Mitä mieltä olette Rauman eri eläinlääkärestä? Hyviä/huonoja kokemuksia? Itse olin erittäin tyytyväinen siihen nuoreen naislääkäriin, Kurkinen tais nimi olla. Erittäin osaava ja jopa oma sulkeutunut ja arka kissani piti hänestä, antoi tutkia mätäpaisetta naamasta ilman rauhoitusta! Suosittelen. Huonompi kokemus oli toisen kissani kanssa Uotilan ell asemalla käydessä. Mahassa ei muka tuntunut mitään erikoista, vaikka Know Haussa huomattiin heti turvotus. Kissallani oli erittäin paha suolistosyöpä ja se lopetettiinkin samalla kertaa. Know Hauta suosittelen erittäin lämpimästi. Viihtyisä paikka, osaavat ja asialliset lääkärit sekä kunnon laitteisto.
Rauman eläinlääkärit
kisuli56782
1
77
Vastaukset
- sonjau-
Olen käynyt Uotilassa eläinlääkärissä kahden kissani kanssa. Lääkäri on toiminut mielestäni ihan asianmukaisesti ja hoitanut eläimiäni hyvin. Toki huonoakin sanottavaa löytyy: häneltä ei saa kovin hyviä vastauksia kysymyksiin ja monesti lääkärikäynnin jälkeen ilmaan jää leijailmaan kysymyksiä. Itse nimittäin toivoisin, että eläinlääkäri selittäisi eläintä tutkiessaan mitä tapahtuu, ja kertoisi onko kaikki hyvin vai ei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684