Valokuva sivuja

Rupelinko

Mitä hyviä sivuja olis minne voi kuvia lähettää muiden iloksi? Haen sivuja jossa kuvia vois myös kommentoida?

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloksi?

      Mun suosikki on Picasa (Picasa-verkkoalbumit - Google)

    • Picasa on aika hyvä paikka moiseen ja siellä voi myös kommentoida.

      Ainakin Picasan omalla ilmaisella ohjelmalla homma toimii hienosti.

      Minullakin taitaa olla siellä reilut 3000 kuvaa. noin 2000 mahtui siihen ilmaiseen osioon, nyt maksan pari euroa kuukaudessa lisätilasta jota on toistaiseksi riittävästi.

      • kbjshghhqejghq

        Kannattaako kuvia tunkea nettiin ja vieläpä maksaa siitä?


    • riitikko

      No jos haluat villiä palautetta, mene Aukeaan. Kuvia voi käydä muutenkin vain katselemassa. Välillä on kyllä melko hijaista, välillä epätoivoiset runoilijat purkavat tuntojaan.
      Kuvaklubi on kans vastaava, palaute oman kokemukseni mukaan melko hymistelevää "Oi ku kiva"-tyyppistä ilman teknistä analysointia. Mutta tilannehan muuttuu jokaisen käyttäjän myötä :)

    • pinkkari

      Onhan noita.
      Kameralaukku, digicamera.net, kamerakerho, Kuvaklubi, ym.. Jos noista nyt pitää jokin valita niin keskuselun aktiivisuuden takia ehkä kääntyisin Kameralaukun puoleen.

    • iiloiolp9poli9opöopö

      Ei pidä sitten kirkua,jos joku sieltä kuvaa käyttä johonkin tarkoitukseensa!

      • pinkkari

        Totta, eli parempi kuin pidät kuvat vain ja ainoastaan omalla koneellasi. Älä laita mihinkään esille saati teetä niistä paperiversioita, joku saattaa vaikka varastaa ne.

        Satunnaisille räpsijöillehän se on varmasti vain kiva juttu jos kuvat johonkin kelpaa, tai jos ei kelpaa niin lasku perään. Pitää kuvakoot vain sen verran pienenä että ei niistä postikorttia isompaa kuvaa saa teetettyä, jos sitten oikeasti joku laatulehti ym. haluaa sinun kuvan niin ottaa varmasti yhteyttä. Muuten siis kuvakoko pienenä jos pelkäät että joku varastaa kuvasi.


      • älä varata
        pinkkari kirjoitti:

        Totta, eli parempi kuin pidät kuvat vain ja ainoastaan omalla koneellasi. Älä laita mihinkään esille saati teetä niistä paperiversioita, joku saattaa vaikka varastaa ne.

        Satunnaisille räpsijöillehän se on varmasti vain kiva juttu jos kuvat johonkin kelpaa, tai jos ei kelpaa niin lasku perään. Pitää kuvakoot vain sen verran pienenä että ei niistä postikorttia isompaa kuvaa saa teetettyä, jos sitten oikeasti joku laatulehti ym. haluaa sinun kuvan niin ottaa varmasti yhteyttä. Muuten siis kuvakoko pienenä jos pelkäät että joku varastaa kuvasi.

        ”joku saattaa vaikka varastaa ne.”

        Juurikin näin, kuvia ei pidä laittaa kenenkään saataville eikä edes näyttää kenellekään. Katsoja takuulla varastaa idean jos näkee välähdyksenkin ottamastasi kuvasta. Itsekin kannattaa katsoa kuvia vain salaa ja varoa silloinkin ettei varasta itseltään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe