olen 29 vuotias mies tapasin 60 vuotiaan naisen lomareissulla malagassa noin kaksi vuotta sitten siitä asti olemme tapailleet säänöllisesti vähintään 2 kertaa viikossa olemme tehneet yhteisiä lomamatkoja yhdessä. suhteemme pyörii aika pitkälle seksin ympärillä mikä sujuu todella hionosti. minulla on ollut useita suhteita oman ikäisten naisten kanssa mutta parhaat seksi kokemukset olen saanut tämän hieman varttuneemman naisen kanssa. viime aikoina olen kuitenkin alkanut miettimään meidän ikäeroa sillä onhan se kuitenkin melkein kolmekymmentä vuotta toisaalta tämä tuntuu vain niin helpolta ...Leila jos luet tämän olet parasta mitä minulle on tapahtunut...Terv...Jari
ihana nainen
3
409
Vastaukset
- melkein 70
Olet siis harmissasi ikäerosta. Vaihda 70 kymppiseen, niin elämäsi muuttuu vieläkin paremmaksi.
- kristian 33
Hei vastaus jarille itse olen 33v mies ja tykkään myös vanhemmista naisista heissä on tyyliä osaavat ja pukeutua tosi naisellisesti eikä ole kokoajan ruikuttamassa perheen perustamisesta asuin 5 vuotta saman ikäsen naisen kanssa suhde loppui noin puoli vuotta sitten nyt meinaan etsiä itseäni vanhemman naisen jonka kanssa voi pitää hauskaa ja vain olla... semppiä sinulle jari
- Voivoi...
Tuo lienee vain sitä toisen ihmisen hyväksikäyttöä omaksi eduksi. Elämässä ei olla valmiita aikuisen vastuuseen, otetaan vain itselle se mikä satutaan saamaan. Onnistuu jos parisuhteessa molemmat ovat samanlaisia. Huom. tuohon ei paljon viisautta tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004766846- 262521
- 2182477
- 1401759
- 1141698
- 741113
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41105Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907