Onko kenelläkään kokemuksia GreenFetox laastarien käytöstä? Tuntemuksia olotilassa ja lähtikö paino putoon? Parhaiten mielestäni laihtuu kun laittaa ittensä remonttiin ja harrastaa liikuntaa. Siis onko aivan hömppää koko uutuus?
Green Detox jalkalaastarit
1
174
Vastaukset
- Kanarialla
Minulla on Kenrico Foot Pads käytössä nyt 3 kk. Niistä olen saanut kyllä terveydellistä hyötyä. Reumaattiset säryt ranteissä ja muualla pahenivat ensin, mutta nyt ne säryt ovat poissa.
Maksan alue oli myös kipeä, mutta nyt en siitä huomaa enään mitään.
Verenpaine on laskenut paljon, nyt melkein kuin nuorella ihmisellä.
Paino tipahti ensimmäisen viikon jälkeen 2 kiloa ja se on pysynyt poissa, mutta enempää ei ole mennyt. Se oli vissiin veden vähentymistä kehossa. Kun nyt saisi itseänsä niskasta kiinni, että pitäisi vähän dieettiä.
Iho on parantunut, kun lisäksi olen jynssännyt hiukan karkealla sienellä. Olen 70 v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069