Heippa kaikki haaveilijat! Halusin tulla kertomaan että apteekin omaan raskaustestiin (negatiiviseen tulokseen) on mahdollista tulla selvä valkoinen viivanpaikka! . Viivassa ei ole punaista, vaan tausta on punertava ja tuo viivanpaikan näin paremmin esille. Itse kun googletin tästä aiheesta moni sanoi että testiin ei tule minkäänlaista viivanpaikkaa ellei ole raskaana. Tässä kuva omasta testistäni http://aijaa.com/RdYJj7
Paljon plussatuulia kuumeilijoille! =)
Etsin itse tämäntyyppistä tietoa kun sain tämän tuloksen tikkuun, joten siksi ajattelin laittaa kuvan tästä =)
valkoinen viiva testissä
diiudiu
3
254
Vastaukset
- Äiti36
Minusta testin toisessa viivassa pitäisi olla myös punaista väriä jos olet raskaana. Tuo taitaa olla se kuuluisa haamu..
Itse sain kyseiseen testiin harmaan viivan ja en ollut raskaana.- ....................
Hienoa että osaat toistaa mitä ap:n viestissä lukee.
- ??????
Öh, et kai ymmärtänyt lukemaasi? Ap:han nimenomaan sanoo, että negatiiviseen testitulokseen voi tulla viivanpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1193984SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763305Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671927SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191381Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171292Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2261042Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695