onkos kukaan koskaan vaihtanut volvo vm:2003 penkkiin uusia vastuksia onko kauhee homma,,itsellä kai mennyt kun ei lämpeä,,vai voisiko olla muu vika kyseessä ?
völvööö
6
134
Vastaukset
- ???
Katoppa sulake termostaatti.
- Tehty
Palaa poikki aina samasta paikasta, vasemman jalan reiden kohdalta, availe verhoilua ja paa jatkos sokeripalan sisusta käy hyvin ja pelittää taas. Takuuta ei ole..
- jessee
missä sijaitsee se termostaatti ?,, onkohan kovakinpaikka purka verhoilu penkistä,,ja miten sen saa ttakaisin siististi ?
- Vinkki 2
Se termostaatti on istuinosan oikeassa osassa istuimen alla selkänojan kieppeillä.Sieltä pitäisi katsomalla alle näkyä syvennys jossa se on en tiedä millainen on ottaa pois mutta ei varmaan vaikea.Verhoilua tuskin tarvii purkaa kun muistaakseni se nousee nostamalla sieltä.(?)
- ei pirkkavinkkiä
kannatas varmaankin viedä pajalle, siellä tiedetään mitä ja miten tehdään. omat yritykset saattaa mennä persiilleen ja tulee enemmän vahinkoa kuin valmista ja isolla työllä sekin. naapurikin purki kerran koko kojetaulun kun lämppärin suutin oli pudonnut toisesta päästään ja homma olis hoitunut näppäräjjä koukulla nostamalla suutin paikoilleen.
- jessee
Eipä ole usein tarttenut viedä pajalle autojani..yleensä olen itsee korjaillut.kallista valohoitoa nuo pajalle viennit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724968
- 1053535
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403386- 502913
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52199- 242081
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4041605Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91498