Mitä se teille kuuluu?

Mirwa27v

Mitä kuuluu jollekin 12/32 tyypille ja muille itiooteille toisten lapsenhankinta? Mekin ollaan Ripen kans styylattu kohta 2kk, joka on molempien enariaika, niin kyllä me nyt vain kirkko varattiin juhannukseksi ja tilattiin uusi farmari Avensis tehtaalta. Saatiin auto tilattua, kun Ripe vähän väärensi todistuksia, mutta ei se oikeasti töissä käy. Sehän meni 5 vuotta sitten se sen vakityöpaikka sen isän firmassa alta, kun firma meni nurin. No se vihkikirkon ennakkovarausmaksu me saatiin maksettua pikavipillä.
Lasta alettiin yrittämään heti kun Ripe sai Chialikseen reseptin, kun sen masennushan aiheuttaa impotenssiä. Itse laitan aina rapsiöljyä pildeeni, kun muölakin on kuivat paikat, nuo mielialalääkkeet kun kuivattaa.

Mutta ihqulia kun yritetään omaa vauvelin...tui tui tuiii..

2

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei viitsi!!!

LIIAN HUONO PROVO. KEKSI PAREMPI. EI VIITSI ALKAA..

• ¤¤¤¤

Toi avensis ei ole oikein hyvä auto. Meillä oli sellainen. Vaihdoin pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!

https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!
      Maailman menoa
      288
      4487
    2. Nakkilassa on raiskattu wanhus

Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )
      Nakkila
      19
      3219
    3. Haluaisin tietää miten sulla menee

Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(
      Ikävä
      91
      1366
    4. Totuus on että

Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j
      Ikävä
      42
      1311
    5. Natoon liittymisen hinta kova.

Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht
      Maailman menoa
      272
      1189
    6. Uskallatko paljastaa

Kaivattusi nimikirjaimet ja sukupuoli? Minä aloitan, KA, nainen.
      Tunteet
      37
      934
    7. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      921
    8. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      7
      864
    9. Aiotko saattaa sen loppuun

..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..
      Ikävä
      54
      856
    10. En halua satuttaa sinua

Mutta tässä ei ole järkeä!..
      Ikävä
      39
      800
    Aihe