michael jacksonin radio soitto

radio soitto

Miksiköhän radiossa ei soiteta michael jacksonin musiikkia.esim radio novalla soitetaan päivästä toiseen niitä samoja renkutuksia esim cheekiä ei ole päiväkään että radiosta ei kuuluisi cheekin vinguntaa

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Groove FM ainakin soittaa Michaelin musiikkia.
      Itsekin olen kyllä harmitellut, kuinka vähän sitä radiosta kuuluu...

• mysterychristmas

Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Cheekin biisien tilalle voisi laittaa soimaan vaikka Maikkelin biisin The Girl Is Mine, This Is It, Remember The Time, tai vaikka Human Nature..!

• ol,kmujnhbgvfcdx

EHKÄ RADIO EI TYKKÄÄ PEDOFIILEISTA KUTEN TE?

• MJISMYLIFE

Jos jaksaisit etsiä lisää tietoa Maikin syytteistä niin löytäisit heti tietoa että se on syytön ja joku oli tunnustanut valehdeleen. Mj oli SYYTÖN. Mutta minkäs sille voi että ihminen menee huhusta sokeaks ja kuuroks

Ja turha väitää että itse tulin sokeaksi en tullut etsin tietoa ja löysin vastauksen HÄN ON SYYTÖN IHMINEN

• lady9

Mä olen kyllä ainakin kuullut Maikkelia radiosta paljonkin, viimeksi tänään :)
      (Ja sekös joitakin harhaisia "ihmisiä" ärsyttääkin, että tarvitsee oikein isoilla kirjaimilla omaa tyhmyyttä korostaa...)

Ei tietyiltä radiokanavilta muutenkaan hirveästi mitään legendojen klassikkomateriaalia kuulu. Ja ainahan voi laittaa omat levyt soimaan ja kuunnella youtubesta. Siellä on muuten tosi hyviä -making of- dokumentteja Maikkelin biiseistä.

• Bischon Frise

Radio Aalto soittaa jonkin verran Michaelia, hiljattain niiden soittolistalla oli Smooth Griminal ja kyllä tuntu mahtavalta kuulla sitä radiostakin ja siitä kyllä yllätyin tässä joku aika sitten kun kuulin radio Suomenkin soittavan tätä uutta Love Never Felt So good kappaletta, mutta totta kyllä radiot saisi soittaa Michaelia paljon enemmän sen sijaan, että samoja kappaleita toistetaan monta kertaa päivässä.

• MJJ58

Samaa mieltä! En kuuntele radiota oikeen kun siellä soi aina ne samat biisit

• Suomalainen.ihminen

Ihanaa, että Suomessa kuulee radiosta suomalaista musiikkia, vaikkapa Cheekiä. Arvostan suomalaisuutta.

• mjjn

Arvostan hyvää suomalaista musiikia. cheek ei ole hyvää musiikkia

• Usko.nyt.hyvä.on
        mjjn kirjoitti:

Arvostan hyvää suomalaista musiikia. cheek ei ole hyvää musiikkia

Onpas :)
        Ja oikeasti ... jokainen kokee musiikin oman psyykensä kautta. Tulokset hyvästä musiikista ovat siis yksilöllisiä.
        Alan ammattilaiset tietenkin arvioivat asiaa ammattinsa pohjalta, mieltymyksiensä lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1730
    2. 105
      1215
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1091
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      989
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      129
      892
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      52
      887
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      858
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      73
      757
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      739
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      729
    Aihe