Heippa kaikki haaveilijat! Halusin tulla kertomaan että apteekin omaan raskaustestiin (negatiiviseen tulokseen) on mahdollista tulla selvä valkoinen viivanpaikka! . Viivassa ei ole punaista, vaan tausta on punertava ja tuo viivanpaikan näin paremmin esille. Itse kun googletin tästä aiheesta moni sanoi että testiin ei tule minkäänlaista viivanpaikkaa ellei ole raskaana. Tässä kuva omasta testistäni http://aijaa.com/RdYJj7
Paljon plussatuulia kuumeilijoille! =)
Etsin itse tämäntyyppistä tietoa kun sain tämän tuloksen tikkuun, joten siksi ajattelin laittaa kuvan tästä =)
valkoinen viiva testissä
diiudiu
3
166
Vastaukset
- Äiti36
Minusta testin toisessa viivassa pitäisi olla myös punaista väriä jos olet raskaana. Tuo taitaa olla se kuuluisa haamu..
Itse sain kyseiseen testiin harmaan viivan ja en ollut raskaana.- ....................
Hienoa että osaat toistaa mitä ap:n viestissä lukee.
- ??????
Öh, et kai ymmärtänyt lukemaasi? Ap:han nimenomaan sanoo, että negatiiviseen testitulokseen voi tulla viivanpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273336- 913095
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim682907"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862622- 352440
- 512286
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923