Vittu mä vihaan mun eksää. Jos ei meillä olisi yhteisiä lapsia mä kostaisin verisesti kaiken sen aikaansaaman mielipahan ja huonosti nukutut yöt. Toivottavasti paha saa palkkansa sanonnan mukaan. Sanottakoon vielä että surkeelle äidille menee nämä terveiset..
Vihaan mun eksää
10
692
Vastaukset
- Ei kukaan vihaa
Ei kannata vihat ketään!
- Ei kukaan vihaa
Ei kannata vihat ketään!
- amalia1
Kyllä viha on yksi voimakkaimmista tunteista.Itse juuri vihaan ex-miestäni,joka kävi taas tuossa oven takana riehumassa. Eron jälkeen ei jätä rauhaan. Vihan voi kanavoida johonkin muuhun tekemiseen, mutta en yhtään välitä miten hänelle tulevaisuudesa käy. EN KOSKAAN HALUA HÄNTÄ ENÄÄ NÄHDÄ, ENKÄ kuulla mitään. Lasten takia samoissa juhlissa joskus joutuu olla mutta siinä kaikki. Pilannut mun ja lasten elämän..paska mies ..:(
- Mmmf
Viha synnyttää vain lisää vihaa. Kaikkea ei voi unohtaa eikä antaa anteeksi, mutta yrittämällä tulla toimeen kaikki paranee huomattavasti. Ei ole järkeä antaa itsensä vihata jotakuta, kun se ei tuota mitenkään mitään hyvää.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Viha tuhoaa pitkässä juoksussa. Parempi antaa anteeksi. Yleensä hyvä tulee hyvää ajatellessa. Vuosien myötä huomaat, että ihmiset, jotka halusi sinulle pahaa, joutuvat usein itse kärsimään.
- Anonyymi
No, mites on Jaska, näin vuosien jälkeen, saitko kostettua mitenkään eksälles?
T. Sun entinen naapuri - Anonyymi
Jaska on tainnut syöttää eksästään paska.puhetta ympäristöönsä, mutta niinhän ne heikot ihmiset yleensäkin tekevät. Alentamalla toista saavat kohotettua omaa egoaan.
- Anonyymi
Missä Jaskan hovi, kun ei nämä kirjoitukset nyt ota tuulta alleen??
- Anonyymi
Lapsiparat, kun on osunut tuollainen isukki kohdalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641478Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993