michael jacksonin radio soitto

radio soitto

Miksiköhän radiossa ei soiteta michael jacksonin musiikkia.esim radio novalla soitetaan päivästä toiseen niitä samoja renkutuksia esim cheekiä ei ole päiväkään että radiosta ei kuuluisi cheekin vinguntaa

10

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Groove FM ainakin soittaa Michaelin musiikkia.
      Itsekin olen kyllä harmitellut, kuinka vähän sitä radiosta kuuluu...

    • mysterychristmas

      Olen kyllä samaa mieltä siitä, että Cheekin biisien tilalle voisi laittaa soimaan vaikka Maikkelin biisin The Girl Is Mine, This Is It, Remember The Time, tai vaikka Human Nature..!

    • ol,kmujnhbgvfcdx

      EHKÄ RADIO EI TYKKÄÄ PEDOFIILEISTA KUTEN TE?

      • MJISMYLIFE

        Jos jaksaisit etsiä lisää tietoa Maikin syytteistä niin löytäisit heti tietoa että se on syytön ja joku oli tunnustanut valehdeleen. Mj oli SYYTÖN. Mutta minkäs sille voi että ihminen menee huhusta sokeaks ja kuuroks


        Ja turha väitää että itse tulin sokeaksi en tullut etsin tietoa ja löysin vastauksen HÄN ON SYYTÖN IHMINEN


    • lady9

      Mä olen kyllä ainakin kuullut Maikkelia radiosta paljonkin, viimeksi tänään :)
      (Ja sekös joitakin harhaisia "ihmisiä" ärsyttääkin, että tarvitsee oikein isoilla kirjaimilla omaa tyhmyyttä korostaa...)

      Ei tietyiltä radiokanavilta muutenkaan hirveästi mitään legendojen klassikkomateriaalia kuulu. Ja ainahan voi laittaa omat levyt soimaan ja kuunnella youtubesta. Siellä on muuten tosi hyviä -making of- dokumentteja Maikkelin biiseistä.

      • Bischon Frise

        Radio Aalto soittaa jonkin verran Michaelia, hiljattain niiden soittolistalla oli Smooth Griminal ja kyllä tuntu mahtavalta kuulla sitä radiostakin ja siitä kyllä yllätyin tässä joku aika sitten kun kuulin radio Suomenkin soittavan tätä uutta Love Never Felt So good kappaletta, mutta totta kyllä radiot saisi soittaa Michaelia paljon enemmän sen sijaan, että samoja kappaleita toistetaan monta kertaa päivässä.


    • MJJ58

      Samaa mieltä! En kuuntele radiota oikeen kun siellä soi aina ne samat biisit

    • Suomalainen.ihminen

      Ihanaa, että Suomessa kuulee radiosta suomalaista musiikkia, vaikkapa Cheekiä. Arvostan suomalaisuutta.

      • mjjn

        Arvostan hyvää suomalaista musiikia. cheek ei ole hyvää musiikkia


      • Usko.nyt.hyvä.on
        mjjn kirjoitti:

        Arvostan hyvää suomalaista musiikia. cheek ei ole hyvää musiikkia

        Onpas :)
        Ja oikeasti ... jokainen kokee musiikin oman psyykensä kautta. Tulokset hyvästä musiikista ovat siis yksilöllisiä.
        Alan ammattilaiset tietenkin arvioivat asiaa ammattinsa pohjalta, mieltymyksiensä lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe