeesti huolta hiuksistaan :D olisko sit hygienia nro 1?
3. Ei saa ikinä syödä roskaruokaa. Kiinnostus lähtis heti jos näkisi poikaystävän vetämässä jotain ranskiksia.
iha niin ku et olis itte ikin vetäny....
4. Ei saa olla laseja koska jos pojalla on lasit niin se tarkottaa että on nörtti ja juo es
tai sit se tarkottaa et sillä on näössä vikaa? vai minkäköhän takia laseja yleensä pidetään?
olis aika noloo nämä :D- Läskit on noloja
Luittehan alotusviestin kunnolla? Ja niille joita kiinnostaa ni mun ihastuksel on lasit, se on vähän ylipainoinen ja sil on pitkät hiukset(jotka on aina puhtaat!)
Ja niille jotka ei jaksa kelata alkuun nii sanon vielä et älkää ottako tosissanne noita kohtia! Ja hyväksyn kaikki niinku ne on en valita mut ärsyttää vaa ihmiset jotka laittaa tollasii kriteereitä pojille - minä7598
Luittehan alotusviestin kunnolla? Ja niille joita kiinnostaa ni mun ihastuksel on lasit, se on vähän ylipainoinen ja sil on pitkät hiukset(jotka on aina puhtaat!)
Ja niille jotka ei jaksa kelata alkuun nii sanon vielä et älkää ottako tosissanne noita kohtia! Ja hyväksyn kaikki niinku ne on en valita mut ärsyttää vaa ihmiset jotka laittaa tollasii kriteereitä pojilleLuin kyllä kokonaan. Sen takia laitoinki toho alas selveentääkseni asiaani "olis aika noloo nämä :D" jos et huomannut.
- minä7598
Ja niille jotka ei jaksa kelata alkuun nii sanon vielä et älkää ottako tosissanne noita kohtia! Ja hyväksyn kaikki niinku ne on en valita mut ärsyttää vaa ihmiset jotka laittaa tollasii kriteereitä pojilleJa jos olisin poika ni kohdat 1, 2, 4, 5 olis muhun kohdistuneita :D
- Läskit on noloja
minä7598 kirjoitti:
Luin kyllä kokonaan. Sen takia laitoinki toho alas selveentääkseni asiaani "olis aika noloo nämä :D" jos et huomannut.
Huomasin et laitoit sen mut et oo ainoo joka on kommentoinut tähän ni halusin varmistaa ettei kukaa luule tosissaan et joku oikeesti ois tommonen :D
- hohhoh
hohhoh.
muhun pätee noi kohat 4/5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2971353Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226