Onko kokemusta Senegambia Beach hotellin dublettihuoneesta? Olemme olleet useita kertoja 2h huoneessa, mutta ovat vähän ankeita ja ahtaita. Hotellin sijainti ja puolihoito ovat niin hyvät, ettemme haluaisi mennä esim Sheratoniin. Ovatko dublettihuoneet myös kahdessa kerroksessa, onko oma parveke (ei läpikulkua)?
Senegambian dublettihuone
1
2164
Vastaukset
- Simppa2
Palasimme viikko sitten. Olimme varanneet duplettihuoneen ja emme katuneet valintaamme. Huone oli päärakennuksessa ja se käsitti tilavan olohuoneen, makuuhuoneen ja kylpyhuoneen. Yhteensä neliötä oli arvion mukaan kuutisenkymmentä. Huoneet olivat myös remontoitu ja vastasivat eurooppalaista hyvää tasoa.
Olohuoneessa oli ilmastointi, tv, jääkaappi (maksulliset juomat), vesipiste, vedenkeitin, sohva, pari nojatuolia, pöytiä 2 kpl ja tuolit.
Makuuhuoneessa oli kaksi erillistä sänkyä, jotka olivat laitettu yhteen, yöpöydät, pöytä ja tuoli, kaksi vaatekaappia (kassakaappi), tv ja ilmastointi. Myös hiustenkuivain löytyi huoneesta. Sen sijaan shamppoota ei löytynyt.
Ainut huono puoli huoneessamme oli näkymä makuuhuoneesta. Se oli viereiselle kujalle. Sen sijaan tilavalta terassilta oli näkymä rauhallisemmalle uima-altaalle.
Huonteita on myö toisessa kerroksessa. Niissä on pareke.
Huoneessa oli allaspyyhkeet, mutta ne eivät olleet kovin isoja. Rannan allasalueelta sai kuitenkin 50 dalasilla uusia pyyhkeitä. Kävimme maksamassa ne pienessä valkoisessa kopissa olevalle naiselle ja saimme siitä kuitin, jonka annoimme allaspojalle. Hän kävi hakemassa meille ylimääräiset pyyhkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832