ELISA !!!!!!!

hyvätpäivät

Hei ! Minulla kävi joku elisan lähettämä mittarimies sellaisen lootan kanssa. Kaapelimodeemi ja tv ongelmia on joka lähtöön. Mittaili ja totesi että vikaa ei ole. Katsoi tv:n ja sekin oli ihan ok. Kysyin miten saisi mtv hd kanavalle tektityksen ja mies sanoi että minulla on liian iso kuva ????????? Siis voisiko elisa lähettää minulle pienempää kuvaa kun tavallinen mtv 3 kuva oli ihan saman kokoinen ja teksityskin oli näkyvissä. :)
Sitten modeemi TAAS kerran pätkäs yhteyden poikki ja mies näytti kädellä näyttöäni ja sanoi vian olevan koneessani. :D
Lähtiessään totesi kuitenkin että ei tuo ole ainut modeemi ja mene vaihtamaan se.
Jos minulle tulee tästä käynnistä lasku niin minä olen eläkkeellä ja aikaa on ja rahaa käydä teidän kanssa oikeudessa vaikka 5 vuotta putkeen.
Rupean kyselemään soneran tai muiden liittymiä ja menen tämän vajaan parin vuoden sopimuskauden yli vaikka se veisi koko surkean eläkkeeni ja niin pois päin.
Tämä on tänään pätkinyt jo useasti ja syy lie minun ja koneeni.
Kaikki toimi ihan ok. saunalahden puhelinmodeemilla ja nyt kun muuttui elisa nimeen niin tuo nimi varmaan aiheuttaa shokin datalle ja kaikki piuhatkin ja teknologia pelästyy ja alkaa sekoilla pelkästä ELISA nimestä ja on kauniin nimen väärinkäyttöä.. Vaihtakaa nimi vaikka HIDAS KUIN MIDAS niin olisi jotenkin lohduttavampampi piuhoille ja teknisille laitteille kestää sekoamatta.
Kiitos.

5

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hyvätpäivät,
      Kyseessä on ilmeisesti Elisa Viihde -palvelu. Siinä laitteilla on takuu koko sopimuskauden ajan. Kannattaa siis käydä vaikka myymälässä pyytämässä laitteen vaihtoa, mikäli vika näyttää rajoittuvan siihen.

      Vikailmoituksen voi tehdä 24 h/vrk soittamalla 010 190 240, sieltä voi tilata myös laitevaihdon jos havaitaan laite vialliseksi.

      Ohjeita ongelmatilanteisiin löytyy myös tukisivuilta: http://elisa.to/1gDeXPx

      Seppo / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • hyvätpäivät

        Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
        Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,

        On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,

        Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.

        Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos.


      • hyvätpäivät
        hyvätpäivät kirjoitti:

        Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
        Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,

        On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,

        Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.

        Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos.

        Niin unohtu, oli paketissa "digiboxikin" ja pienen askartelun päästä en tiennyt itkeä vai nauraa sen testailun jälkeen. Ihan mykistyin ja veti hiljaikseksi moinen tekele. Pakkasin sen takaisin tyrmistyynä ja ihmettelin kuka ihme on moisen härvelin keksinyt.
        Minulla on gigitv ja en tallenna mitään enkä katso yleensä noita vapaita kanavia kuin poikkeustapauksissa. Minä katson telkkua vain nukkumaan mentäessä ja vain kanavia joista maksan. Yhdellä niistä on ollut erittäin suuria häiriöitä josta olen ilmoituksen tehnyt ja nyt se alkaa oleen jo katsottavassa kunnossa.
        Syy ei ollut teidän , näin kerrottiin ja olen saanut tekstareita ja ollut yhteydessä ja viimeksi oli erittäin mukava ihminen ja asiallinen mies langan päässä.
        No näillä mennään ja katsotaan tilanne ja jos nyt ihan kuukahtaa niin kipitän teille kylään.


      • ei hyvä elisa

        Asentaja soitti tulevansa. Elisan pitää ilmoittaa asiakkaalle että teille on tulossa mittamies. Minä jouduin soittamaan elisaan kysyäkseni onko sieltä sellainen lähetetty. Ei noin voi toimia kysymättä asiakkaalta ensin.
        Nyt vähän epäilen että minulle te sen laskun tyrkytätte vaikka sanoin että minä en sitä maksa.


    • Asentajan käynti ei ole maksullinen, mutta jos vika jää asiakkaan vastuulle, niin käynti on turha ja turhasta käynnistä asentaja laskuttaa. Maksuista mainitaan, kun vikailmoitus otetaan vastaan. Eli pelkästä käynnistä ei laskua tule jos perus mittauksia tehdään :) -Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe