ELISA !!!!!!!

hyvätpäivät

Hei ! Minulla kävi joku elisan lähettämä mittarimies sellaisen lootan kanssa. Kaapelimodeemi ja tv ongelmia on joka lähtöön. Mittaili ja totesi että vikaa ei ole. Katsoi tv:n ja sekin oli ihan ok. Kysyin miten saisi mtv hd kanavalle tektityksen ja mies sanoi että minulla on liian iso kuva ????????? Siis voisiko elisa lähettää minulle pienempää kuvaa kun tavallinen mtv 3 kuva oli ihan saman kokoinen ja teksityskin oli näkyvissä. :)
Sitten modeemi TAAS kerran pätkäs yhteyden poikki ja mies näytti kädellä näyttöäni ja sanoi vian olevan koneessani. :D
Lähtiessään totesi kuitenkin että ei tuo ole ainut modeemi ja mene vaihtamaan se.
Jos minulle tulee tästä käynnistä lasku niin minä olen eläkkeellä ja aikaa on ja rahaa käydä teidän kanssa oikeudessa vaikka 5 vuotta putkeen.
Rupean kyselemään soneran tai muiden liittymiä ja menen tämän vajaan parin vuoden sopimuskauden yli vaikka se veisi koko surkean eläkkeeni ja niin pois päin.
Tämä on tänään pätkinyt jo useasti ja syy lie minun ja koneeni.
Kaikki toimi ihan ok. saunalahden puhelinmodeemilla ja nyt kun muuttui elisa nimeen niin tuo nimi varmaan aiheuttaa shokin datalle ja kaikki piuhatkin ja teknologia pelästyy ja alkaa sekoilla pelkästä ELISA nimestä ja on kauniin nimen väärinkäyttöä.. Vaihtakaa nimi vaikka HIDAS KUIN MIDAS niin olisi jotenkin lohduttavampampi piuhoille ja teknisille laitteille kestää sekoamatta.
Kiitos.

5

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei hyvätpäivät,
      Kyseessä on ilmeisesti Elisa Viihde -palvelu. Siinä laitteilla on takuu koko sopimuskauden ajan. Kannattaa siis käydä vaikka myymälässä pyytämässä laitteen vaihtoa, mikäli vika näyttää rajoittuvan siihen.

      Vikailmoituksen voi tehdä 24 h/vrk soittamalla 010 190 240, sieltä voi tilata myös laitevaihdon jos havaitaan laite vialliseksi.

      Ohjeita ongelmatilanteisiin löytyy myös tukisivuilta: http://elisa.to/1gDeXPx

      Seppo / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • hyvätpäivät

        Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
        Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,

        On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,

        Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.

        Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos.


      • hyvätpäivät
        hyvätpäivät kirjoitti:

        Vain modeemi käytössä. Jatkuvasti kehoitetaan soittamaan omaguruun ja maksamaan €uron per minuutti.
        Pitää hilata ruotonsa myymälään ja siellä saa palautetta - että ei tätä mikään vaivaa se on sinun syy jne,,,,,,,,,,,,,,,,

        On aivan päivänselvä että vika on käyttäjässä ja omassa koneessa tai kallon sisällä tms,,,

        Niin tuo mieskin tuntui arviovan. Minä olen jääräpää ja periksi en anna helpolla , joten otan lootan kainaloon ja pyydän vaihtamaan.

        Eilen siellä puhelimessa oli avulias herrasmies ja kohtelias ja hänelle kiitos.

        Niin unohtu, oli paketissa "digiboxikin" ja pienen askartelun päästä en tiennyt itkeä vai nauraa sen testailun jälkeen. Ihan mykistyin ja veti hiljaikseksi moinen tekele. Pakkasin sen takaisin tyrmistyynä ja ihmettelin kuka ihme on moisen härvelin keksinyt.
        Minulla on gigitv ja en tallenna mitään enkä katso yleensä noita vapaita kanavia kuin poikkeustapauksissa. Minä katson telkkua vain nukkumaan mentäessä ja vain kanavia joista maksan. Yhdellä niistä on ollut erittäin suuria häiriöitä josta olen ilmoituksen tehnyt ja nyt se alkaa oleen jo katsottavassa kunnossa.
        Syy ei ollut teidän , näin kerrottiin ja olen saanut tekstareita ja ollut yhteydessä ja viimeksi oli erittäin mukava ihminen ja asiallinen mies langan päässä.
        No näillä mennään ja katsotaan tilanne ja jos nyt ihan kuukahtaa niin kipitän teille kylään.


      • ei hyvä elisa

        Asentaja soitti tulevansa. Elisan pitää ilmoittaa asiakkaalle että teille on tulossa mittamies. Minä jouduin soittamaan elisaan kysyäkseni onko sieltä sellainen lähetetty. Ei noin voi toimia kysymättä asiakkaalta ensin.
        Nyt vähän epäilen että minulle te sen laskun tyrkytätte vaikka sanoin että minä en sitä maksa.


    • Asentajan käynti ei ole maksullinen, mutta jos vika jää asiakkaan vastuulle, niin käynti on turha ja turhasta käynnistä asentaja laskuttaa. Maksuista mainitaan, kun vikailmoitus otetaan vastaan. Eli pelkästä käynnistä ei laskua tule jos perus mittauksia tehdään :) -Jarkko / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

      Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

      Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

      Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

      Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

      Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

      Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

      Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

      Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe