Ainakin Franklinilla kannattaa ostaa Taxifirma ja Los Santos Customs, mutta mitä Michaelilla ja Trevorilla kannattaa ostaa? Olisko elokuvateatteri Michaelilla ja Golf Klubi Trevorilla? Tuohon Golf Klubiin ei kylläkään tule olemaan varaa joten sinänsä ihan se ja sama. Silläkään ei varmaan ole niin väliä kenelle jonkun baarin ostaa.
Ainakin jostain olin lukevinani että tietyt jutut kannattaa ostaa tietyillä hahmoilla. Entäs tuo Smoke on the water joka myy budia ja kaikkea siihen liittyvää kamaa? Onko sen ostamisesta mitään hyötyä, jos vaikka Franklinillä ostaisin sen?
Millä hamolla kannattaa ostaa mitäkin?
11+15
2
114
Vastaukset
- 11+15
Siis hahmolla eikä hamolla.
- hööhöhöö
Ei kai sillä oo väliä, mutta joitakin kiinteistöjä ei vain pysty ostaa kuin tietyllä hahmolla. Trevorilla tietysti kannattaa ostaa mitä vaan pystyy, oska kuka nyt ei Trevorilla haluis pelata :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673