Myynnissä olisi tulevan viikonlopun Matkamessuille(16-19.1.2014) pääsylippuja Helsingin messukeskukseen. Lipulla pääsee niin yleisöpäivinä viikonloppuna kuin ammattilaispäivinä 16-17.1. voit itse päättää minä päivänä menet messuille.
Lipun koodin toimitan sähköpostiisi, jonka jälkeen käyt rekisteröimässä sen Messukeskuksen sivulla josta saat tulostettua itsellesi pääsylipun messuille. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tulostaa sisäänpääsyyn oikeuttavaa rintakorttia, se voidaan myös tulostaa sisäänkäynneillä, kunhan rekisteröinti on tehty ennakkoon.
Alla olevasta linkistä toimii pääsylipun lunastus:
http://www.messukeskus.com/Sites3/Matka/Ammattilaisille/Sivut/Reki steroityminen.aspx
Samalla lipulla pääset myös samaan aikaan järjestettäville Caravan-messuille.
Lipun hinta: 8e/Kpl
Ilmoita huudon jälkeen kuinka monta lippua haluat.
Voit ostaa lippuja ottamalla yhteyttä myös suoraan sähköpostiini:
[email protected]
Hinta: 8
Yhteystiedot: [email protected]
O: Matkamessut lippuja
lippuå
1
201
Vastaukset
- Juudas vai ?
Ootko ensin hakenut liput jostakin firmasta ja nyt myyt ne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059