Lopettaa vai ei

paskanpuhuja

Jooh tosiaan alotin tammikuun alussa aikuispuolen lähihoitaja puolella. Olen 19 vuotias mies. nyt toisella viikolla harkitsen lopettavani kyseisen koulun kun se ei tunnu nappaavan yhtään. Luulin että tämä olisi mulle oikea ammatti, mutta ei siltä tunnu yhtään. Vanhuksiin olisin erikoistunut, mutta hoitokodilla käytyä tuli sellainen fiilis että kiitos mutta EI kiitos. eikä oo vammaiset, lapset, mielisairaat mun juttu myöskää.

Ensi viikolla alkais joku työnhaku kurssi mikä kestäisi 40 päivää ja siitä sais jotai pientä korvaustakin. Ajattelin mennä työelämään kesään saakka kunnes haen ammattikorkeeseen. ja haen kouluun missä on tosi iso (taisi olla isoin) sisäänpääsy prosentti (66% oli). Eli uskon että sinne pääsen vaikka onkin huonot paperit. Työelämsätä saisi rahaa enkä usko että tekisin lähihoitajan töitä koko lopppuelämäni.

Mitä sanotte? huomenna teen ratkaisun kun jonkun korkeen kihon kaa juttelen asiasta koulussa kun tuntui haluavan vielä keskuetlla asiast mun kaa,,, Mieluiten lopettaisin koulun nyt enkä puolessa välissä

Plussat:
varma työpaikka

Miinukset:
-Paska palkka
-Monivuorotyötä
-ei kiinnosta paljoakaa

2

270

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luovuttamaton

Millä perusteella luulit aiemmin, että lähihoitajan ammatti olisi sinulle oikea? En ymmärrä, miten muutaman viikon opiskeluiden jälkeen voisi olla minkäänlaista kunnollista kuvaa siitä, millaista ammatissa työskentely todellisuudessa on. Tunnut todella ailahtelevaiselta, joten kehottaisin ennemmin opiskelemaan kiltisti lähihoitajan tutkintoa ainakin tämän kevään ajan. Sen lisäksi voit keväällä hakea ammattikorkeaan. Jos pääset sinne sisään, jätä lähihoitajan tutkinto sitten kesken. Mielestäni se osoittaa työnantajillekin pitkäjänteisyyttä, jos olet pystynyt opiskelemaan jotakin yhtä asiaa kokonaisen kevään. Kahden viikon jälkeen keskeyttäminen osoittaa vain sen, ettet pysty suunnittelemaan elämääsi lainkaan etkä ole perillä oikein mistään. Keskeytä vasta sitten, kun sinulla on parempi vaihtoehto oikeasti selvillä.

• tosionniin

Niin, tosiasia on, että useimmat hoidettavat vanhukset eivät ole herttaisia mummoja ja vaareja vaan kitiseviä ja kiukkuisia räähköjä, joilla on hajupommi housuissa. Sellainen sinusta itsestäsikin tulee, jos kauan elät.

Vaatiihan se tosi miestä, että näitä hoitaa. Ei siihen raukoista ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      190
      1653
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1403
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      919
    5. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      15
      915
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      43
      821
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      114
      670
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      666
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      651
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      597
    Aihe