Ainakin Franklinilla kannattaa ostaa Taxifirma ja Los Santos Customs, mutta mitä Michaelilla ja Trevorilla kannattaa ostaa? Olisko elokuvateatteri Michaelilla ja Golf Klubi Trevorilla? Tuohon Golf Klubiin ei kylläkään tule olemaan varaa joten sinänsä ihan se ja sama. Silläkään ei varmaan ole niin väliä kenelle jonkun baarin ostaa.
Ainakin jostain olin lukevinani että tietyt jutut kannattaa ostaa tietyillä hahmoilla. Entäs tuo Smoke on the water joka myy budia ja kaikkea siihen liittyvää kamaa? Onko sen ostamisesta mitään hyötyä, jos vaikka Franklinillä ostaisin sen?
Millä hamolla kannattaa ostaa mitäkin?
11+15
2
121
Vastaukset
- 11+15
Siis hahmolla eikä hamolla.
- hööhöhöö
Ei kai sillä oo väliä, mutta joitakin kiinteistöjä ei vain pysty ostaa kuin tietyllä hahmolla. Trevorilla tietysti kannattaa ostaa mitä vaan pystyy, oska kuka nyt ei Trevorilla haluis pelata :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1064783
- 1464559
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464542- 1462974
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292538- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202128- 401839
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1811245