heips
ajattelin esittää tällaisen tyhmän kysymyksen vesisynnytyksestä, olen ensimmäistä kertaa raskaana rv 37 6 ja synnytys tapoja tässä mietin. Haluaisin synnyttää altaaseen mutta asian hygieeeninen puoli askarruttaa minua kun niitä eritteitä kuitenkin tulee niin onko se lapselle miten vahingollista ja taas itseään ajatellen miten inhottavaa on kun vedessä lilluu jotain sinne kuulumatonta onko jollain asiasta parenmpaa tietoa?
vesi synnytys
3
291
Vastaukset
- miksi tähä vastasin
Selvitäpä asiaa synnytyspaikastasi.. vai oletko suunnitellut kotisynnytyksen? Suomessa ei kovin monessa paikassa tietääkseni ole vesisynnytykseen perehtyneitä kätilöitä.. hygieniapuolen kysymykset selviää myös sieltä..
- veteen vai ei
no kiitos kun viitsit vastata. meidän synnytyslaitoksella on mahdollisuus synnyttää veteen joten en ole harkinnut koti synnytystä. =) täytynee kysyä sieltä näitä asioita, jotenkin vin tuntuu nololta soittaa tämmöisestä pikku asiasta kun heillä on varmasti muutenkin tarpeeksi tekemistä.. mut anyway thanks
- Polskis
Nisäkkäistä valaat ja hylkeet synnyttävät veteen. Kumpaan ryhmään tunnet kuuluvasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233111Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122249Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712123Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051919Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761613Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411421Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151339Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1131123
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151086