Nyt on hinnat tippuneet roimasti, Halvalla pääsee Gambiaan, missä halukkaat menijät, ei taida olla innostuneita.
Vastaukset 4
- 4321
Kolmeviikkoa sitten oli kone ihan täynnä
- reissarit
Edulliset kaksi viikkoa 595 e varattu, ei valittamista.
- Vanha tekijä
reissarit kirjoitti:
Edulliset kaksi viikkoa 595 e varattu, ei valittamista.
Edulliset kaksi viikkoa 519, 00 euroa, lähtö tällä viikolla, tieto tänään (siis keskiviikkona). Minun on pitkän matkan takia lähdettävä jo tänään torstaina, hyvin ehti pakata. Ei turhia jännityksiä ja huomenna saan malarialääkkeet. Olen kyllä käynyt aikaisemminkin, joten tiedän suunnilleen, mitä tarvitsee. Ja ensimmäinen kerta, kun laukku on kohtuullisen painoinen, n- 12 kiloa ja kokokin on pienempi. Silti minusta tuntuu, että ehkä on vieläkin sellaista "kaiken varalta" olevaa tavaraa. Edistystä kuitenkin, kun ennen on tullut raahattua turhaa tavaraa ylipainoon asti. tarkoitus on jättää sinne mahdollisimman paljon kampetta, pääsenpähän eroon liioista vaatteista. Hyviä lomia kaikille!
- Gambiaan
Menepä äkkilähtöihin. Siellä on halpoja reissuja ties minne. Ei taida olla muuallekaan innostuneita lähtijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552