hyrynsalmi on kuppanen kylä

astronautti989898999

Päe täältä sumilta! Voi hyvät hyrynsalmelaiset teillä on vaan jotain saatanan poromiehiä ja muoreja siellä. Ja kolomella ihmisellä tietokone. Hyry kuollu jo ja se kuihtuu olemattomiin 10 kuukauven sisällä

12

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuihkana

      Ite kuihut

    • Kraatari Aapeli

      Eipä se sinunkaan alkusi hyvältä näytä kun jo tekovaiheessa on lirahtanut kusta sekaan.

    • Muuttotapioo

      Se sumikin kyntää kovaa vauhtia

      • hurlumhei

        Näimpä tekee, ei oo hurraamista siinäkään kylässä....


    • mineriitti kasa

      aenakii taxiasema on kommea rakennus

    • hyrskynhyrskyn

      kyllä se on se suomussalami yks p erkeleen mätäpaese

    • Huutolaisuus

      Etpähän taida olla Hyrskäläinen, nimittäin Heinäkuussa jo väestö kasvaa kovasti. Kokonainen asuintalo ja koulu myydään uusien turistien käyttöä varten. Vielä on vain asukkaiden valinta kesken,, on parasta aikaa huutokauppa Thaimaan pankeissa. Kuka halvimmalla ottaa, niin Hyrynsalmelle siirretään.

    • Aiheetomat juorut

      Mistä ne kaiken keksiikin

    • BHG

      lähteepi lomamatkalle suureen maailmaan!! ottaapi ja suunnistaapi kaukaiseen ja ihimeellisseen ouluun vaikkapa!! koko päiväksi!! siiinäsitä riittää jutunjuurta vuojeksi etteenpäin.
      "olen kuullut on kaupunki tuolla.." , no ei muuta ku selevää ohtammaan!!

      %-DDD

    • mökkiläinen

      Junnttilat Suomussalmi ja Hyrynsalmi,kaks pientä kärpäsen paskaa maailman kartalla,jos sitäkään,mutta kuitenkin itse olen viihtynyt koko ikäni niissä kummassakin että eiköhän sillon kaikki ole kuitenkin hyvin.

    • JRELLO

      ethän sinä polonen tiijä tietotekniikasta mitää hyry on kesuspaikka tiedonjakelussa nii että eise ihan kuihu loputtomiin koska tietotekniikka eioo vielä ies promillen vertaa tuotu-ulos oo hilijoo niin kauan kun asia sulle selevii ja ota selevee ennenku MÖLISET JOUTAVOO

    • Totta joka sana

      Aloittaja on oikeassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe