KIA soul

Kias

Mistä kannattaa hankkia vararengas vaikka käytetty, normaali kokoinen tai pienempi rengas. Auto siis KIa soul

13

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kias

      Niin se vois olla mikä rengas/vanne kunhan sopii.

    • sultan condom

      autopurkaamoilta voi löytyä sopiva
      vianorilta tai muista rengasliikeistä katsii kysyä
      Kia Soul (AM) vuosimalli 09 -

      Pulttijako (PCD): 5-114,3
      Pultti/Mutteri kierre: 12x1,50
      Off Set (ET): 46
      Keskireikä (CB): 67,1
      Suositeltava rengaskoko: 195/65R15, 205/55R16, 205/50R17, 225/45R17, 225/45R18, 235/35R19, 235/30R20,

      noilla tiedoilla pitäisi löytyä

      • Kias

        Delta autossa pieni vararengas 280 € aika kova hinta.


    • kikikikiaaaa

      Kannattaa hankkia vara-auto, varaosiksi.

    • avuton

      Kia Soul saattovalojen säätö, vakio 30 s

    • jii pee veli

      Minä käytän vararenkaana talvella kesärengasta ja kesällä talvirengasta. Viime kesänä autostani tyhjeni rengas pohjois-Norjassa. Onneksi oli talvirengas mukana, joten pääsin jatkamaan matkaa. Paikkausaineesta ei olisi ollut apua, koska reikä oli renkaan kyljessä.

    • On meitä

      Kohta 40 vuottaa autolla ajanut ja jopa 80 000 km parhaina vuosina eikä ikinä ole rengas mennyt puhki. On se iahn älytöntä alkaa kuljettaa rengasta pienessä tavaratilassa....se kuluttaa polttoainettakin ihan turhaan. Jos joskus puhkeaa niin soitan hinurin...sekin kuuluu minun vakuutukseen.

      • jii pee veli

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.


      • kohta tiedät
        jii pee veli kirjoitti:

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.

        Mutta nykyautossa sitä paikka ei ole. Sitä et varmaan edes tiennyt. Käy seuraavassa autonäyttelyssä katsomassa ja kirjoittele sitten. Jostain luin että vie 0,5 litraa polttoainetta kun takakontissa on vararengas...painaa kuitenkin liki 30kg.


      • Kerro vaan
        jii pee veli kirjoitti:

        Minusta vararenkaan kuljettaminen on järkevää. Minäkin olen autoillut n.40 vuotta, ja olen joutunut vaihtamaan puhjenneen renkaan tien päällä ainakin 5 kertaa. Ei se vararengas vie ylimääräistä tilaa, jos sille on paikka varattuna tavaratilan pohjalevyyn alla.

        Joko ajat renkaat liian loppuun tai sitten joku sinun ajamisessa on jos 5 kertaa on rengas mennyt vaihtoon nykyaikana? En todella ymmärrä ja kovasti ihmettelen mistä voisi johtua? Tuliko reikä, repesi vai mikä tuli? Reilut miljoona kilometriä olen tien päällä ollut eikä ikinä ole rengasrikkoa ollut.


    • Kias

      Kysymykseni oli mistä vararengas Kia souliin, mahtuu kesärengas varapyörä koteloon, mutta ei enää tarvike lokerikko kannen alle mistä en luovu, siis pieni vararengas. Kinatkaa muualla, menee asian viereen, et sillee.

      • Kias

        Eikö kukaan ole hankkinut vararengasta, siis sitä pientä jostakin eu maasta vaikka.


      • loleero
        Kias kirjoitti:

        Eikö kukaan ole hankkinut vararengasta, siis sitä pientä jostakin eu maasta vaikka.

        Ei ole hankkinut koska kukaan ei halua KIan romua....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe