Mitä maksat siemenistä?
Eikö elatusmaksu 18v ole oikea kustannus???
Suomessa on tuomittu mies maksamaan JKL Lesboparille 4 lapsesta isyysmaksut huolimatta voimassa olevia sopimuksia ja isyysluovutuksia vastaan, KVL mies joutui maksamaan pojasta joka todettiin avioerossa muun siittämäksi, maksamaan silti hänestä 10v DNA-testeistä huolimatta. Suomessa jos joku luovuttaa "ilmaisesksi" on todellinen idiootti. Jos aiot "lahjoittaa", tee se täysin nimettömänä jotta nainen ei pysty jäljittää (ei kortteja ja nimiä), puhelimesta kortti pois, älä maksa taksia kortilla (ei automaatin kautta taksilla). SINÄ JOUDUT MAKSAMAAN.
Jos olet niin idiootti että luovutat tietosi ja sinut ajetaan elinikäiseen velkavankeuteen, niin oletko ansainnut tämän, nyt se tehdään sinulle.
Älä kysy jälkeenpäin ja sinun ääntä ei tulla julkistamanaan enää.
Tyhmät miehet, Sinä maksat 18v tai 23v koulun vuoksi
Miehen_ääni_ei_paina
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755962Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275427Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213128- 1822588
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2442433- 202223
- 1031561
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3591452- 751333
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171226