Voimakas nainen VOI raiskata miehen!!!

heikko mies

Terve vaan,

osallistuisin keskusteluun toteamalla että olen itse melko hintelä mies, en todellakaan mikään bodari tyyppi. Vaimoni on taasen melko liikunnallinen, lihaksikas naiseksi,, minua jopa 2 cm pidempi, mutta ennenkaikkea minua melkoisen paljon treenatumman oloinen, hänellä on jopa selvästi isompi hauis kuin minulla.
Muutamia kertoja hän on sängyssä päällä ollessaan "domininoinut" siten että olen oikeasti tajunnut että en pääsisi pois hänen altaan vaikka oikeasti haluaisin, jos hän niin päättäisi. Hän pystyy pitämään minut helpposti allaan, ja siten pystyisi aivan varmasti raiskaamaan minut jos haluaisi. Etenkin kun hän on harratsanut karatea vuosia, hän saisi minut jopa maahan milloin haluaisi ja alta minä en pääsisi pois....miettikää sitä sitten, kun pohditte onko naisen mahdolista ns. ottaa mies. Todellisuudessa näitä naisia on harvakseltaan siellä sun täällä, yleensä käyvät punttisaleilla tms. ja ovat vahvoja naisia.

37

20801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Eipä siinä paljon voimaa tarvita, jos meitä on monta yhtä pientä miestä vastaan.

      • pexi

        ...jos joku hyvän näköinen nainen yrittäisi raiskata mut, niin korkeintaan teeskentelisin vastustelevani. Oikesti olisin seitsämännessä taivaassa ;)


    • Jani

      ...miten ihmeessä vaimosi saisi sut kovaksi jos ei sun tee mieli? Tietysti voidaan sanoa, että seisokki ei tarkoita sitä että sä haluaisit seksiä VAIMOSI kanssa... ;)

      • Juniperus

        Ei laissa mainita mitään siitä, haluaako uhri vai ei. Jos hän sanoo ei, kyseessä on raiskaus.


      • Jore

        Jos nainen hankaa ja puristelee miehen penistä varsinkin jos mies ei ole lauennut pitkiin aikoihin, penis on herkkä ja jäykistyy automaattisesti vaikkei mies haluaisikaan seksiä.
        Usein aamulla penis on herätessä kovana ja varmasti siinä ei tarvitse/ ei ole tullut seksi edes mieleen. Penis voi koveta ja jäykistyä vaikka seksistä ei olisikaan kyse.


      • tietää mitä haluaa

        Joskus kun mieheni on väsynyt, menen hänen kainaloonsa. Silittelen häntä, ja sitten vahingossa työnnän käteni hänen housuihinsa, ja alan masturboimaan häntä. Hän ei jaksaisi rakastella, mutta ei voi muutakaan, koska en runkkaa häntä loppuun asti. Joskus kun hän makaa sohvalla, masturboin ja hyppään päälle. Aluksi hän esittää kyllä suuttunutta, mutta sitten leppyy kyllä pian. Joku voi pitää raiskauksena, mutta onneksi hän ei, vaikka leikillään niin sanookin...


      • Vaikea käsittää
        Jore kirjoitti:

        Jos nainen hankaa ja puristelee miehen penistä varsinkin jos mies ei ole lauennut pitkiin aikoihin, penis on herkkä ja jäykistyy automaattisesti vaikkei mies haluaisikaan seksiä.
        Usein aamulla penis on herätessä kovana ja varmasti siinä ei tarvitse/ ei ole tullut seksi edes mieleen. Penis voi koveta ja jäykistyä vaikka seksistä ei olisikaan kyse.

        Eli kun sun 55 vuotias nainen käsissään vaikkapa oksennusta ja paskaa se kusee samalla, nii riittää että koskee ni johan alkaa mulkku nousta? Kuhan kysyn ihan mielenkiinnonsta?

        Kukaan ei tietenkään kiihottuisi, mutta en kyllä mekaanisesti kostuisi jos mies jota en halua tulisi koskettelemaan saati raiskaamaan. Sillä kun miestä pelottaa, ni miten voi samalla mulkku seistä? On vain vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi

        Ei se ongelma olekkaan jos saa,sehän se että on kourittavana muutoin.


      • Anonyymi

        Toivottavasti 18. Vuodessa tajunnut että löysä muna menee sinne vaginaan myös. Vai eikö se ole raiskaus sitten miehelläkään jos hänbsaa uhrinsa kastumaann vähän. Toivottavasti olet saanut apua.


      • Anonyymi
        Vaikea käsittää kirjoitti:

        Eli kun sun 55 vuotias nainen käsissään vaikkapa oksennusta ja paskaa se kusee samalla, nii riittää että koskee ni johan alkaa mulkku nousta? Kuhan kysyn ihan mielenkiinnonsta?

        Kukaan ei tietenkään kiihottuisi, mutta en kyllä mekaanisesti kostuisi jos mies jota en halua tulisi koskettelemaan saati raiskaamaan. Sillä kun miestä pelottaa, ni miten voi samalla mulkku seistä? On vain vaikea ymmärtää?

        Pippelin ei tarvii mennä vittuun että se olisi raiskaus, jos nainen on herättänyt sinut vaikkanrunkkaamalla tai suikkarilla. Sekin on raiskaus. Myös löysä penis kyllä uppoaa pilluun myös. Oletko noin tyhmä


    • Kundi

      mitä minä naisista tiedän, niin niillä on sen verran älliä, ettei ne miehiä alkaisi raiskaamaan. *Onneksi* :) Eihän heidän edes tarvitse, saavat muutenkin. Toki saattaa joitain poikkeuksia löytyä.. mutta onneksi ei ole tullut vastaan.
      Ja jöpöttää voi myös alkaa, vaikkei itse sitä haluisikaan. Onhan kalulla sentään oma tahto.

      • Kallionkundi

        Kirjoitit:

        "Onhan kalulla sentään oma tahto."

        Moni ei tätä universaalin tärkeää tosiasiaa ja faktoria ota keskustelussa lainkaan huomioon.


    • pöö

      tuskin sula seisoo jos et sitä ite halua!!!

      • Putte

        Onks toi naisen kommentti vai?
        Jos sulla olis munat niin tietäisit ihan hyvin että erektion voi saada ilman seksuaalista kiihotustakin ja myös sellainen nainen jota et halua pystyy kiihottamaan.
        Eli jos sulla on toimiva peli, niin kyllä sen kosketuksella pystyyn saa halusit tai et.


      • Jorkki
        Putte kirjoitti:

        Onks toi naisen kommentti vai?
        Jos sulla olis munat niin tietäisit ihan hyvin että erektion voi saada ilman seksuaalista kiihotustakin ja myös sellainen nainen jota et halua pystyy kiihottamaan.
        Eli jos sulla on toimiva peli, niin kyllä sen kosketuksella pystyyn saa halusit tai et.

        Jos olet nainen, et tiedä asiasta mitään vaan kirjoitat mielipiteen joka ei pidä paikkaansa mutta jos olet mies, olet joko impotentti tai sinulla on vähintään erektiovaikeuksia. Tää on factatietoa, ei mielipide.
        Putte vastasi oikein....


      • boo
        Jorkki kirjoitti:

        Jos olet nainen, et tiedä asiasta mitään vaan kirjoitat mielipiteen joka ei pidä paikkaansa mutta jos olet mies, olet joko impotentti tai sinulla on vähintään erektiovaikeuksia. Tää on factatietoa, ei mielipide.
        Putte vastasi oikein....

        Oletan että tarkoitat "Fakta".


      • buuhuu

        kyllähän miehellä seisoo vaikkei haluais... penis toimii ns. vaiston varassa eli reagoi kosketukseen ym. eikä sitä voi hallita hokemalla itsellee "älä seiso älä seiso"


      • Kylläpäs voi
        buuhuu kirjoitti:

        kyllähän miehellä seisoo vaikkei haluais... penis toimii ns. vaiston varassa eli reagoi kosketukseen ym. eikä sitä voi hallita hokemalla itsellee "älä seiso älä seiso"

        Juomalla 2 pulloa kossua ei oikein tahdo toimia, vaikka HALUAISIKIN.


      • Kissa
        Kylläpäs voi kirjoitti:

        Juomalla 2 pulloa kossua ei oikein tahdo toimia, vaikka HALUAISIKIN.

        Eli tilanteessa, jossa miestä uhataan seksuaalisella väkivallalla, hänen kannattaa sanoa näin:

        "Odotas hetki, jotta saan juotua kaksi pulloa kossua."

        HALOO, äly hoi?!

        Kissa


      • Buuhuu
        Kissa kirjoitti:

        Eli tilanteessa, jossa miestä uhataan seksuaalisella väkivallalla, hänen kannattaa sanoa näin:

        "Odotas hetki, jotta saan juotua kaksi pulloa kossua."

        HALOO, äly hoi?!

        Kissa

        edellisen kirjoittajan mielestä kyllä ilmeisesti...=)


      • Juniperus
        Buuhuu kirjoitti:

        edellisen kirjoittajan mielestä kyllä ilmeisesti...=)

        On aivan sama, halusiko mies vai ei. Jos hän on kieltänyt, kyseessä on raiskaus.


      • alistuvainen

        Olen kerran käynyt ns.potenssitutkimuksessa. Hoitaja tuikkasi pienen sähkölatauksen johonkin kohtaa penikseeni...en voinut mitään kun penis jäykistyi. Tämä on totta.


    • Paerkele

      Ja muistetaan sitten taas, ettei raiskaus aina tarkoita pakotettua yhdyntää. Toisen vartalon "häpäiseminen" ja yleinen alistaminen lasketaan raiskaukseksi.

    • Ilta

      nainen voi varmasti yrittää, mutta kyllä siinä todennäköisesti tarvitaan kättäpidempää, tai ainakin kättä. Miehille noi raiskaukset ovat paljon helpompia kun on penetraatiovälineet omasta takaa.

    • Ei Koskaan Raiskatuksi Tull...

      Kun mies ei halua, EI SEISO! Miten sitä "pehmyttä siskonmakkara" nainen mihinkään käyttää tai työntää? Jos taas SEISOO niin silloinhan mies haluaa eli on VAPAAHTOISESTI mukana eli on kysymys VAPAAEHTOISESTA SEKSISTÄ(ehkä vähän Dominaa mukana)eikä RAISKAUKSESTA!

      • man

        Kyllä toisilla seisoo vaikkei haluiskaan. Mulla monesti koulussa ruokajonossa, ku edessä tai takana on joku muija jota vahingossa kosketan. Ja niin monesti muissakin tilanteissa...

        Sille ei voi mitään, jos kevyttä ja miellyttävää kosketusta tuntee aralla alueella. Vaikka ajttelisit mummoas alasti, ni silti seisoo!

        Jos mä sidon sut ja vähä sormeilen sua, ni varmasti kostut. Sit voinki panna ilman pelkoa raiskauksesta, koska kerran kostuit, ni silloin myös halusit mulkkua...


      • 1äijä
        man kirjoitti:

        Kyllä toisilla seisoo vaikkei haluiskaan. Mulla monesti koulussa ruokajonossa, ku edessä tai takana on joku muija jota vahingossa kosketan. Ja niin monesti muissakin tilanteissa...

        Sille ei voi mitään, jos kevyttä ja miellyttävää kosketusta tuntee aralla alueella. Vaikka ajttelisit mummoas alasti, ni silti seisoo!

        Jos mä sidon sut ja vähä sormeilen sua, ni varmasti kostut. Sit voinki panna ilman pelkoa raiskauksesta, koska kerran kostuit, ni silloin myös halusit mulkkua...

        että ainakin nuoremmilla seisoo helposti tahtomattakin, mutta vanhemmilla kundeilla se viriiliys alkaa olla jo kadonnut.


      • Juniperus

        Raiskaus on tapahtunut, jos mies on kieltäytynyt, ja nainen silti ottaa miehen. Seisominen on miehen oma asia, eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kyseessä raiskaus vai ei. Riittää, että mies (tai nainen) jossakin vaiheessa iltaa on sanonut, ettei halua.


      • Anonyymi

        Eli voiko naisen sitoa ja jääpalalla kostutella ja todeta että nyt on ntarpeeksi märkää joten einpysty raiskaamaan. Joten vökisin otettu seksi on vain dominointia.
        Pojille


    • Joonaskivi

      Minut raiskattiin kaden naisen voimalla, olen 25. vuotias mies ja raiskaajat olivat rotevia 4-kymppisiä naisia, pitivät vankina minua viikonlopun ja pakottivat yhdyntään ja jouduin nuolemaan heidän pillunsa, lisäksi he ottivat minusta valokuvia ja nyt vaativat lisää seksiä,naiset ovat työpaikaltani, kiusallinen tilanne, mutta en todellakaan mahtanut heille mitään.

      • Hohhoijaa...

        ...ja sitten heräsit lakanat märkänä.

        Voi pervoraukkaa.


    • joonas_1

      Itäsuomen hovioikeus on katsonut että jos akti kestää alle 10 minuttia kyseessä on lievä raiskaus. Pitempi akti täyttää vasta raiskauksen tuntomerkit. Tutustukaa hovioikeuden pöytäkirjoihin. Lisäksi vaikuttaa väkivallan laatu. Jos ei ole riittävästi vastustellut raiskausta kyseessä ei ole raiskaus. eli raiskaajalla pitää olla silmät mustana jotta raiskauksen tuntomerkit täyttyvät.

    • oletkoedesmies

      :DDDDDDDDDDDDD

      • 044-9568445

        Olen ollut bodarinaisen kanssa ja voin sanoa että miehen voi raiskata. Oli mustelmat pitkään mutta asia oli sovittu eli tykkäsin mutten pystynyt laittamaan vastaan yhtään kun hän piti ranteistani kiinni.
        Alla nro jos joku tahtoo jutella asiasta.


    • raiskarit erikseen!

      mutta miten löysän munan voi väkisin surmoa emättimeen? raiskaaja saa nautintoa toisen alistamisesta, ei ole kyse siis dominoinnista tai halusta olla miehen päällä, miehet ovat AINA naisen päällä ja me olemme siihen dominointiin ja pieneen alistumiseen tottuneet, on ihan HYVÄ että miehetkin joskus joutuvat isompansa alle miettimään asioita ;) En oikein ymmärrä siis pointtiasi, vai koetatko nyt yleistää että naiset etenkin isot naiset olisivat automaattisesti sairaita=raiskareita? Raiskaajan idea ei ole seksuaalisen nautinnon hakeminen vaan toisen häpäisy tms., ainakin näin olen kuullut.

    • Anonyymi

      Tyypillisesti nainen raiskaa teini-pojan siitä on ihan tutkittua tietoa. Nainen juottaa teini-pojalle alkoholia, syöttää lääkkeitä ja sen jälkeen alkaa voimakas seksuaalinen ahdistelu joka päättyy pojan raiskaukseen.

    • Anonyymi

      Mahdollista, mutta naisella ei ole oikeutta siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe