Elikkäs oon 13v tyttö. Ja tää tuskin kuuluu tähän palstaan:D Mutta kummiskin. Oon hakemassa jopo luokalle oman luokkani takii. Mä en pysty keskittymään mun luokassa ja vihaan ihan jokasta mun luokalla. Varsinki poikia,enkä ikinä vastaa tunnilla kysymyksiin mun ka oli kutos luokan lopussa 7.4 ja nyt se oli 7.1 ... Niin mulla oli laskenu ainaki 2 ainetta. Ja ois ihan kiva päästä joskus ylä asteeltaki. Mä oon surkee ihan joka aineessa ja mulla ei oo mitään motivaatioo. Mä en oo muutenkaa hirveen sinnikäs,jos joku ei onnistu ekalla niin en jaksa enää yrittää.. Jos en pääse jopo luokalle niin aattelin jäädä luokalle,en mä vaa kestä tossa luokassa 3 vuotta! Sillonku kaikki luokassa puhuu yhtä aikaa niitten puhu muutttuu oudoks sekamelskaks mun päässä ja mua alkaa itkettää ja haluun vaa juosta pois. Pelkään että vielä romahan luokassa,se vaa pahenee koko ajan. Mä muutenki kuulen vähän paremmin ku muut. Mun tekis mieli tappaa itteni koko paskan takia. Oikeesti esim meijän luokan pojat on just sellasia että yks viheltää vieressä,sittenku pyytää nätisti sitä olemaan hiljempaa niin se vaan alkaa viheltää kovempaa... Ja ne muuteski ärsyttää mua. Mun luokassa on 15 henkee ja ala asteella 6lk meitä oli vaan 4 ... Aika huima muutos ja sopeutuminen. Mutt oon yleesä tottunu sellaseen että tulee muutoksia,esim ku olin pieni niin me muutettiin iha koko ajan,oon asunu vaa yhessä kaupungissa mutta 11 eri talossa:D Joo,mun vanhemmat tykkää tästä paikasta. Mä taas vihaan tätä! Ihan yli kaiken... No kummiski,se jopo luokka vois auttaa siihenki. Mulla on joku vaihe jääny päälle että pitää saada muutosta..:D Oon surkee kaikissa aineissa,ali suorittaja... Suurimmasta osasta kokeista on tullu vaa jotai 6:sii ... En mä haluis olla surkee..:( Älkääkä sanoko mitää opiskele juttui,koska mä en tykkää opiskella eikä oo motivaatioo sellasee....
Ongelmana luokka...:-(
3
170
Vastaukset
- tottajokasana
Ole onnellinen kun nykymaailma on prseestä ja lainsäätäjät vielä enemmän, tässä nähdään mihin on tultu kun kuria ei saa pitää. Kyllä vanha kunnon aika oli paljon parempi, silloin annettiin selkään ja kiusaamiset loppui siihen. Nykyajan vellihousut ja lässyttäjäihmiset eivät ymmärrä mitään normaalista elämästä, Sitä luullaan vaikka kuinka paljon mutta tiedetä ei mitään, siinä valtava ero. Kyllä kurittaminen pitäisi palauttaa takaisin, se on ainoa oikotie hiljaisiin luokkiin ja muuhunkin ilkivaltaan. Mutta sanopa tämä korruptoituneelle virkamieheistölle tai kusipää poliiseille, jotka ei tee muuta kuin varastaa ja valehtelee.
- Tsemppiä sinulle!
Tuon lukeneena kun itse haluat hakeutua jopoluokalle niin se kuulostaa hyvältä eli hae sinne ihmeessä! Voi olla ettei luokkakoko muutu, mutta uskoisin, että siellä meno on kuitenkin hieman toista kuin ns. tavallisessa luokassa ja uskoisin, että oppilasta tuetaan paremmin opinnoissa. Parempi hakeutua ajoissa, ettei tilanne ihan ryöstäydy käsistä!
Mukavaa talvea! ;) - Sinuna hakisin!
Itekki hain joskus jopo luokalle samasta syystä ja oon tyytyväinen että hain!:--) Hae toki;---)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722