Hei!
Olisin innostunut ostamaan ehkä 15-20 litraisen pikku terraarion. Onko kellään mitään hajua mistä sellainen kannattaisi hankkia??
Mistä pikku akvaario aloittelijalle??
8
160
Vastaukset
- Agua <3
Pääkaupunki seudulta mieluusti
- Määä.
Eläinkaupasta tai akvaariokaupasta.
- Agua <3
Mutta mistä... Vaikka jonkun akvaariokaupan nimi?????
- dgeefd6
Menet rohkeasti ovesta sisään kysymään. Valitset ensimmäiseksi sen lähimmän kaupan.
- sukarapu
Mitäs meinasit laittaa noin pieneen?
- kalaton
Kirpputoreilta tai kierrätyskeskuksista ehkä löytyy. Parempi on kysyä eläinkaupoista.
- ei kaloja
Kun akvaariopalstalla kysyt, niin oletko siis hankkimassa akvaariota vai terraariota?
Tuon kokoiseen akvaarioon ei sitten kaloja. Sukaravuille se on ok.- aqva
Vaikka zooplus.fi tai petshop.fi
ja kyllä tohon voi ottaa yhden taiston tai hehkurasboroit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069696
- 494741
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421991Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021986- 241670
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131441Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401339Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30923Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31922