Miten hitossa?

13+11

Niin että miten hitossa niiden lentokoneiden sabotoiminen onnistuu kun heti napsahtaa kolme tähteä ja poliisit pilaa koko homman.

9

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhöhö

Ajat ympyrää siellä kentällä ja sticky bombeja nakkaat autosta lentokoneisiin. Matala auto niin voit ajella niitten ali no problem. Poliisit kuuluu asiaan :)

• 13+11

Sticky bombeja käytinkin, mutta meneekö se sabotoiminen pilalle jos saa räjäytettyä lentokoneet mutta tulee tapetuksi poliisien toimesta? Tarkoitan että lähteekö ostamani Air Emun osakkeet siinä tapauksessa ollenkaan nousuun vai täytyykö vielä onnistua pakenemaan ja eksyttämään poliisit? Entäs jääkö siinä tapauksessakin rahat saamatta jos käyttää koodeja?

• ...........

Selviää kokeilemalla mut en usko että kuolema haittaa, koska pelihän siirtyy ajassa eteenpäin. Koodeista en tiiä mitään ku en käytä.

• 13+11
        ........... kirjoitti:

Selviää kokeilemalla mut en usko että kuolema haittaa, koska pelihän siirtyy ajassa eteenpäin. Koodeista en tiiä mitään ku en käytä.

Itse olen kyllä käyttänyt muutamissa tehtvävissä koodeja kun olisi mennyt liian kauan aikaa ennenkuin olisin päässyt niistä läpi. En olekkaan mikään kovin hyvä pelaaja kun en ole vuosiin pelannut juuri mitään pelejä eikä gta ole todellakaan niitä helpoimpia pelejä.

• HUONO OTSIKKO
        13+11 kirjoitti:

Itse olen kyllä käyttänyt muutamissa tehtvävissä koodeja kun olisi mennyt liian kauan aikaa ennenkuin olisin päässyt niistä läpi. En olekkaan mikään kovin hyvä pelaaja kun en ole vuosiin pelannut juuri mitään pelejä eikä gta ole todellakaan niitä helpoimpia pelejä.

miten hitoss a voi jumalauta ootte avuttomii oon lukios pelasin gta v läpi 100kertaa

• spurdospärdö?
        HUONO OTSIKKO kirjoitti:

miten hitoss a voi jumalauta ootte avuttomii oon lukios pelasin gta v läpi 100kertaa

Miten lukiolainen voi olla 12 vuotiaan tasolla?

• gtagta
        ........... kirjoitti:

juu ei niitä koodeja kannata käyttää kun pelaa peliä läpi, vie peli ilon.

Mutta muuten tässä pelissä on ihan hyviä koodeja, esim räjähtävät ammukset, low gravity, slidey cars yms.

On muuten siistiä ampua poliiseja moottoritiellä räjähtävillä ammuksilla, kun poliisiautot paahtaa täysillä ja lentävät ympäri kun ampuu renkaiden juureen. :DDD

tai slidey cars, autoilla pystyy driftaamaan hienosti ja autoista tulee myös paljon tehokkaampia tällä koodilla.

• 13+11
        HUONO OTSIKKO kirjoitti:

Haista sinä paska. Sitäpaitsi oon sua paljon vanhempiki.

• 13+11
        13+11 kirjoitti:

Haista sinä paska. Sitäpaitsi oon sua paljon vanhempiki.

Tarkoitin sitten tuota lukiolaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      25
      11014
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8317
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5280
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3578
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3534
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2529
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2031
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe