Elikkäs koneena xbox 360 4gb, jossa kiinni 32gb usb tikku. Latasin GTA V:n collector's editionin koneelle ja toimi vähän aikaa ihan hyvin. Jossain vaiheessa ilmoitti pelitilannetta ladatessa että ladatut tiedostot eivät käytössä, ja nyt ei näy keräily boksin lisä jutut olevan pelitilanteessani päällä, ei näy esim stunt plane jutzka. Ladattu tiedostot koneelle ja tikulle ja löytyvät edelleen kummaltakin. Onkohan mitään keinoa millä saisin keräily boksin jutut takaisin päälle. Olen useasti ladannut tilanteita ja yrittänyt tehtäviä uudelleen, kun tarkoituksenani saada kaikista tehtävistä kultaa.
Apuvva
Apuvva
1
65
Vastaukset
- .........
lataat pelitallennuksen uudelleen, Tai sammuta boksi ja käynnistä uudelleen. itellä sama, ja toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957