KANNATTAAKO HANKKIA
Olympus sp 720UZ ONKO KOKEMUKSIA
6
447
Vastaukset
- Ei taida
Hinta/laatu-suhteeltaan paljon parempiakin löytyy.
- Joo--
Tuollainen. http://www.pixmania.fi/bridge/olympus-sp-820uz-musta-digikamera/21653669-a.html
Kuukauden verran tuota olen opetellut ja eikun kuvat paranee kun valo lisääntyy :) - Niinpä niin
Joo-- kirjoitti:
Tuollainen. http://www.pixmania.fi/bridge/olympus-sp-820uz-musta-digikamera/21653669-a.html
Kuukauden verran tuota olen opetellut ja eikun kuvat paranee kun valo lisääntyy :)Sinähän sen sanoit. Kesäkamera, valovoimaltaan pimeä kuin saapas.
- No--
Niinpä niin kirjoitti:
Sinähän sen sanoit. Kesäkamera, valovoimaltaan pimeä kuin saapas.
Eipä tuo eilen kovin kesäinen ilma ollut kun hyytävää koskea kuvaamassa kåvin ja ihan kohtuullista kuvaa sain. Hinta laatusuhde paikallaan :) Kuka hölmö yrittää pimeessä telellä kuvata :)
Turha on omaksi ilokseen kuvaavan tonneja kalustoon laittaa. Sitäpaitti noita kuviani on eräs valtakunnallisestikin palkittu taiteilija/ valokuvauksen opettaja kehunut :)
- Ei miellyttänyt
Kokeiltu on, ei vakuuttanut.
- Turhan suuri zoom-kerroin. Kaikki mitä menee yli puolenvälin siinä zoom-alueessa on käytännössä käyttökelvotonta. Kuvanlaatu menee surkeaksi ja valovoima on olematon. Käytännössä vaatii tukevan jalustan jos sitä jotenkin aikoo hyödyntää. Parempi olisi ollut jos optiikassa olisi keskitytty laatuun pitkän zoom-alueen sijaan.
- Kasapäin turhia 'ominaisuuksi' jotka on tehty nähtävästi vain firman markkinointiosaston mieliksi. Todellisessa kuvaamisessa niillä ei ole mitään käyttöä, lähinnä vain haittaavat normaalia työskentelyä.
- Kunnon optinen etsin oli se mitä ensimmäisenä jäi kaipaamaan. On niin paljon valaistusolosuhteita joissa se kuitenkin on se ainoa toimiva tapa.
- Käyttöergonomialtaan.. tulee mieleen sana 'rimpula'. Aivan liian kevyt ja aikuisen miehen käteen liian pieni jotta kuvausote olisi riittävän tukeva. Samoin se kunnon etsimen puute johtaa siihen että näytöstä tihrustamisen takia ei kunnon tukevaa kuvausotetta voi saada millään aikaan. - No--
Totta mooses jalusta noilla zoomien loppupäissä pakollinen on mutta pakkoko sitä jokapaikassa on pohjiin vetää? Käyttää sen verran kuin olosuhteet sallii ja jos nuo kameran lisätoiminnot arveluttaa voihan käyttää pelkkää automattia jos taidot ei muuhun riitä. Tuo optinen etsin olisi kylläkin mukava mutta ei suinkaan välttämätön. Tuosta kuvausotteesta sen verran että en käsitä miksi sitä kameraa pitäisi rystyset valkeena puristaa ? Ihan hyvin tuota 820stä olen pystynyt käsittelemään 20 pakkasessa käsineet kädessäkin :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833