Miten hitossa?

13+11

Niin että miten hitossa niiden lentokoneiden sabotoiminen onnistuu kun heti napsahtaa kolme tähteä ja poliisit pilaa koko homman.

9

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhöhö

      Ajat ympyrää siellä kentällä ja sticky bombeja nakkaat autosta lentokoneisiin. Matala auto niin voit ajella niitten ali no problem. Poliisit kuuluu asiaan :)

    • 13+11

      Sticky bombeja käytinkin, mutta meneekö se sabotoiminen pilalle jos saa räjäytettyä lentokoneet mutta tulee tapetuksi poliisien toimesta? Tarkoitan että lähteekö ostamani Air Emun osakkeet siinä tapauksessa ollenkaan nousuun vai täytyykö vielä onnistua pakenemaan ja eksyttämään poliisit? Entäs jääkö siinä tapauksessakin rahat saamatta jos käyttää koodeja?

      • ...........

        Selviää kokeilemalla mut en usko että kuolema haittaa, koska pelihän siirtyy ajassa eteenpäin. Koodeista en tiiä mitään ku en käytä.


      • 13+11
        ........... kirjoitti:

        Selviää kokeilemalla mut en usko että kuolema haittaa, koska pelihän siirtyy ajassa eteenpäin. Koodeista en tiiä mitään ku en käytä.

        Itse olen kyllä käyttänyt muutamissa tehtvävissä koodeja kun olisi mennyt liian kauan aikaa ennenkuin olisin päässyt niistä läpi. En olekkaan mikään kovin hyvä pelaaja kun en ole vuosiin pelannut juuri mitään pelejä eikä gta ole todellakaan niitä helpoimpia pelejä.


      • HUONO OTSIKKO
        13+11 kirjoitti:

        Itse olen kyllä käyttänyt muutamissa tehtvävissä koodeja kun olisi mennyt liian kauan aikaa ennenkuin olisin päässyt niistä läpi. En olekkaan mikään kovin hyvä pelaaja kun en ole vuosiin pelannut juuri mitään pelejä eikä gta ole todellakaan niitä helpoimpia pelejä.

        miten hitoss a voi jumalauta ootte avuttomii oon lukios pelasin gta v läpi 100kertaa


      • spurdospärdö?
        HUONO OTSIKKO kirjoitti:

        miten hitoss a voi jumalauta ootte avuttomii oon lukios pelasin gta v läpi 100kertaa

        Miten lukiolainen voi olla 12 vuotiaan tasolla?


      • gtagta
        ........... kirjoitti:

        Selviää kokeilemalla mut en usko että kuolema haittaa, koska pelihän siirtyy ajassa eteenpäin. Koodeista en tiiä mitään ku en käytä.

        juu ei niitä koodeja kannata käyttää kun pelaa peliä läpi, vie peli ilon.

        Mutta muuten tässä pelissä on ihan hyviä koodeja, esim räjähtävät ammukset, low gravity, slidey cars yms.

        On muuten siistiä ampua poliiseja moottoritiellä räjähtävillä ammuksilla, kun poliisiautot paahtaa täysillä ja lentävät ympäri kun ampuu renkaiden juureen. :DDD

        tai slidey cars, autoilla pystyy driftaamaan hienosti ja autoista tulee myös paljon tehokkaampia tällä koodilla.


      • 13+11
        HUONO OTSIKKO kirjoitti:

        miten hitoss a voi jumalauta ootte avuttomii oon lukios pelasin gta v läpi 100kertaa

        Haista sinä paska. Sitäpaitsi oon sua paljon vanhempiki.


      • 13+11
        13+11 kirjoitti:

        Haista sinä paska. Sitäpaitsi oon sua paljon vanhempiki.

        Tarkoitin sitten tuota lukiolaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1613
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      907
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      787
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe