Hei.
Olen nyt tutkinut ja googlannut ja etsinyt oulun seudulta ennustajaa joka osaisi asiansa. Kaikki tiet johtavat tämän Kiiminkiläisen Riitta K:n luokse, joskaan en ole hänestä sen enempää saanut selville, vaikka ystävältänikin kyselin joka hänen luonaan oli käynyt (mutta ei tiennyt yhteystietoja). Toivoisin, jos sinä olet hänen tykönään käynyt niin voisitko ottaa minuun yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Kaipaisin selvännäkijää auttamaan minua näkemään selvästi elämäni polun.
selvännäkijä kiimingistä
10
827
Vastaukset
- bbbbbbbbbfvbfg
Älä ole hölmö. Ei ihmisen elämän tapahtumia voi tuolla tavalla ennustaa. Taikauskoista roskaa. Käytä järkeäsi.
- 7 tietä
Mene seitsemän tien risteykseen keskiviikon vastaisena yönä keskiyöllä. Sieltä saat lisätietoa. Tykönään olen käynyt mutta tämän tarkempia tietoja en saa antaa. Sehän on se risteys heti siinä kuusamontieltä takavasemmalle.
- enteet nähnhyt
Eikös se Riitta K päivystä siinä kahden markan männyn luona aina lauantaina ennen täyttäkuuta?
- Antero NN
Kävin Riitalla. Hän sanoi että elämäsi polku kulkee Rajakylässä.
- utuinen silmä
Missä siellä tarkemmin?
- Antero NN
utuinen silmä kirjoitti:
Missä siellä tarkemmin?
Marketin takana.
- voi elämän kevät
Antero NN kirjoitti:
Marketin takana.
Just joo.. en oo montakaan selvää kiimingissä nähnä
ja viel et polulla hyvä kö tiellä pyssyyvät - 8+11
voi elämän kevät kirjoitti:
Just joo.. en oo montakaan selvää kiimingissä nähnä
ja viel et polulla hyvä kö tiellä pyssyyvätMinulle selvin-näkijä kertoi,että Jäälissä pössytellään aineita
- Lapsellista
Höpö ja löpö, ei kukaan voi nähdä jonkun elämää etukäteen.
- Kortit kyllä kertoo
Aikoinani kävin tällä Riitta K:lla ja näin vuosien jälkeen pitää sanoa että kyllä tietää. Harmi vaan ettei minulla ole hänen yhteystietojaan. Jos löytäisin, niin menisin varmasti uudemman kerran käymään näin liki kymmenen vuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708