heips
ajattelin esittää tällaisen tyhmän kysymyksen vesisynnytyksestä, olen ensimmäistä kertaa raskaana rv 37 6 ja synnytys tapoja tässä mietin. Haluaisin synnyttää altaaseen mutta asian hygieeeninen puoli askarruttaa minua kun niitä eritteitä kuitenkin tulee niin onko se lapselle miten vahingollista ja taas itseään ajatellen miten inhottavaa on kun vedessä lilluu jotain sinne kuulumatonta onko jollain asiasta parenmpaa tietoa?
vesi synnytys
3
276
Vastaukset
- miksi tähä vastasin
Selvitäpä asiaa synnytyspaikastasi.. vai oletko suunnitellut kotisynnytyksen? Suomessa ei kovin monessa paikassa tietääkseni ole vesisynnytykseen perehtyneitä kätilöitä.. hygieniapuolen kysymykset selviää myös sieltä..
- veteen vai ei
no kiitos kun viitsit vastata. meidän synnytyslaitoksella on mahdollisuus synnyttää veteen joten en ole harkinnut koti synnytystä. =) täytynee kysyä sieltä näitä asioita, jotenkin vin tuntuu nololta soittaa tämmöisestä pikku asiasta kun heillä on varmasti muutenkin tarpeeksi tekemistä.. mut anyway thanks
- Polskis
Nisäkkäistä valaat ja hylkeet synnyttävät veteen. Kumpaan ryhmään tunnet kuuluvasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117