Niin, olisiko jotain vaihtoehtoja, johon tälläinen amiksen media-alan käynyt soveltuisi? Osaaminen on siis tasoa media-assistentti, kaikessa muussa olen aika "Oho tää lähti irti" -tyyppiä. Mielummin joku noea aikuiskoulutus, ei tällä iällä enää viitti kolmea vuotta koulunpenkkiä kuluttaa.
Hoitoala on niin helppo sanoa, mutta kun en vaan ole luonteeltani mikään hoivaaja... Tuskin pääsisin edes pääsykokeista läpi.
Mille alalle kouluttautua seuraavaksi?
4
225
Vastaukset
- Neuvoija90k
Miinusta kyllä pistetään, mutta ei yhtään vasausta?
- t 4´09 tåoii 4fågm
Somistus.
Meinaan vaan, edes osapuilleen varma homma, koska jotain somistusta tai siihen liittyvää hommelia ei voi ulkoistaa intiaan. Riippuu tietenkin työpaikasta, mutta parhaimmillaan hommat vaihtelevia ja monipuolisia. Perusongelma tietenkin, aivan liikaa työttömiä somistajia.
Kaikki muu epävarmaa, nyt menossa ihme hypetys pelialasta. Opetusta lisätty, taitaa tulevaisuudesssa työtilanne olla sama kuin muillakin sektoreilla. Reklaamipuoli aina ollut epävarmaa, suhdanteet vaikuittavat älyttömästi. Alana ylihypetetty ja kovin raskas ja kiireinen. Telkkari ja radioon tunkee väkeä ovista ja ikkunoistra kyselemään töitä, printtipuoli kuihtuu ja netti nyt on,sitä mitä on.
Kyllä hommia on olemassa kaikenlaisia, liian suuri tarjonta työvoimasta takaa alhaiset palkat ja kehnon työllistymisen.
Kehittelisin jonkin muunlaisen ammatin, jossa voi hyödyntää aiempaa. Kaupallinen koulutus antaa monipuolisemmat työnhakumahdollisuudet. - ankeeta22
Nythän noita opiskelupaikkojakin annetaan lähinnä peruskoulupohjaisille.
Eli jos on jo ammatti, et voi enää hakea. - pommac14
Voihan sitä hakea monessa paikassa vaikka ammattitutkintoon jossakin aikuisoppilaitoksessa - kyllä niihin voi hakee vaikka oliskin joku koulutus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604983424h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2091773Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221541- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43812Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76735