Heippa kaikki haaveilijat! Halusin tulla kertomaan että apteekin omaan raskaustestiin (negatiiviseen tulokseen) on mahdollista tulla selvä valkoinen viivanpaikka! . Viivassa ei ole punaista, vaan tausta on punertava ja tuo viivanpaikan näin paremmin esille. Itse kun googletin tästä aiheesta moni sanoi että testiin ei tule minkäänlaista viivanpaikkaa ellei ole raskaana. Tässä kuva omasta testistäni http://aijaa.com/RdYJj7
Paljon plussatuulia kuumeilijoille! =)
Etsin itse tämäntyyppistä tietoa kun sain tämän tuloksen tikkuun, joten siksi ajattelin laittaa kuvan tästä =)
valkoinen viiva testissä
diiudiu
3
207
Vastaukset
- Äiti36
Minusta testin toisessa viivassa pitäisi olla myös punaista väriä jos olet raskaana. Tuo taitaa olla se kuuluisa haamu..
Itse sain kyseiseen testiin harmaan viivan ja en ollut raskaana.- ....................
Hienoa että osaat toistaa mitä ap:n viestissä lukee.
- ??????
Öh, et kai ymmärtänyt lukemaasi? Ap:han nimenomaan sanoo, että negatiiviseen testitulokseen voi tulla viivanpaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1372759Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2682350Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151112
- 971064
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13962Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57851Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282810Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50791