Kouvolan kohdalla vastaajista lienee suurin osa Voikkaalta ja Markankylästä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011517932450_uu.shtml
Suomen epäsuosituin kunta
4
294
Vastaukset
- Kouvolasta Kajahtaa
Tuskimpa.
Kyselyhän on tehty täysin sattumanvaraisesti.
Tuskin kyselijä on juuri, etsinyt Voikkalaisia vastaamaan saatikka Markankylälisiä.
Pilkaanmaalla oma postinumero ja sen perusteella ei kyllä varmaan löydä Markankyläläisiä. - Larikan klaani se...
Kyllähän noita negatiivisia vastauksia on tullut kaikista eniten tuolta ratapihalta heitä kyrsii kun siellä yhdistettiin kaksi lukiota ja ollaan lopettamassa yhtä heidän monista kouluistaan. Samoin Kouvolan Sanomien nettisivuilla yksi muori valitti että Ratamon vastustajat haluaa viedä heiltä sairaalankin, että sieltä ne tyytymättömimmät ja tyhmimmät löytyy.
- sdfwerhfa
Juuri näin! Kuusaalla joskus asuneena voin sanoa että järkyttävä persläpi.
Voikkaasta ja markankylästä saisi varmaan tehtyän jonkun surkuhupaisan sketsin. - jes jes
Sanoisin että kaksi parasta paikkaa asua missä kummassakin olen asunut on Eskolanmäki ja Lehtomäki. On meininkiä ja menoa ei tule aika pitkäksi, ehkä iltaisin ja viikonloppuina ei kannata yksi ulkoilla mutta kuka sitä silloin muutenkaan jaksaisi ulkona kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840