Heippa!
Kysymykseni on tällainen. Elämässäni on käynyt niin, että olen kohdannut ihmisiä, jotka ovat minulle kateellisia ja suorastaan valehtelevat minusta. Eräs ihminen on keksinyt minusta ihmeellisiä valheita..
Kysymykseni siis on, että miten tällaiset muiden ihmisten negatiiviset ja ilkeät ajatukset vaikuttavat minuun? Olen tosi herkkä ja vaistoan ihmisten tunnetiloja ja joskus vedän niitä myös puoleeni.. Ja yleensä huomaan jos joku ihminen on minua kohtaan vihamielinen (tulee huono olo tämän ihmisen seurassa jne.) Eli kysymys on miten pääsisin näistä vihamielisistä ihmisistä eroon ja toinen kysymys on kuinka voin suojautua muiden ihmisten vihamielisiltä ajatuksilta. Nyt minulla on sattunut pienen ajan sisään epäonnisia asioita ja mietin voisiko ne johtua näistä negatiivisista ajatuksista mitä jotkut ihmiset lähettävät?
Kateelliset ihmiset ja pahan puhuminen - aiheutaako epäonnea?
kysymys4
1
253
Vastaukset
- <3 kulti
Kaikki muut voit valita lähellesi paitsi sukulaiset, heitäkin voit vältellä.
Anna mielesi sortua vain hyviin ajatuksiin, anna muiden katseista tai kommenteista voimaantua itsesi, olethan se mikä olet, ja näytät juuri niin hyvältä kuin näytät ja sillä siisti,,,muita moittimatta tai itseäsi mollammatta, kehumatta olet yksinkertaisesti mikä ole,,eli ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 153329
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061577Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2251075Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2836Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807- 10805
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks45789